2013. január 1., kedd

Szilveszteri outfit és köröm



Az év első bejegyzéseként hoztam Nektek képeket a tegnapi ruhámról és sminkemről. Többen is jeleztétek, hogy több outfit és sminkes bejegyzést szeretnétek látni a blogon, így ebben az évben szeretném ezt teljesíteni, kezdésként jöjjön ez a néhány kép. 



Szilveszterkor mindig fényképezkedünk egy utolsót a karácsonyfával, így most is mellé álltam. Szilveszter estére egy egyszerű, mell alatt vágott fekete ruhát választottam. Úgy éreztem, a nagy karácsonyi evészet után jobban esik majd egy kicsit lengébb ruhában bulizni (azt hiszem ez a ruha egyfajta biztonsági ruha nekem)

A hajam nagyon göndör lett: anyu becsavarta apró csavarókkal, ami végre nagyon tartósnak bizonyult - fésülgetnem kellett hogy ennyire is kinyúljon. Mivel egyenes hajam van, nagyon szeretem ha be van bodorítva, így ha van egy kis idő csavarásra és szárításra, akkor ezt választom. A hajamban piros rózsás hajcsatok bújtak el, hogy a szilveszterkor kötelező piros színt ne csak a láthatatlan helyeken viseljem :-)


Kértem az Embert, hogy a sminkem is fotózza le, íme az eredmény.
Érdekes, hogy ez a füstös szürke smink élőben nekem sokkal durvábbnak tűnt, így a képen bizony igen visszafogottnak látszik. Miss Rose részes szürke szemhéjpúder-palettát használtam hozzá, és bár a képen végképp nem látszik, az alsó szempillatőbe türkizkék port tettem. A számra visszafogott rózsaszín szájceruza és szájfény került. 



Az utolsó pillanatban átalakítottam a körömfestésem is: eredetileg egyszínű körmöket festettem, de aztán úgy döntöttem, hogy ha már ez a hobbim és ennyi lakkot, kelléket felhalmoztam, nem mehetek ilyen unalmas lakkozással neki a szilveszter éjszakának, ezért festettem még egy kis alig látható tűzijátékot és évszámot a körmökre (persze a végén megállapítottam, hogy az ötlet jó, de szebb lett volna sötétebb alapszínen, de akkor már késő volt újrakezdeni)



Ti mit viseltetek szilveszter éjjel?

12 megjegyzés:

  1. Csini voltál és a körmöd is nagyon tetszik, mi az alap ha kérdezhetem? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Catrice Genius in the Bottle - megvettem szilveszterre, de végül mégsem önmagában viseltem

      Törlés
  2. Körmöd nagyon ötletes!:)

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini voltál! Én is laza szoknyát választottam egy laza felsővel, fő a kényelem :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos voltál, szép a sminked is, és az a bongyor angyalhaj * -- * :)

    VálaszTörlés
  5. Csinos vagy és szép a manid is! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csini vagy, és a smink is szuper :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csinos voltál!!!!! :))
    BÚÉK!!

    VálaszTörlés