2013. január 29., kedd

MUA Glamour days paletta – vélemény és swatchok



Ennek a palettának a bemutatásával is tartozom már egy ideje. Még a novemberi MUA akció idején rendeltem meg magamnak, de mivel akkor egy másik palettát is rendeltem (Heaven and Earth, bejegyzés róla itt), előbb azt tesztelgettem, próbálgattam. A kettő közül ez a színesebb paletta, míg a másik (az Undressed palettával együtt) inkább natúr szemfestésre ideális. És innen már egyértelmű, miért is maradt utoljára ennek a tesztelése: általában inkább a natúr szemsminket preferálom a hétköznapokon, így ez az egyébként szép paletta háttérbe szorult. Egyszer azonban a natúr smink is háttérbe szorul – még nálam is – és akkor eljön az ideje az eddig hanyagolt színeknek. 
 



Lássuk tehát részletesen a benyomásaimat erről a palettáról:
 
 
 
A többi MUA palettához hasonlóan egyszerű átlátszó-fekete csomagolásban érkezett. Ennél azonban szembesültem egy kellemetlenséggel: valamiért az én palettám kicsit szorul, nagyon nehezen tudom kinyitni (a másik két MUA palettámnál nem találkoztam ilyen problémával, így szerintem egyedi probléma lehet). Semmit nem szeretek körömmel feszegetni, mert féltem a körmeimet, így azonban sokszor megszenvedek vele, ha ki akarom nyitni – előfordult, hogy inkább nyitva hagytam, de a következő alkalommal, amikor használni akartam, repült az applikátor, mert addigra viszont elfelejtettem (apró problémák az életben :-)
A paletta elején nem szerepel a paletta elnevezése, de mivel az átlátszó részeken látjuk a színeit, ez nem is különösebben hiányzik, hisz megismerjük. A paletta hátulján láthatjuk a paletta elnevezését, a súlyát és az összetevőket. Nekem hiányzik, hogy nincsenek elnevezve a színek: nem mintha így kevésbé élvezetes lenne vele sminkelni, de olyan jópofa neveket szoktak adni a cégek a színeknek.  Amint említettem, a palettában találunk egy két végén szivacsos applikátort, amit én nem igazán használok, mióta ecsettel sminkelek – inkább csak reptetni szoktam (ti használjátok valamire ezeket az applikátorokat?).



A színek nagyjából 5 forintos méretűek – ha több palettát is használunk folyamatosan, akkor bizony elég sokáig elég lesz egy-egy szín. A színek súlya: 9 gr.

Mint a MUA palettáknál már megszoktuk, itt is többségben vannak a fényesebb színek, csupán 3 db matt szín található a palettában. Általában véve örülnék, ha készítene a MUA matt palettákat is, de most ennél a színes palettánál nekem valahogy nem hiányzik több matt szín – nappali sminkhez nekem elég az a három matt szín, ami ebbe a palettába bekerült. A matt színeken felül van csillámos és szatén fényű szín is benne, nekem ez a színösszeállítás nagyon bejött. A kedvencem a szaténfényű lila (most is épp azt viselem), a rózsaszín, a világoskék, a türkiz (ami egy nagyon érdekes, arany fényű türkiz szín, ilyennel még nem találkoztam).
A matt színek a szokásos módon kicsit gyengébbek, mint a fényesebbek – de szerintem nem vészes.


Lássuk sorban a színeket és a swatchokat:


Bal oldal:



természetes fényben


vakuval



Jobb oldal:



természetes fényben

vakuval

Összességében tehát amennyire későn kezdtem el használni ezt a palettát (a megrendeléshez képest), most annyira beleszerettem. Élvezem a színkavalkádot, a korábbi natúr sminkek után ismét szinte mindennap színesebb sminket készítek: ha épp natúr színek passzolnak az öltözékemhez, akkor is belecsempészek egy türkiz, vagy lila színt az alsó szempillasor tövébe.

Nagyon-nagy kedvenccé váltak a MUA paletták, gyakran előfordul, hogy napokig nem nyúlok más palettákhoz, csak ezekhez: ez legfőképp annak köszönhető, hogy egy-egy palettában megtalálom azokat a színeket, amelyekkel már egy teljes szemsminket el tudok készíteni, valamint a kiegészítő színeket is (kiemelő szín a szemöldök alá, sötét matt szín az alsó szempillasorba). Nekem a minőségük is megfelelő, alappal szépen kibírja a munkanapot, nem gyűrődik össze a szemráncban a szín.

A legutóbbi akciójuk alkalmával csak azért nem rendeltem semmit, mert úgy éreztem, hogy túl sok keveset használt sminktermékem van most ahhoz, hogy újakat rendeljek, de akiben nem bujkál ez az érzés, annak érdemes figyelnie a Facebook oldalukat, hogy mikor hirdetik ki a következő hatalmas akciót.



Ismeritek ezt a palettát?

9 megjegyzés:

  1. :) nagyon szép ez a paletta, gyönyörű színei vannak.

    VálaszTörlés
  2. Ismerős paletta :D Már nálam is kint van a blogon :D Nagyon szeretem és tetszik a körömlakkod színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Miután közzétettem, láttam, hogy megjelent a smink Nálad :-)
      Én is már napok óta ezt használom, nagyon megszerettem (pedig tesztelni kellene egy másik palettát is, de most erre vagyok rákattanva)

      A körömlakk a China Glaze Riveting lakkja - őt is nagyon szeretem, volt róla korábban bejegyzés

      Törlés
  3. Gondolkoztam most sokat, hogy ezt megrendeljem-e, de mivel a többi paletta amit kinéztem nagyjából fedi a színeket, és a többiben több tetsző szín is volt, ezért kimaradt. De szép darab. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színei vannak, remélem hamarosan sminket is láthatunk vele. :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt akartam most megrendelni, erre persze hogy kifogyott és nem pótolták :'( Pedig gyönyörűszép színei vannak! Plusz a Starry Night volt még a soros, hát persze, hogy uez lett a szitu azzal is...Végül az Immaculate lett megrendelve, remélem lesznek legalább ilyen szép színei.

    VálaszTörlés