2013. január 21., hétfő

Napi köröm: hóesés és hóember



Ezt a manikűrt már azóta tervezem, hogy megláttam az új Bundle Monster körömnyomdákon a hópihés és hóemberes mintákat. Ez az első próbálkozásom az új lemezekkel – az eredményen látszik az ismerkedés, de azért nem lett olyan rossz. 


Az alap egy krémszínű világoskék Aden lakk, talán nr 30 (az első Aden lakkom), amit kifejezetten hóeséshez vásároltam. A szikrázó háttérhez kentem rá egy réteget a Lovely egyik átlátszó, ezüst mikroglittereket tartalmazó fedőlakkjából. A száradás után pedig jöhetett a körömnyomda. Először egy sima fehér körömlakkal próbálkoztam (balga módon egyből egy teljes körmös mintát, látszik is a gyűrűsujjamon), de ez nem bizonyult elég sűrűnek, alig látszott a körmömön a minta (valamiért úgy emlékeztem, hogy ezekhez a lemezekhez az Essence nyomdázós lakkja túl sűrű). Ezután viszont mégiscsak előkaptam az Essence körömnyomdázós lakkját, és azt használtam a későbbiekben. 
A gyűrűs- és hüvelykujjamra teljes körmös mintakerült hópihékkel, a mutatóujjra hóember, a többi körömre pedig egy kisebb és egy nagyobb hópihe váltakozva. Tudom kicsit eklektikus lett, most nem sikerült a kevesebb több elvét követnem (na jó, nem csak most :-) ) 



Első próbálkozásra nem is rossz (de a minták elrendezését azért még javítani kell), egy darabig most biztosan ezzel a körömnyomdával fogok alkotni :-) 

A használt lakkok:


A használt lemezek:





Ismeritek a Bundle Monster körömnyomdákat? Szerettek körömnyomdázni?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Ez meseszép! *.* Még mindig nem tudok nornálisan nyomdázni,igaz mostanában nem is próbálkoztam..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az elején nekem is elég bénán ment (no nem mintha ez most tökéletes lenne)
      Szerintem gyakorlás és körömlakk kérdése az egész :-)

      Törlés
  3. Ez meseszép! *.* Még mindig nem tudok nornálisan nyomdázni,igaz mostanában nem is próbálkoztam..

    VálaszTörlés