2013. február 27., szerda

Elfogytak februárban

 
 
Izgatottan vártam, hogy ebben a hónapban mennyi flakon fog kiürülni: oly sokan írtátok előző hónapban, hogy nagyon sok dolgot fogyasztottam el, hogy én is kíváncsi lettem, csupán egy kiugró eredményről van szó, vagy nálam ennyi fogy minden hónapban. Lássuk, mik ürültek ki feburárban:
 


 


Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó
Már nem is emlékszem hányadik flakonnal használom el: tavaly tavasszal találtam rá erre a termékcsaládra és azóta használom kitartó lelkesedéssel a termékeiket. A gyengéd, finoman radírozó szemcsék szépen megszabadítják a bőröm az elhalt hámsejtektől, minden arcmosás után frissnek és üdének érzem a képem. Részletesebben írtam róla ebben a bejegyzésben.
Nagyon megszerettem ezt a terméket, biztos vagyok benne, hogy még sokáig lesz a fürdőszobapolcom állandó lakója – újravásárolom természetesen!

Himalaya Herbals alkoholmentes tonik
Mivel a régi alkoholtartalmú termékeim szárították az arcom, mindenképp alkoholmentes tonikot kerestem tavaly – ami bizony nem is bizonyult olyan könnyű kihívásnak. Nagyon megörültem, amikor a Himalaya Herbals termékcsaládban ezt is megtaláltam. Frissíti a bőröm, de nem szárítja és ragacsos érzést sem hagy maga után.
Őt is megkedveltem, mindenképpen újravásárolom.
 
Gyógyszertári hidratáló krém (ő lemaradt a képről)
Úgy tűnik, havonta egy 30 gr-os tégelyt sikerül elhasználnom. Ezt az egyszerű krémet én is és a bőröm is nagyon megszerettük: megfelelően hidratál és a bőröm is maradéktalanul beszívja. Most télen a nagy hidegekben kicsit mintha kevés lett volna, ezért vettem mellé szérumot is, de agyalok még, hogy milyen más módon tudnám kicsit felturbózni (gondolok itt némi ránccsökkentő hatóanyagra), mert magáról a krémről nem szeretnék lemondani. 
Újravásároltam, nem akarok egy napig sem a kedvenc krémem nélkül maradni.
 
Avon kétfázisú sminklemosó
Tavaly rendeltem meg, amikor vízálló szempillaspirált vásároltam (általában nem használok vízállót a nehezebb eltávolítás miatt). Elég mini kiszerelés, és nekem elég sok kellett belőle, hogy szépen, dörzsölés nélkül eltávolítsa a vízálló szempillaspirált, így nem éreztem túl gazdaságosnak. Egyébként szépen eltávolította a szempillaspirál maradékát, de ehhez nekem elég nagy mennyiségre volt szükség.
Nem fogom újravásárolni, inkább kipróbálok természetesebb olajokat a vízálló spirál eltávolítására.
 
Alterra aloe vera arctisztító kendő
A kendővel történő arctisztítás már teljesen beleivódott a napi rutinomba: a smink és a szemfesték nagyját ezzel távolítom el. Többfélét próbáltam már, volt amelyik nem volt elég puha, volt amelyik túl száraz volt. Végül ennél kötöttem ki, számomra ez eddig a legjobb: a kendő maga puha, kellőképp át van itatva a tisztító folyadékkal. A sminket szépen leszedi, az aloe vera pedig jót tesz közben a bőrömmel. A szemsminkem eltávolítására is használható, bár a szempillaspirál letörléséhez már használok plusz szemfesték-lemosót is.
Folyamatosan újravásárolom, nekem ez pont megfelel :-)
 
