2013. január 28., hétfő

Napi köröm: a véletlen műve



Garantálom, hogy ezt a művet senki nem csinálja utánam :-)
És ezesetben nem a gyűrűsujjamon lévő körömnyomdára gondolok.



Hogy értsétek, mit is jelent a fenti kis vicces elszólás, leírom, hogy készült a mai manikűröm:
Múlt héten kilakkoztam a körmöm a gyönyörűséges lila Lora körömlakkal (a száma talán 2-es, de nem egyértelmű számomra). Imádtam a színét, csak azért nem mutattam Nektek, mert a minta nem lett annyira szép, mint szerettem volna. Négy napig volt a körmömön, ma már gondoltam új lakkot kenek fel. De miután lemostam a körömlakkot, nézegettem kicsit a gél lakkom és úgy döntöttem, nem teszek fel rá színes körömlakkot.
Az a lilás alapszín, amit a körmömön láttok ugyanis nem körömlakk - csupán annak a hatása. Ugyanis hiába használtam színtelen alaplakkot, a Lora lakk befogta a gél lakkom. Talán a képen nem jön át teljesen, de nagyon érdekes foltos mintás lett. Annyira megtetszett, hogy még bosszankodni is elfelejtettem - most ugyanis alaposan lereszelhetem a körmeim és újratölthetem.
 
 
 
Ilyen tehát most a körmöm. Hétvégéig egész biztosan marad ez a roppant szokatlan minta - addig meglátom, mit lehet még kihozni belőle :-)
Két réteg átlátszó, ezüst mikrocsillámos Lovely lakkot kentem rá, a gyűrűsujjamra pedig a Born Pretty Store-tól ajándékba kapott (egyébként Hello Kittys) körömnyomdával készült egy egyszerű minta, végül a szokásos BTGN magas fényű fedőlakk.
 
Íme a "bűnös":
 
 
 
A tanulság: ne bánkódj, inkább hozd ki mindenből a legtöbbet - és ne végy több sötét Lora lakkot :-)

8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik! :) Én is jártam már úgy lakkal, hogy annyira befogta a körmöm, hogy csak a pufferrel tudtam leszedni róla. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem legalább szerencsém van Hozzád képest: a saját körmöm nem nagyon szeretném reszelgetni ...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, azt hiszem az érdekes az igazán jó szó rá :-)

      Törlés
  3. :D tetszik a színe - az eredetinek meg a "maradéknak" is :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi lennék, mennyire mélyre szívta be a zselé, mindenesetre nem semmi, velem még sosem volt ilyen :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor legutóbb ilyen történt elég rendesen meg kellett reszelnem, így nem is állok neki hétvége előtt...
      Nálam is csak másodszor történt, de az elsőt is egy sötét Lora lakk okozta, így tuti nem veszek belőle többet (viszont még a töltés előtt felkenem holnap megint ezt a csodaszép lilát :-D

      Törlés