2013. január 3., csütörtök

Olcsó, de jó #3: Lovely Curling Pump Up szempillaspirál


Egy újabb olcsó de jó terméket szeretnék bemutatni Nektek, pontosabban annak, aki még nem hallott róla. Itt-ott hallottam már korábban, hogy ez a szempillaspirál nagyon jó, de amikor eszembe jutott, hogy kipróbálom, épp nem találtam a polcokon. Egyszer aztán azzal az érzéssel tévedtem be a Rossmannba, hogy nekem most szükségem van valami új apróságra magamnak, és ez lett az „áldozat”. 


Annak ellenére, hogy van kedvenc spirálom az Avontól, szeretek kísérletezni és újakat próbálgatni, így nem esett nehezemre ezt a spirált is górcső alá venni – és el kell mondjam, hogy nagyon megszerettem. Soha nem próbáltam több ezer forintos szempillaspirált, aminek fő oka, hogy ennél olcsóbban is lehet megfelelő terméket találni az amúgy is viszonylag hosszú pillácskáimra. Viszont ritkán vásárolok ennyire olcsó (kb 600 ft-os áron) szempillaspirált. 

A spirál citromsárga csomagolást kapott kék felirattal, ami nekem személy szerint nem igazán tetszik, jobb szeretem a kevésbé élénk csomagolásúakat, no de nem is azért vásároljuk, hogy a csomagolását nézegessük – a sminkes fiókban nem látszik, viszont könnyen ki tudjuk választani a többi spirál közül, ha ezt akarjuk használni. 
8 ml festéket tartalmaz, én fekete színben vettem meg, nem figyeltem, hogy ezen kívül milyen színekben kapható. 


A keféje egy íves szilikonkefe apró sörtékkel – ezt a kefét szeretem a legjobban, úgy érzem, ezzel a formával nagyon szépen ki tudom festeni a pilláimat. Kellően dúsít és hosszabbít, szerintem nagyszerű kis spirál. 
Tartóssága is rendben van: nem állítom, hogy késő estére nem pereg le egy ici-pici festék, de mivel reggel korán kenem fel így egy egész napos viselet után ennyit elnézek neki, főleg, hogy ritkán van rajtam 12-14 órát egy smink. 

Szerintem nagyon jó kis termék, aki szeretne kipróbálni egy olcsó kategóriás de mégis jó minőségű spirált, én mindenképp ezt ajánlanám!

Próbáltátok már ezt a spirált?

13 megjegyzés:

  1. Én se szoktam nagyon drága spirált venni, egyszer kétszer beruháztam rá, de igazából nem volt jobb mint mondjuk egy-két olcsóbb társa...
    A Lovely termékeitől kicsit tartok, elég gagyinak tűnik. Nekem leginkább azzal van bajom, ha lepereg a smink. Ennek nincs ilyen baja? Tényleg jó?
    Bár a keféje határozottan tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell valljam, én is tartok kissé a Lovely termékektől, körömlakkon kívül nem is vettem mást tőlük.
      Lepereg ugyan, de kb 12 óra viselés után - nekem ez belefér :-)

      Törlés
  2. Annyian dicsérik, hogy ez lesz a következő áldozatom, ha legalább 1 spirálom kifogy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Ez ilyen blogger-probléma, régen én is csak egy spirált használtam egyszerre. Most meg ...
      :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nekem ennyi elég lenne minden kétkedő helyében :-D

      Törlés
  4. Jelenleg én is ezt használom, meglepően sokáig elég, nem szárad be, mint 1-2 drágább társa. A pillákat szépen íveli, és szép intenzív fekete.
    Én azért hiányolom a poszt végéről a fotót, milyen használat közben.

    VálaszTörlés
  5. Jelenleg 6 spirálom van. :D Nem szeretem a Lovely márkát különösebben, bár volt tőlük néhány termékem régebben, de azok még Wibo név alatt futottak, mivel Lengyelországban ez a nevük.

    Használtam régen Lancome Hypnose-t, volt MAC spirálom is, de pl. A Maybelline The Falsies Black Drama simán hozza a Lancome szintet, az egyik Essence spirálom meg lehetne akár MAC dupe is. :D

    Amúgy a Maybelline The Falsies-t szívből ajánlom ha szeretnél picit többet áldozni (2500Ft körül van azt hiszem) spirálra, mert olyan smink guruk mint Tanya Burr és MacBarbie07 szerint is az egyik legjobb szempillaspirál a világon. :)

    VálaszTörlés
  6. Én nemrég vettem NYC-os spirált, olyan 800 Ft.- körül volt... de simán veri az eddigi több ezres spiráljaimat :D szóval pozitívan csalódtam benne :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az NYC-nak pontosan melyik spiráljáról van szó? Lehet, hogy kipróbálnám.. :)

      Törlés
  7. Én is szeretem, nekem is megvan ez (is) :)

    VálaszTörlés
  8. Hmm, akkor lehet, hogy ő lesz a nyerő :) mindenképpen kipróbálom majd, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért óvatosan vele - érzékeny szemeknek nem tudom mennyire barátja ez a spirál. Majd írd meg!

      Törlés