Essence Sealing top coat
Úgy emlékszem, Ani ajánlására vásároltam meg ezt a lakkot, mivel neki nagyon bevált körömnyomdázás utáni fedőlakknak. Nos, már többször írtam a blogon, hogy nekem sajnos erre a célra nem jött be, nekem sikerül még ezzel is elkenni a vékonyka körömnyomda mintákat, és emellett nem is szárította olyan gyorsan a körömlakkokat, mint a BGTN. Inkább csak akkor használtam, amikor a néhány napos manikűrnek akartam egy kis plusz fényt adni, illetve az utóbbi hetekben pedig alaplakknak (hogy védje a színes lakkoktól a színtelen gél lakkom – a megfelelő alapról nem kellett gondoskodnia, arra elég volt a gél lakk).
Nekem különösebben nem vált be ez a lakkocska, nem fogom újravásárolni. Viszont megjegyezném, hogy mivel Aninak bejött körömnyomda utáni fedőlakknak (és egyáltalán nem kizárt, hogy csak én vagyok ügyetlen!), aki ilyen lakkot keres, vegye számításba, hogy ez is megfelelő lehet. Ami engem illet, fedőlakk tekintetében nem fogok tovább kísérletezni, tökéletesen bevált az Essence BTGN magas fényű fedőlakkja.
 
Soliteint aloe testápolóErről a testápolóról már ódákat zengtem korábban itt, a véleményem azóta sem változott. Bár inkább nyári testápolónak tituláltam, mert viszonylag könnyebb (de tápláló) állaga van, most télen is megállta a helyét. Főleg akkor, amikor egy másik borzalmas testápoló kiszárította a bőröm. Nagyon tetszik benne, hogy gyorsan beszívódik és mégis táplálja a bőröm. Ráadásul olcsó is!
Mindenképpen újravásárolom, nagyon jó kis testápoló.
 
Avon Rich Moisture télapós testápoló
Tavaly novemberben lehetett rendelni ezt a csomagolást, ami nagyon megtetszett a mintája miatt. Néha korholom magam egyébként, hogy ha van bevált testápolóm, miért vásárolgatok mégis olyat, ami bizonytalan, hogy beválik-e. Olyankor pedig főleg korholom magam, amikor olyan terméket sikerül vennem, amelyik végül egyáltalán nem nyeri el a tetszésem. Ezzel is így jártam: az utóbbi hetekben sokat bosszankodtam, hogy milyen nagyon száraz a bőröm annak ellenére, hogy minden fürdés után használtam ezt a testápolót. Mivel télen általában szárazabb a bőröm, nem éreztem feltűnőnek a dolgot. Egy idő után azonban gyanút fogtam, hogy esetleg ez lehet a bűnös: visszaálltam a másik (a Soliteint) testápolómra és a bőrszárazság hipp-hopp elmúlt. Mivel semmi mást nem változtattam, egyértelműen ez volt a bűnös – gyakorlatilag szárazabb volt a bőröm a használata után, mintha nem használtam volna semmit.
Borzalmas, egészen biztosan nem fogom újravásárolni (sőt, félve kezdem használni a termékcsalád másik, méhpempős testápolóját is, amit év elején vásároltam)
 
Alverde lábápoló vaj
Ahogy közeledik a harisnyás idő, amikor nagyon fontos, hogy az ember lábfeje is pihe-puha legyen, bizony egyre többet használtam ezt a terméket (olyannyira, hogy el is fogyott, haha). Még tavaly nyáron vettem meg, de akkor a nagy melegben túl nehéznek éreztem és nem is igazán használtam. Az utóbbi hetekben azonban ismét előkaptam és egész megszerettem. Szerencsére egyáltalán nem problémás a lábfejem bőre: a picit szárazabb, vastagabb bőrt legalább hetente lereszelem/dörzsizem, és fürdés után - lefekvés előtt vastagon bekrémezem. Ennek köszönhetően most pihe-puha, teljesen harisnya-kompatibilis a bőröm. A benne található citrusos illóolaj-illatnak köszönhetően pedig frissíti a lábam – nagyon kellemes!
Teljesen meg vagyok vele elégedve, újravásárolnám, ha nem állna csatasorban több más krém is. Ha elfogynak, valószínűleg beszerzek egy újabb tégelyt belőle.
 
