2013. február 27., szerda

Lovely Glam Style Nr 3



Bár már szinte lecsengett a Lovely Glam Style láz, nálam még csak most került sorra ez a körömlakk. Vele is úgy voltam, hogy olyan tavaszi szín, ez az évszak viszont még nagyon távolinak tűnt (holott régebben szinte csak rózsaszín lakkot hordtam). Most viszont megérkezett a kedvem egy kis tavaszi színhez, így gyorsan felkentem és megmutatom Nektek!
 
 
 
A rózsaszín a kedvenc körömlakkszínem és az arany is benne van az első ötben - így egyértelmű volt, hogy a kettő keveréke is nagyon fog tetszeni. A barackos rózsaszín alaplakkban arany mikrocsillámok csücsülnek - igazán nekem való lakk!
 
 
Két rétegben szépen fed
 
 
Az ecsete hagyományos, könnyű vele lakkozni
 
 
 
Nagyon tetszik ez a szép arany fény!
 
 
 
Ha jól tudom épp akciósak a Lovely termékek a Rossmannn-ban, ha szeretnétek megkaparintani valamelyik Glam Style lakkot! Én azt hiszem megnézem magamnak a többi arany fényű szépséget is :-)
 
 
 
Megvettétek ezt a lakkot?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll Neked ez a szín :-)

    VálaszTörlés
  2. Ó, fájdítod itt a szívem :D
    Amúgy Pancsis szín :]

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szín, rögtön a tavasz jut róla eszembe! :)

    VálaszTörlés

  4. Tetszik ez a szín, az arany nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés