2013. január 16., szerda

NOTD: arany-barna saran nail wrap



Korábban próbálkoztam már egyszer ezzel a technikával, nem túl nagy sikerrel. Ezúttal kicsit máshogy készítettem, így már megfelelő (vagy legalábbis nekem tetsző) lett a végeredmény, így biztos próbálkozom még majd vele más, izgalmasabb színösszeállításban is. 


Most úgy csináltam, hogy az alapozólakk felvitele után (amióta egyszer egy bordó Lora lakk megszíneztem a gél-lakkot, azóta mindig kenek fel egy réteg színtelent – védendő a körmeim) két rétegben lakkoztam az alapszínt, ami ezúttal az Essence Go Bold színe lett. Megvártam, míg teljesen megszáradt (lehet közben bejegyzést írni a blogra :-) ) majd teljes száradás után jött a lényeg. 



Régebben úgy csináltam, hogy fóliadarabkával vittem fel a színt, de úgy nem tetszett az eredmény. Néhány helyen láttam a másik megoldást: a körömre egy rétegben felvinni a másik színt (nálam az Essence Wanna say hello krémszínű sötétbarnája) egyesével és a felkenés után egyből átütögetni egy összegyűrt fólia/folpack darabbal. Így szépen visszaszedte a sötétebb színt annyira, hogy nyomokban átlátszik az aranybarna – szerintem egész jól mutatott ez a minta a mai vadállatos felsőmmel. Fedőlakk a szokásos BTGN magas fényű fedőlakk – nagyon szeretem. 



Ti próbálkoztatok már ezzel a technikával?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, most már kénytelen leszek ezt is kipróbálni, mert 2-3 hónapja nagyon mozgat a dolog.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először nekem is nagyon béna lett, így viszont most úgy érzem, jól sikerült. Sőt, egész héten ezt a technikát gyakoroltam, több színösszeállításban :-)

      Törlés
  2. úúú nagyon nagyon tetszik:$ olyan különleges!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik,kiprobálom én is ezt a technikát ahogy leírtad: )

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon érdekes színvilág! Tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy tetszik lányok, hozok még majd más színösszeállításban :-)

    VálaszTörlés