2013. január 15., kedd

MUA Heaven and Earth paletta - teszt



Adós vagytok Nektek az új palettáim bemutatásával, de sajnos kicsit lassan haladok a tesztelésekkel. Még a novemberi ingyen postázós akció keretében rendeltem két MUA palettát.  Ez a paletta volt az első, amit ki szerettem volna próbálni, mivel erre vágytam már a legrégebben. 
Általában a natúr, barnás-rózsaszínes sminkeket részesítem előnyben, így nem csoda, hogy szerettem volna megkaparintani ezt a palettát. 



Csomagolás
A szokásos MUA paletta csomagolása: átlátszó-fekete műanyag kombinációja, már kívülről is látszanak a szép színek, így nem probléma, hogy nincs a csomagolás elején felirat, hisz könnyedén meg tudjuk állapítani, hogy melyik. 
A csomagolás hátoldalán találjuk a paletta elnevezését és egy rövid leírást: "A beautiful collection of eyeshadows that will enhance your eyes to give the perfect natural look." Tök jó, épp ezért vásároltam :-)
A palettában 9,6g festék van (ez színenként 0,8g-ot jelent), és a kis ábra szerint 12 hónapig őrzi meg a minőségét a felnyitás után (nem hiszem, hogy ennyi idő alatt el fogom használni, de nem gondolom, hogy ezután sok baja lenne)
Sajnos a színeknek nincsenek neveik, pedig jobb szeretem ha van nevük, könnyebb beazonosítani őket, és olyan mókás neveket adnak a színeknek némely cégek. 
A 12 színen kívül találunk egy szivacsos applikátort is a dobozban: én személy szerint inkább örülnék egy jobban kihasználható ecsetnek, mert már nem használok ilyen szivacsos applikátort. 


uupsz, az applikátor kiesett


Színek
Röviden: barnák 
Hosszabban: szép barnák :-) 
12 darab fényes, 5 forintos nagyságú színt találunk a palettában. A világostól a sötétig több árnyalatban találunk nagyon szép barna színeket a palettában: van egészen világos, majdnem fehér és egész sötét csokoládébarna szín is. A színek fényesek, de nem túl csillámosak. Ennek ellenére nekem hiányzik, hogy nincs matt szín a palettában, emiatt mindenképp szükség van más szemhéjfestékre (legalább egy matt bőrszínre) egy teljes smink elkészítéséhez. A színek minősége szerintem megfelelő, a tartósságával is meg voltam elégedve - egy munkanapot alappal szépen bírnak (késő délután munka után mosom le a szemsminkem, így 9-10 órát teszteltem).

A paletta bal oldalának színei:

természetes fényben

vakuval


swatch alappal, természetes fényben

vakuval
Közülük az 5. színt (második sor 2. színe) érzem a leggyengébb láncszemnek, nem túl pigmentált, a többiek nagyon szépek.


A paletta jobb oldalának színei:

természetes fényben

vakuval

swatch, természetes fényben


vakuval

Mint említettem, a novemberi 35%-os akció keretében vásároltam, az eredeti 4 angol font-nyi ár helyett 35%-al olcsóbban sikerült hozzájutnom ingyen szállítással. Érdemes figyelni az oldalukat, hisz időnként szuper akciókat hirdetnek.


A Heaven and Earth paletta hozza a szokásos MUA minőséget. Összességében tetszik, nagyon szép natúr barna sminkek készíthetőek vele. Ennek ellenére azt gondolom, hogy ha valaki megvásárolta korábban az Undressed palettát, nem feltétlenül van szüksége még egy hasonló palettára (persze ennek ellenére az elmúlt héten szinte csak ezt használtam – itt-ott kiegészítve egy kis élénkebb vonallal). 



Ismeritek/szeretitek ezt a palettát?

7 megjegyzés:

  1. Szép ez a paletta nagyon, de én most a matt színekre vagyok rákattanva, sajnálom hogy a MUA nem készített eddig egy teljesen matt palettát. Bár abból nehezebb jó minőségűt csinálni. Én azt hiszem Sleek-et vásárolok majd.

    Viszont egy nappali-esti smink jöhetne vele. ;)

    VálaszTörlés
  2. Very nice :) Várjuk a sminkkölteményeket ezzel a szupi palettával, nagyon édi 1 paletta :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Nemnemnem, nem kell ez nekem, ugye??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem :-)
      Ott az Undressed paletta sok szép natúr színnel
      Én is csak blogger-kötelességből használtam az elmúlt hetekben majd mindennap :-)

      Törlés
    2. Köszi a lebeszélést ;]
      Amúgy mióta az Undressed megvan, azóta nem vágytam erre, de most megint :D
      de NEM KELL!! :D

      Törlés
  4. Ó, ezt én is szerettem, de kár, hogy nincs benne egyetlen matt szín sem, az Undressed ilyen szempontból ügyesebb. :-)

    VálaszTörlés
  5. Szép színekből áll :) elfogadnám:D

    VálaszTörlés