2013. január 24., csütörtök

Zsákmányom Essence kifutó termékekből



Nem akartam túl nagy költekezést csapni ezúttal, és bár vettem néhány dolgot, úgy érzem sikerült ezt teljesíteni. 




Make-up to match alapozó: Medium
Elsősorban a kifutó Make-up to match alapozó medium színére pályáztam – ez a kedvenc alapozóm, amit ráadásul most harmad-áron lehet megvásárolni, így ebből mindenképpen szerettem volna vásárolni (így elodáztam azt a problémát, hogy ehelyett valami mást kell keresnem). 

Emellé a következőket sikerült még megvenni: 




Szemhéjpúder Copper Island 
Nem tudom meghazudtolni magam, a szép barna szemhéjpúderekkel engem mindig le lehet venni a lábamról. Megtetszett ez az szín is, így gyorsan bedobtam a kosaramba. A nevének megfelelően nagyon szép rezes barna színt kapunk. 




Nail Art körömdíszítő strasszkövek 
Ha körmös dolgok, akkor engem szintén csábít. Nincsenek ilyen formás díszítő elemeim, így gyorsan elvettem ebből is az utolsót. 




Bronzos hatású, mattosító púder 
Ez számomra inkább bronzosító, mint púder – bronzosítónak szerencsére nem túl erős, és a mattsága is segített a döntésben. Gondoltam megér egy próbát, hátha lassan sikerül megbarátkoznom a púder használattal. Ha nem, akkor pedig csak bronzosítónak használom, esetleg a matt bőrszíne miatt még a szélek eldolgozásához is jó lesz - vagy kontúrozáshoz, de azt előbb meg kell tanulnom :-) 




2 in 1 barna szemceruza 
Ebből is már csak egy árválkodott a polcon, gondoltam kipróbálom. Eddig nem volt még ilyenfajta kettős szemceruzám az Essence-től, ha beválik, kipróbálom majd az új termékek között megjelenő türkiz színű ceruzát is. 




Szemhéjpúder Quattro: XOXO 
A szürke-lila füstös szemek mindig tetszettek, és ebben van egy szép fekete szín is. Azt hiszem teljes áron nem vettem volna meg, de így olcsóbban úgy éreztem, jöjjön ez is haza velem – szerintem buli-sminkekhez fogom használni :-) 



Amin még gondolkodtam az a pelyheske (alias Night in Vegas), de annak ellenére, hogy nagyon tetszik (most is épp az van a körmeimen) annyira gyakran nem használom. Az utóbbi időben inkább a körömnyomdázásra koncentráltam, nagyon kevés csillámos fedőlakkot fogyasztottam el, így nem látom értelmét még egy teli üveg megvásárlásának (főleg, hogy mindezek ellenére abban is biztos vagyok, hogy az utódját azért meg fogom vásárolni :-). Ugyanezen okok miatt nem fogom a Helo Holo lakkot sem megvásárolni, pedig az eredeti tervek között szerepelt ő is (helyettük inkább valami szépséges China Glaze lakkra költöm majd a pénzem :-)




Ti miket vásároltatok a kifutó termékek közül?

9 megjegyzés:

  1. A körömdíszeket majdnem megvettem, de végül mégsem :D

    VálaszTörlés
  2. Jókat vettél, és várom az újabb China Glaze-eidet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de még nem rendeltem meg őket :-D
      Sőt, mi ki sem választottam - Erzsi oldalán említett egy jó kis lelőhelyet,ha neki beválik, onnan rendelek majd néhányat.
      Addig tesztelgetem a "régi" lakkokat, van olyan, amit még egyszer sem viseltem

      Törlés
  3. Én első körben egy tartós szemhéjfestéket vettem (rock chic), meg meg akartam venni a lilát (magic must go on), de lebeszéltem magam róla...aztán párszor még láttam és mindig betettem a kosárba, aztán mégis visszatettem...ezt játszom már egyébként a megjelenése óta, és most, hogy akciós még nehezebb visszaraknom...
    Viszont ma mentem a DM-be és szétnéztem az akciós termékek között...egy i<3glam utánpótlást vettem, és a végén valahogy a kosárban maradt a magic must go on is...pedig még ma is visszatettem a többi közé, viszont féltem, hogy megbánnám aztán...xD
    Szóval a "démonaim" legyőztek...

    Viszont te nagyon jól összeszedted, és tiszta jó dolgokat kaptál el...:D A xoxo engem is érdekelt volna, de sajnos az összesbe bele volt már piszkálva, így inkább otthagytam...sajnos nagyon rosszul vagyok az olyan termékektől, amiket már megpiszkáltak...bár főleg így akciósan a veszteség minimális lett volna, de ki tudja kik fogdosták előttem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kemény belső harcok folynak egy-egy ilyen leárazáskor :-)
      Én is szoktam agyalni a polcok előtt, hogy biztosan szükségem van -e erre (mostanában inkább a körömlakkos részleg előtt megy a tépődés)

      Törlés
    2. Hát igen...pedig én általában leárazásnál is komplett listával vagyok...de mindig előfordul, hogy valamit nem lelek, vagy valami szinte könyörög, hogy hagy jöjjön velem haza...De szerintem mondjuk megérte...ennyiért pláne...nem az árát sajnáltam, hanem attól félek, hogy ott fog állni most ő is a szekrényemen a két körömlakk mellett, amit Karácsony óta nem volt időm (vagy hangulatom) felkenni...pedig szinte repdestem, mikor megkaptam őket...:/
      Az utóbbi időben én is elég sok körömlakkot begyűjtöttem...de a kifutók között nem volt semmi olyan, amire azt mondtam, hogy muszáj megszereznem...(de a bejövők között van azért...:D)

      Törlés
    3. Dettó! :-)
      Ami tetszene a kifutók közül, az már rég megvan (Boho Chis, Cookie Love, pelyheske).
      Az újak közül meg könnyebb azt kiválogatni, hogy melyik nem tetszik - így ha most egy darabig nem vásárolok, akkor talán nem lesz akkora lelkiismeret-furdalásom, ha február-márciusban jól bevásárolok (a másik ok, hogy szeretnék még China Glaze lakkot venni később, és miattuk sem akarok olyan sokat körömlakkra költeni :-)

      Törlés
  4. Hát az egy bronzosító csak matt, szóval egyáltalán nem sima púder. Csak van belőle csillámos és matt. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, én úgy értelmeztem, hogy matt kompakt púder - bronzos hatással.
      No sebaj, az egész képemre úgysem fogom felvinni :-)

      Törlés