2013. január 24., csütörtök

Napi köröm: arany-bordó saran nail wrap

 
 
Ma ismét egy saran nail wrap technikával készült körmöt hoztam Nektek. A múlt hetem körömlakkozás szempontjából erről szólt, sok-sok színkombinációban kipróbáltam, az arany-sötétbarna színösszeállítás eredményét itt láthatjátok. Ezt a színkombinációt azért szeretném megmutatni/megörökíteni, mert szerintem egész szép lett a két szín kombinációja-összemosása, és ráadásul feldobtam még egy hígabb arany csillámos fedőlakkal is (akár karácsonyi lakkozásnak is el tudom képzelni jövőre).




A technika tehát ugyanaz volt, mint korábban: az alaplakk után egy (vastagabb) réteg Essence Breaking dawn trendkiadás arany lakk következett, majd száradás után vittem fel a Rose Nails bordó csillámos lakkját. Összehasonlítva az eredményt a többivel ennél valahogy homogénebb lett a felület, ami szerintem annak köszönhető, hogy a bordó lakk viszonylag híg volt. A csillámos arany lakk sem túl sűrű, így szerintem igen visszafogott csillogást adott a körmöknek. A tetejére a szokásos Essence magas fényű BTGN lakk került.






A használt lakkok:


NYC Toughen Up! körömerősítő körömlakk (alaplakként)
Essence Breaking Dawn: 03 A Piece of Forever
Rose Nail Nr 115
Rose Nail Nr 128
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk



Melyik színkombináció tetszik Nektek jobban?

3 megjegyzés: