2013. február 24., vasárnap

Januári-februári nagy ruha zsákmány

 
 
Decemberben az ünnepi ruha kivételével nem sok ruhát vásároltam. Januárban viszont eljutottam a győri Árkádba, ahol a leárazásoknak köszönhetően beújítottam néhány új ruhát, majd most a héten is találtam egy remek lehetőséget, amelyet butaság lett volna nem kihasználni (egy üzletbezárás miatt féláron adtak sok-sok ruhát), végül pedig a veszprémi Deichmann újranyitása kapcsán is válogattam az akciós (gondolom tavalyi) modellek között és hazajött velem két tavaszi cipő. 
 

Nézzük szépen sorban miket is vásároltam az utóbb időben:
 
Zara szegecses farmernadrág
Sajna a mosás során már lepotyogott néhány szegecs, de még így is jópofa nadrág :-)



Orsay barna rövidujjú kötött felső pöttyös övvel
Ezt olyan édes ruhadarabnak találtam a cuki pöttyös övvel, hogy nem tudtam otthagyni



Orsay barna kötött ruha
Ez a rozsdabarna egyszerű ruha kezdte a sort a „ruha-imádatomban”: teljesen beleszerettem az egyszerű, alak vonalát követő ruhadarabokba – vettem is néhány új darabot, ahogy mindjárt láthatjátok



Orsay szürke kockás ruha
Ez nem volt akciós, az új kollekció darabja, de annyira megtetszett, hogy nem tudtam otthagyni. Jön a tavasz, jövő héten fel is avatom!

 


Tally Weijl skinny farmer
Szégyen, nem szégyen, viszonylag ritkán hordok farmernadrágot – skinny farmerom pedig még sosem volt. Ez viszont annyira megtetszett, hogy azóta minden héten rajtam van egyszer-kétszer…



New Yorker állatmintás felsők
Gondolom egyik olvasóm sem lepődik meg azon, hogy szeretem az állatmintás felsőket. Ezekre a felsőkre az akciós kínálatban csaptam le, húú de boldog voltam :-) (főleg mert 1.500 Ft volt darabja)







C&A basic fekete felsők
Az állatmintás felsők és kardigánok alá tökéletes basic darabok








F&F szürke csíkos mellény
Már nagyon régóta szerettem volna egy csini kis mellényt. Kerestem turkálókban, de nem találtam a méretemben. Így amikor megláttam a Tescoban ezt, nem gondolkodtam túl sokat (inkább csak az ára tartott volna vissza, de ezúttal a szív győzött az ész felett)





New Yorker szoknyák
Nagy kedvencem a tavaly ősszel a Tally Weijl-ben vásárolt fekete-vaj csíkos szoknya. Olyannyira, hogy amikor megláttam ezeket a hasonló mintás szoknyákat, haza kellett hoznom őket - szerencsére nem is voltak drágák, így egyből két színben is vásároltam. A sima fekete szoknya pedig egy alapdarab, ez is jól jön kicsit vékonyabb anyagból.






Pink Woman ruhák
Őket vásároltam a héten a kiárusításon: az első számú kedvenc a leopárdmintás ruha – erre minden munkatársam mondta, hogy tipikus nekem való gönc :)



Ezen kívül jött még velem egy burgundi kötött ruha és egy bordó-világos kék csíkos ruha is, valamint egy vadállatmintás sál, amit már régóta szerettem volna.





Sálak
No persze ide is bekerült egy a kedvenc mintámból :-)




Deichmann cipők
A veszprémi Deichmann üzlet átalakítás miatt egy darabig zárva volt. A nyitást azonban nem hagyhattam ki, bíztam egy jó kis akcióban, és találtam is :-) A két pár cipő közül az olcsóbbat 50%-al olcsóbban adták – így 5.500 Ft-ot fizettem a két cipőért, cseppet sem zavart, hogy tavalyi modellek :-)
A kollégáim által „banyacipőnek” nevezett modell régebben nem tetszett, de mostanában már nyitottabb lette erre a típusra és amikor megláttam, hogy van piros/bordó színben, úgy megörültem neki, hogy nem hagytam ott semmi pénzért (főleg, hogy a hőn áhított piros/bordó csizmát nem sikerült megszereznem télen).

előkerült Jäger


A másik cipő pedig a vadállatminta iránti rajongásom fényében lett az enyém: nem akartam különösebben sem fekete, sem telitalpú cipőt vásárolni, de amikor ezt így együtt megláttam, annyira megtetszett, hogy szintén nem tudtam otthagyni (főleg, mert 1.500 Ft-ba került az akció miatt).




Egy vicces képsorozat ahogy a macsek ismerkedik a cipőmmel:




Rég vásároltam magamnak egyszerre ennyi dolgot, bár most sem egyszerre, hanem két hónap alatt történt a nagy beszerzés. Ez főképp annak a döntésnek az eredménye, hogy úgy éreztem, a tavalyi évben (a blog megszületése óta) arányaiban jóval többet költöttem sminkcuccokra, mint ruhákra, és ezen szerettem volna változtatni. Terveim szerint ez a jövőben is jellemző lesz: nem szeretnék már olyan sok sminkterméket vásárolni, mint tettem azt a tavalyi évben, inkább a ruhatáramat frissíteném. Az eredményt pedig mutatom majd Nektek is, remélhetőleg sok-sok outfit bejegyzés formájában (ezen felül viszont próbálkozom a sminkek színhű fotózásával is, a drága Emberemtől kaptam egy állványt a fényképezőgépemhez, remélem így már meg tudom oldani, hogy vállalható fotókat mutathassak a sminkekről).




