2013. január 31., csütörtök

Napi köröm: a "bűnös" és ezüst pelyheske



Lehet, hogy kicsit őrült vagyok, de tegnap, mikor elkészült a DIY arany és ezüst pelyhes fedőlakkom, azt találtam ki, hogy a körmömet megszínező Lora lakkal tuti szépen mutatna ez az új fedőlakk. Mivel még nem reszeltem le a megszínezett részt, gondoltam nagyobb kárt már nem okozhatok, felkenem ismét. Ilyen lett:
 
 

Talán Nektek megint kevés lesz a díszítő fólia a körmökön, de nem akartam túlzásba vinni (úgy érzem sokszor sikerül).
 
 
 
 
 
 
A bűnös lakk tehát a Lora 2-es számú lakkja. Gyönyörű sötétlila, én teljesen beleszerettem, és nagyon sajnálom, hogy ilyen galád ez a lakk. Nem ajánlanám senkinek, hogy használja a saját körmén, tartok tőle, hogy azt is megszínezné. Én valószínűleg nem fogom többet használni, esetleg ha nagyon szeretném akkor a gél lakk töltése előtt próbálkozom vele (kizárólag).
 
 
 
 
 
 
Volt már dolgotok ilyen "gonosz" körömlakkal?

12 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik! :D
    A "bűnös" is, és a fedőlakk is...:D (meg egyébként a másik fedőlakk is tetszik, csak amikor kitetted, akkor már túl fáradt voltam ahhoz, hogy nyomot-kommentet hagyjak)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, örülök, hogy tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen brutál "bűnös" lakkom nincs :) van amelyik picit elszínezi a körmöm de tényleg csak árnyalatnyit. Jó lett ez a manikűr, bár az arany pelyheske jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jobban bejön az arany - de ha már megvoltak az ezüst fóliák, ezt is megcsináltam és kipróbáltam :-)

      Törlés
  4. Nagyon szépek így együtt :)

    VálaszTörlés