2013. január 9., szerda

NOTD: vadállatos körmök a vadállatos felsőhöz



Nem lakkozom minden nap a körmöm, így nem mindig sikerül a ruhámhoz igazítani a lakkozást. Tegnapelőtt is fordítva történt: kilakkoztam a körmöm majd kitaláltam, mi is illene hozzá a ruhatáramból. 
Szeretek körömnyomdázni (már alig várom, hogy megérkezzenek a Bundle Monster lemezeim, ha tetszeni fognak, tuti rendelek még), de mostanában kissé elhanyagoltam. Szeretem a teljes körmös mintákat, de ezek már kicsit rövidek a hosszabb körmeimhez. Így egy egyszerű megoldást választottam: csak a körmöm egy részére nyomdáztam, az elválasztáshoz celluxot használtam. 


Barna alapszínt választottam, mégpedig az Essence új lakkjai közül a Cookie Love lakkot (amit ki is vonnak a forgalomból a januári szortimentcsere alkalmával, így akinek tetszik csapjon le rá mihamarabb!). Szeretem ezt a lakkot, mert szép natúr barna színe van megbolondítva arany pelyhekkel – egyáltalán nem egy egyszerű szín, de mégsem túl feltűnő. A körmeimre srégen celluxot ragasztottam, majd nyomdáztam vadállatos mintát, így egyáltalán nem volt kicsi az Essence lemez mintája. 





Ti szoktatok ruhához lakkozni?

21 megjegyzés:

  1. El sem hiszem, hogy ez a te körmöd... :D Tényleg nagyon bevált a gél lakkozás :) Gyönyörű lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, én is szeretem most :-)
      Nagy a változás a nyári csutka rövid kis körmök és ezek között, ugye?
      Épp azon agyalok, hogy kezd hosszú lenni, vissza kell vennem belőle

      Törlés
    2. Szembetűnő a változás, az biztos. :) És ha rövidíteni akarod, akkor egyszerűen csak lejjebb reszeled?
      Komolyan, ha manikűrös lennél, nem bíznám másra a körmeimet. ;)

      Törlés
    3. Igen, egyszerűen csak reszelek belőle :-)
      Ha tudnád, hogy a munkatársaim már fűznek, hogy csináljam meg az ő körmeiket is :-)
      (de persze tanulmányok nélkül csak a sajátomon merek kísérletezni)

      Törlés
    4. Én is szívesen csatlakoznék hozzájuk. :) Tényleg, mintha profi csinálta volna. Nagyon ügyes vagy.

      Törlés
    5. Én is épp ezt akartam írni, nagyon szép, hosszú körmeid lettek! :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép a lakk is és a minta is, a körmeid hossza meg: WOW!! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy kivonják a forgalomból ezt a lakkot!
      Szerencsére a sok-sok szín miatt viszonylag lassan fogynak a körömlakkjaim, így nem gond :-)

      Törlés
    2. Igen, én is rágom magam rendesen, hogy kell -e :$

      Törlés
    3. Engem egy kis csillámmal, arany pehellyel mindig le lehet venni a lábamról :-)
      Szóval inkább csukott szemmel kell járjak a körömlakkos pultok előtt :-D

      Törlés
  3. szerintem jobb lett volna ha az egész körmöd mintás, de igy is nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt kicsit macerásnak éreztem késő este, amikor lakkoztam, mivel egyszeri nyomdázás már nem fedi be a körmöm.
      Ráadásul, hogy őszinte legyek, minden körmöt tele nyomdázni már soknak éreztem volna ezt a mintát

      Törlés
  4. Szép lett :) Én csak nagyon ritkán lakkozok ruhához, de akkor is max. 1 szín és annyi :D szép a körmöd, ennek utánakeresek, nem hiszem el, hogy nyáron még csúnya volt?! :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább csak rövid és nem maradt meg rajta a körömlakk.
      Ezért belevágtam a gél lakkozásba, itthon csinálom magamnak, azóta szépen megnőtt a körmöm és bármeddig fennmarad a körömlakk (még az Essence is, pedig az új formula elég hírhedt ezen a téren)

      Törlés
    2. Csutkát akartam :D mert azt írtad fentebb, kicsit félrement :D
      Megnéztem azóta és tök jó! :) Az enyémnek a formája hát öhm elég egyedi :D meg ugyanez van, hogy töredezik, amint épp hogy hosszabb lesz, néha a vége lemezes is

      Törlés
  5. Nagyon dögös! :)) A körmeid pedig wow! :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem így átlósan is jól néz ki rajta a nyomda (lehet én is kipróbálok majd valami hasonlót ;)), és tényleg nagyon szépek a körmeid! Amúgy velem rendszeresen előfordul, hogy vagy a kiválasztott ruhához lakkozok, vagy a lakkhoz öltözök x)

    VálaszTörlés
  7. Wow,nagyon szép lett a minta,és a körmöd is,de hosszú *.* szerinted rövidebb körmökön is jól mutatna?

    VálaszTörlés
  8. Annyira szép hosszúak a körmeid, mindig rácsodálkozok :D nagyon tetszik a minta,és az alaplakk színe *-*

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép a körmöd és a minta is :)

    VálaszTörlés