Ti milyen új ruhákat vásároltatok mostanában? Kihasználtátok az akciókat?

25 megjegyzés:

  1. Hmm jó kis cuccokat szereztél! :D
    Én mindig csak sima egyszerű alapdarabokat veszek, meg kiegészítőket...:D
    A kiegészítőkkel bármit fel lehet dobni...én most egy fehér-szürke-fekete párducmintás sálra vadászok már jó ideje, de még sehol nem leltem...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mostanában kezdek rájönni, hogy több színes kiegészítőre lenne szükségem, azokkal jobban fel tudnék dobni egy-egy napi szettet.
      Ennek folyományaként valószínűleg lesz néhány DIY bejegyzés a jövőben :-)

      Törlés
  2. Na végre, megjött a topmodell cica is :-) Jó dolgokat vásároltál, alig várom, hogy én is ruhavásárlásra indulhassak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifejezetten miattad tettem be a cicás fotót :-D
      Alig várod? Ezek szerint még mindig nem sikerült meggyógyulni?

      Törlés
    2. Jaj, köszönöm szépen :-) De, a gyógyulás már megvan, köszönöm a kérdést, csak a pénzmagra várok, eddig a lakásra költöttünk inkább :-)

      Törlés
    3. Oh, örülök - kicsit aggódtam, hogy még mindig betegeskedsz!
      Akkor hajrá pénzmagok djkaty-hoz (meg egy kicsit hozzám is :-D

      Törlés
    4. Köszönöm, nagyon kedves vagy, most tömöm magam vitaminnal, remélem, egy időre elkerülnek majd a bacik. Bizony, hajrá. pénzmagok, gyertek hozzánk :-D

      Törlés
    5. vegyünk sok-sok szép körömlakkot és új ruhát!
      :-D

      Törlés
  3. Nagyon jó dolgokat szereztél be, különösen a barna kötött ruha, a burgundi ruha tetszik, a második sál és a fekete cipő. :)

    Sajnos, most nem voltam pénzemnél, így nem vettem semmit sem. Bár, így is alig férek el. Most fogok még csak selejtezni. Majd legközelebb. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Én is selejteztem, bár nem túl sokat - most van több olyan dolgom is, amit nem nagyon hordok, de nem akarok tőle megválni. De azért pár dolog került a ruhagyűjtő konténerbe is

      Törlés
  4. jajj az utolsó kép <3 :) jó kis vételek voltak,főleg a cipellők :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire nem jó a telefon sorozatfelvétel funkciója!
      Most, hogy felfedeztem, lehet készítek majd több ilyet :-)

      Törlés
  5. Jujjjj..... a cipők nagyon klasszak, nagyon tetszenek :)
    A cicus már csak plusz :) Cukorfalat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig várom, hogy én is hordhassam már a cipellőket :-)

      Törlés
  6. Nekem a burgundi és a csíkos ruha, a szoknyák és a banyacipő (nekem feketében van :P ) tetszik a legjobban. :) Éppen tavaszi ruhatár bővítést tervezek, az egyik célpontom a veszprémi H&M és a New Yorker.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, gyere vásárolni :-)
      A H&M-ben érdekes módon még nem vettem semmit - bár próbálgattam már farmert :-)
      A New Yorker kínálatában viszont mindig találok otthagyhatatlan, fogamra valót (sajnos :-)

      Törlés
  7. Ez a cicc.. :D Nagyon kész :]
    A párducos cipő a kedvencem, de minden tetszik, nekem is naci kéne már, de egyszerűen nem találok olyat, ami tetszik is, mindenhol passzol, és nem több tízezer :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én több tízezerért nem veszek nadrágot, akkor inkább szoknyában járok (no nem mintha az olyan nagy büntetés lenne nekem)

      Törlés
  8. Nem semmi bevásárlás :)) Mármint két hónap alatt nem olyan sok, csak igy egybe tűnik annak :)
    Egyébként az Orsay és a New Yorker dolgok nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, két hónap alatt sem kevés :-)
      A következő két hónapban nem lesz ennyi új ruhám :-)
      AZ Orsay kínálatába teljesen beleszerettem, sajna nálunk nincs üzlet, így csak ha elutazok, akkor tudok vásárolni

      Törlés
  9. Én nem vettem mostanában semmit! huhh még leírni is rossz! Te viszont szuper dolgokra csaptál le, a cipők különösen tetszenek, azt a kis pirosat én is nézegettem már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a nagy bevásárlás rendkívülinek számít nálam is ám!
      Bár most eldöntöttem, hogy kevesebbet költök sminkcuccokra és inkább több ruhát veszek.
      Úgy láttam, cipők terén hasonlít az ízlésünk :-D

      Törlés
  10. Nagyon szuper dolgokat vettél, a két farmer és a szoknyák lettek a kedvenceim! Megkérdezhetem, hogy ezek a csíkos szoknyák mennyibe kerültek? :) Én épp most írtam egy turis szerzeményes posztot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2.990 Ft volt darabja (azt hiszem ez új kollekció lehet, korábban még nem láttam őket)
      Mindjárt nézem a bejegyzésed :-)

      Törlés