2013. január 30., szerda

Napi köröm: piros és arany pelyheske



Gyorsan sort is kerítettem a lakkozásra, ha már elkészítettem a saját arany pelyhes fedőlakkomat. Tudom, hogy kicsit talán sablonos, de ehhez a lakkhoz én elsősorban a piros alaplakkot társítom, így ő lett az első párja.
 

Nem akartam túlzásba vinni, így csak egy réteget vittem fel az új fedőlakkból.
 
 
 
 
 



 
 
 A felhasznált lakkok:
Crystal Nails körömlakk: 001
BTGN magas fényű fedőlakk
 
 
Egész biztosan kipróbálom még más alapszínnel is az új kedvenc "fedőlakkom" :-)
 

6 megjegyzés:

  1. Nekem így, egy rétegben is nagyon tetszik, de legközelebb megnézném kettőben is. Nagyon jól állnak egymásnak ezek a lakkok, szép a piros is, ez a kis arany meg nagyon feldobja! :)

    VálaszTörlés
  2. Magyon bejön, valahogy még jobban is, mint az igazi :D
    De mehetne rá még egy réteg :P

    VálaszTörlés
  3. Ahh. Gyönyörű lett a fedőlakkod! Pontosan milyen fóliát használtál fel hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző bejegyzésben ott a link (de azt hiszem időközben felfedezted - ha mégsem, szólj! :-)

      Törlés
    2. Igen, közben meglett. :-D

      Törlés