2013. február 24., vasárnap

Avon SuperShock gél állagú szemhéjtus: Flash



Néha úgy érzem, talán túl sokat fanyalgok az Avon termékeivel kapcsolatban. Túl kritikus vagyok annak ellenére, hogy számos terméküket használom. Ezért fontosnak tartom kihangsúlyozni azt is, amikor valami megtetszik majd a használata során is elégedett vagyok vele. A SuperShock termékcsalád gélceruzáiról már többször áradoztam a blogon (például a My Avon top 10 bejegyzésben, illetve a kifejezetten róluk szólóban), nagyon beváltak nekem, ezúttal az egyik legújabb színárnyalatot szeretném bemutatni.



Már régóta kerestem egy olyan fehér/világos színű ceruzát, amit a vízvonalra tudok használni. A sima szemceruzák nem fogták meg rendesen a vízvonalam, feketét pedig nem szeretek oda felvinni. Így amikor megláttam a katalógusban, hogy a kedvenc szemceruzám új színekben is megjelenik, egyből lecsaptam a lehetőségre és megrendeltem.


Őszintén szólva nem teljese erre a színre számítottam: ez ugyanis egy metálos fagyos rózsaszín, viszont a vízvonalon így is működik. Reggel feltettem és estig a helyén maradt.



A tartóssága a szokásos SuperShock minőség: a swatchot a kezemről nem tudtam ledörzsölni, a vízonalon is szépen fennmaradt - számomra ennyi elég. Az állaga is nagyon jó, szuperkrémes, könnyen felvihető - számomra ideális.

A ceruza 1,2 gr-os, jelenleg 729 Ft-ért rendelhető az Avon katalógusból. Nekem nagyon tetszik, erősen gondolkodom, hogy megrendeljem-e a vele együtt megjelent új színt, a metálkéket is :-)


Milyen ceruzát használtok a vízvonalra?

18 megjegyzés:

  1. Hmm...én is sokáig nézegettem, de mindenhol azt mondják, hogy nagyon gyorsan elfogy...szóval még várat magára...De nagyon tetszik...ez is..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyis úgy értve, hogy a nagy részét el kell faragni...

      Törlés
    2. No igen, sajnos sok elfogy azzal, ha faragjuk. És mivel elég krémes az állaga, tényleg gyorsabban fogy. Olvastam, hogy van aki ecsettel viszi fel, így spórol és nem kell olyan gyakran faragni sem

      Törlés
  2. Na, jó lenne, ha tényleg megmaradna vízvonalon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szépen fennmaradt - bár ha jól emlékszem a Te szemed eléggé könnyezős, ott azért más lehet a helyzet ...

      Törlés
    2. Na igen, majd meglátjuk, az én szememen is bírja-e a strapát :-)

      Törlés
  3. Hozzám holnap érkezik, de már most szeretem. :D

    VálaszTörlés
  4. nekem feketém van és az is nagyon jól fog!! ez is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú a feketét is nagyon szeretem!
      Annál jobban csak a barnát :-)

      Törlés
  5. Imádom ezt a fajta szemceruzákat :)
    Már a 2. fekete színűt használom el lassan :) és a blackberry színű van még meg (amit Nálad nyertem) :D
    Azt hiszem ezt a színt is be kell szereznem :)
    Tudnál majd olyan képet mutatni, ahol a vízvonalra használtad? Én is oda szeretnék egy jól "fogó" fehéres szemceruzát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megemberelem magam és készítek róla képet!
      Igen, láttam a sminkjeiden, hogy többször használtad mostanában ezeket a ceruzákat :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép :) Most mást rendeltem az Avontól majd valamelyik másik hónapban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes figyelni az akciókat, teljes áron szerintem drága ...
      A 04-esben is akciós lesz :-D

      Törlés
  7. Én pont a kéket rendeltem meg, de sajna még nem jutott el hozzám. Ez alapján a másik szín alapján még jobban várom! :)

    VálaszTörlés