Lady Stella hajfényolaj
Korábban is használtam ezt a terméket, akkor is meg voltam elégedve vele, nem volt most sem másképp. Váltakozva használtam az olívaolajjal, mivel úgy éreztem, időnként az olívaolaj hatása már nem volt olyan, mint korábban (és be kell valljam, én az illatáért sem rajongok túlzottan). Egy-egy flakon elhasználása után viszont vissza-visszatérek a természetesebb olajokhoz.
Ahogy minden más olajat (kivéve az Avonos hajvégápolót) csak hajmosás előtti olajpakolásként használom, hajmosás után nem, mert zsíros hajvég lesz az eredmény, az pedig annyira nem vonzó. A mosás előtti olajpakolás eredménye azonban pihe-puha haj, így nagyon bevált nekem ez a termék. Most nem, de néhány hónapon belül valószínűleg újravásárolom majd.


Schauma hamvasító sampon
Ezt akkor vettem, amikor kezdett nem tetszeni a vöröses fény (arany helyett) a hajamban, és ezzel szerettem volna eltüntetni. Nagyon durván lila ez a sampon, hajmosás közben komolyan aggódtam, hogy maradandóan lilára festi a kádat, de szerencsére megúsztam. Valószínűleg én gondoltam rosszul, hogy a szándékosan aranyos-vöröses árnyalatúra színezett hajamat majd ez a termék hamvasítani fogja, mert nem így lett. Különösebben nem vettem észre változást a hajam színén, de ne győzöm hangsúlyozni, hogy nem biztos, hogy az én problémám megoldására alkották meg. 
Ennek fényében nem is fogom újravásárolni – most amúgy sincs már rá szükségem és remélem, hogy később sem lesz.

Avon marokkói argánolajos sampon
Vicces, hogy ez a sampon egyszer már szerepelt az elfogyottak között és akkor azt írtam, hogy nem vásárolnám újra. De aztán jött egy szuper akció az Avon katalógusban, aminek köszönhetően egy XXL-es kiszerelésű sampon került hozzám …
Ez persze nem azt jelenti, hogy megváltozott a véleményem ezzel a samponnal kapcsolatban, inkább azt, hogy nem mindig következetesek a beszerzéseim :-) A véleményem továbbra is az, hogy nem rossz ez a sampon, de nem is érzem olyan extra szuper jónak. A hajamat ügyesen tisztította, finom krémes állaga és habja van, aminek köszönhetően jó érzés használni.
Mindezek után persze nehéz lezárni egy egyszerű újravásárolnám, vagy sem mondattal. Inkább úgy fogalmazok, hogy most nem fogom újravásárolni, ismét megpróbálkozom a Syoss szilikonmentes samponjával, de a fentiek tükrében már semmit nem merek kizárni – ki tudja, előfordulhat, hogy egyszer mégiscsak visszatérek hozzá.


Nos, meg kell valljam, amikor elkezdtem összegyűjtögetni az elhasznált dolgokat, még azt gondoltam, hogy jóval kevesebb dolog fogyott el ebben a hónapban, mint az előzőben. A poszt végére azonban már nem vagyok ebben olyan biztos.
Viszont amiben biztos vagyok az az, hogy sikerült olyan dolgokat is „kivégeznem”, amelyeket nem szánok a fürdőszobám állandó lakójának – szépen ürül a polc, nincs már olyan sok ritkán használt kozmetikumom, vagy egyszerre három használatban lévő samponom.



Ti miket használtatok el az elmúlt hetekben?

3 megjegyzés:

  1. Na jó, muszáj lesz most már lassan a Himalaya Herbals cuccokat kipróbálnom :D (persze ha a mostaniak már elfogytak :] )

    VálaszTörlés
  2. A Himalaya Herbals tonikot ha jól emlékszem pont a te hatásodra próbáltam ki és azóta már a sokadik flakont fogyasztom belőle! :)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó, Avonos samponhoz szólnék hozzá. Szintén egy akció keretében megvásároltam a nagy flakont, de a fele még mindig a fürdőben áll... Az elején tetszett, vagyis ahogy Te is írtad, úgy elvoltam vele, aztán észre vettem, hogy a hajmosás másnapján elkezdett viszketni a fejbőröm ami a következő napra felerősödött. Semmi új terméket nem kezdtem el használni, így a samponra gyanakodtam, abbahagytam a használatát, és lám, meg is szűnt a viszketés. Egyébként ezt mástól még nem tapasztaltam, nincs érzékeny bőröm.

    VálaszTörlés