2013. január 14., hétfő

NOTD: lila foltos



Ha a szőke Hercegem nem kiált fel az alaplakk felkenése közben, hogy jéé Milka körmöd lesz, akkor most téli tájas körmöket mutatnék Nektek. De mivel elgondolkodtatott, hogy ez az Essence lakk tényleg hasonlít a Milka lila színére (csak sajnos a képeken nem így tűnik) és milyen jópofa lenne fehér foltokkal, ezért a hóesés és hóember majd csak a hét második felében kerül a körmömre. 



Az alapszín egy új Essence lakk, az Oh my glitter elnevezésű. Meg kell valljam, hogy mióta gél lakk van a körmeimen, azóta ismét szeretem az Essence lakkokat: bejön ez a vastag, lekerekítet ecset, a lakk állaga és ezeken a körmökön már ez a lakk is tartós marad (mert ezen gyakorlatilag minden tartós :-) 
A Snow Jam trendkiadás színeire vágytam volna, de azok sajnos nem kaphatóak nálunk (legalábbis Veszprémben nem láttam sehol, sőt a győri Müllerben sem) így megvettem ezt a színt. 


A többi új Essence lakkhoz képest ez egy viszonylag híg lakk: általában egy réteg már egész szépen fed és az egyenletes fedéshez kell a 2 réteg (nekem), de ebből már az elején látszott, hogy akár 3 réteg is kellhet, egy rétegben nagyon gyér volt a fedése. Végül persze elég volt a 2 réteg úgy, hogy a második kicsit vastagabbra sikerült, de ha valaki extra vékonyan tud lakkozni, inkább háromra lesz szüksége. Szerencsére gyorsan szárad, így nem volt probléma, nemsokkal később már nyomdázhattam is rá. 

Mert a fehér pacák körömnyomdával készültek – az Essence egyik körömnyomda-lemezén találtam olyan pacamintát, amire rá lehet fogni, hogy tehén-foltos. Talán kézzel rajzolva autentikusabbak lettek volna a pacák, de most nem volt hozzá kedvem – vasárnap este ez valószínűleg jócskán meghosszabbította volna a folyamatot. 
Fedőlakként a szintén Essence Better than gel nails magas fényű fedőlakkot kentem rá – tényleg szép fényt ad a lakkozásnak és egyáltalán nem keni el a mintát (pedig kezd már fogyni, de még nem sűrűsödött be).

Nagy kár, hogy a lakk igazi színe ilyen fényben nem látszik, de higgyetek nekem, tényleg Milka lila (sötétebb,  pirosas-lila mikrocsillámokkal, de az nem annyira látszik).



Szeretitek a Milka csokit?
Én csak a Chocolate Dessert nevű étcsoki habos változatát, a többi túl édes nekem.

13 megjegyzés:

  1. Az én gépemen abszolút Milka-lila :-) Tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ennek igazán örülök :-)
      Soha nem csináltam még egy körömről ennyi fotót, nagyon megszenvedtem vele (ideje már megcsinálni a lightboxot...)
      Egész nap vigyorogtam, amikor ránéztem, olyan kis vicces lett :-D

      Törlés
  2. Nyami milka...:D
    Amúgy jó lett a körmöd...:D
    És nekem is Milka tehén volt az első ami beugrott róla...:D

    VálaszTörlés
  3. Teljesen Milka lila, cuki lett :) Én az epreset imádom *.*

    VálaszTörlés
  4. Cukiiiiii, Milkaaaaaaaaa! :))) Jöhet még ilyen vicces köröm, ez most nagyon megmosolyogtatott! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát újabb vicces körömhöz az kell, hogy a múzsám homlokon csókoljon :-)

      Törlés
  5. dejóóó!
    és pont ma ettem milkacsokit. :D

    VálaszTörlés
  6. Isteniek a karmocskáid :)) Nálam mindenféle milka jöhet, de most a sima kekszes a favorit.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ez a szín, és a minta is nagyon cuki :)
    A múltkor majdnem megvettem ezt a lakkot, de visszatettem, most már bánom :(
    ez a minta melyik essence lemezen van? eddig még ezt nem láttam, vagy csak elkerültük egymást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem látok számot vagy azonosítót a lemezen (a csomagolást már rég kidobtam). Ezen a lemezen van szívecske, smiley, a párizsi Eiffel torony is
      (ma az Essence oldalán a körömnyomdánál pont ez a lemez látható, de számot ott sem látok)

      Törlés
  8. nekem is milka lila :) rohadt jó lett ! :) Amúgy nekem is mindig a lila lakkok fotózásával gyűlik meg a bajom... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Oh, nekem sok dolog fotózásával meggyűlt a bajom (de talán javulok) :-))

      Törlés