2013. február 19., kedd

Frizuratipp: hajdúsítás

 
 
A blog egyik legnépszerűbb bejegyzése a zoknival történő hajgöndörítésről szóló. Ez a hajtipp gyakorlatilag azon alapul. Ott is említettem, hogy a haj göndörsége függ attól, hogy hány zoknira tekerjük fel, hisz annál kisebbek lesznek a csigák, minél több részre szedjük szét és tekerjük fel a hajunk. Az utóbbi időben inkább úgy alakítottam ezt a módszert, hogy nem a göndörítés, inkább a hajam dúsítása volt a cél.

 



Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy csak három csigába tekertem fel a hajam este lefekvés előtt, így reggelre egy kis hullám került a hajamba és a szögegyenes hajam jóval dúsabbnak tűnik. Ezúttal nem is zoknit használtam, hanem kiszuperált harisnyákat. Pontosabban a leselejtezett harisnyák lábszárát szoktam levágni (alul a lábfejrésztől, felül a derékrésztől szabadítom meg) – ebben az állapotban lehet használni hajguminak is, illetve ha nem tekerjük fel csupán félbehajtom, a zokninál hosszabb csíkot kapok, amire könnyen fel tudom tekerni a hajam, ráadásul rugalmasabb, mint a zokni. A kilyukadt harisnyáimat soha nem szoktam kidobni jó lesz az még valamire alapon; pl húsvétkor tojásfestéshez is szoktam használni, de erről majd egy másik bejegyzésben lesz szó :-)
Ha használat előtt kicsit megnedvesítem a hajam, reggelre megszárad és tartósabb lesz a hullám, mintha csak szárazon tekerem rá – viszont nem szabad nagyon bevizezni, mert akkor az összetekert gombócban nem szárad meg a haj reggelre.




Úgy látom, hogy amióta némi átmenet lett vágva a hajamba, kevésbé lapul le a hajam és az ilyen egyszerű dúsító módszerekkel is jóval dúsabbnak látom a frizurám. Gyakrabban is alkalmazom ezt a módszert az utóbbi időben mint a sokzoknis göndörítést.




Ti mit szoktatok tenni, hogy dúsabb legyen a frizurátok?

11 megjegyzés:

  1. Annyira szép hajad van, már sokszor akartam írni, csak valahogy elmaradt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      A melírozós fiaskó ellenére meg vagyok vele elégedve most én is :-)

      Törlés
  2. Tényleg szép a hajad! :O
    És neked alapból sincs kevés, de azért jó ötlet...:D
    Egyébként mázlista...nekem hullámos/göndör hajam van, és utálom...sokkal könnyebben gubancolódik, hiába nincs eltöredezve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy nem kevés, de olyan kis vékonyszálú, soha nem látom olyan dúsnak, ezért találok ki mindenféle trükköket, hogy dúsabbnak lássam.

      Mindig hullámos/göndör hajra vágytam :-D

      Törlés
    2. Nekem az van, és szeretem. :)

      Törlés
    3. Hát végül is te jobban ismered a hajad szerkezetét, de képről szerintem nagyon szép és innen dúsnak is tűnik...:)
      De ez tényleg jó ötlet...:D
      Szerintem én is kipróbálom majd...göndöríteni ezen már nem tud, és hátha rajtam is segít...:D (meg hátha ha így göndörítem/hullámosítom, akkor nem fog annyira összekuszálódni)

      Törlés
    4. Hehe, persze mert olyan képet nem teszek fel, amin olyan nagyon kis lapos :-)
      Majd írd meg, segített-e Neked ez a módszer!

      Törlés
  3. Na eddig még egyik módsyerről sem hallottam, de tuti kipróbálom! Köszi a tippet! :D
    Jól áll a frizkó neked, nagyon tetszik!
    Az én hajam alapból szögegyenes és brutálisan lelapuló, ráadásúl vékonyszálú is.
    Én a Gliss Kur átlátszó flakonos hajdúsító termékcsaládját használom, azóta nem lapúl le úgy a hajam, és napokig dús marad. Nekem ez vált be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      A Gliss Kur termékcsaládot én is sokáig használtam, nagyon selymessé varázsolta a hajam, de a végén már emiatt a hatalmas selymesség miatt is lapult le nagyon.
      A lelapuláson nekem most sokat segített az átmenetes vágás, fontold meg Te is!

      Törlés