2013. január 8., kedd

Mai outfit: barna nap



Régebben, az előző munkahelyemen sokszor tartottunk „színes napokat” – jól nézett ki, amikor vagy húsz csaj vonult ebédelni rózsaszín, piros vagy más feltűnő színben. Mindig ez jut eszembe, amikor egy-egy színbe öltözöm (pedig akkor inkább csak a felsőnk volt egyszínű). 
Egyik olvasóm írta, hogy őt mindig érdekli, mit viselnek mások ilyenkor télen. Feltételezem arra gondolt, hogy öltöznek télen mások csinosan úgy, hogy közben nem fagynak meg. Nos erre nem én vagyok a legjobb példa, mivel nem szoktam túl vastagon mikor munkába megyek. Ennek oka, hogy autóval közlekedem, így nem probléma miniszoknyában menni télen is dolgozni, nem fázom meg. 




Ma egy ilyen szettet mutatok Nektek. A felsőt még ősszel turiztam, nagyon megtetszett a mintája (még a körmöm mintáját is ehhez igazítottam ma), otthon azonban már kicsit bőnek éreztem, így mindenképpen egy nem túl bő alig-szoknyával akartam párosítani (amit a barátaim csak övszoknyának hívnak, pedig szerintem nem is annyira rövid :-) 
Ehhez jött még egy vastagabb barna harisnya és a novemberben fél áron vásárolt barna csizmám. Így lett egy barna napos szettem. 



Sminket is ehhez igazítottam, a MUA Heaven and Earth palettáját használtam a szemsminkhez, pirosítónak pedig egy szép fényes barack színt a 10-es pirosító palettából, amit mostanában sokat hanyagoltam, pedig gyönyörű színei vannak. Sajna egyelőre még nem sikerül értékelhető képet készítenem a reggeli sminkemről, de rajta vagyok az ügyön. 

a szokásos vigyorgós kép


Ti mit viseltetek ma?

14 megjegyzés:

  1. Nem bántásnak szánom, de nekem picit úgy tűnik, mintha minden ruhadarabod pár mérettel nagyobb lenne a kelleténél és emaitt sokkal teltebbnek tűnik az alakod. Pedig egyébként nagyon szép alakod van. Viszont a leopárdminta nagyon dög a szőke hajaddal! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vettem bántásnak, szívesen fogadom a kedvesen megfogalmazott építő kritikákat :-)
      Ezt a szettet pont egy lazább, bővebb összeállításnak szántam, ezek szerint tényleg annak tűnik :-) Általában valóban sokkal testhezállóbb ruhákat hordok, viszont nagyritkán kell ilyen is (szerintem).
      A leopádmintáért én is nagyon odavagyok :-D

      Törlés
  2. Amennyiben én vagyok az a bizonyos olvasó, akkor igen, tényleg arra gondoltam, hogyan tudnak mások csinosan öltözködni télen is; amikor -10°C van odakint, inkább beburkolom magam egy vastag kardigánba, még ha nem is annyira csinos...

    Ragyogó a mosolyod és tök jó az az óra a falon! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Te vagy :-)
      Félek, hogy nem segítettem túl sokat, mert ilyenkor sem hordok vastag kardigánt.
      No persze szánkózáshoz/korcsolyázáshoz én sem miniszoknyát veszek fel, arra ott a szupervastag síruhám :-D
      Ha pedig sokat sétálok az utcán, akkor egyáltalán nem látványos szettek kerülnek elő (vastag garbó, derékmelegítő, vastag zokni) :-)

      Törlés
    2. Hát igen, a téli öltözködés nálam is annak függvényében változik, hogy hova megyek és milyen módon. Autóba/plázába lazábban öltözök, ott nem fázok - de ha sokat mászkálok, vagy reggel-este várnom kell a vonatra, buszra, akkor marad az életösztön, ami mindig azt súgja: meg ne fagyj! :D

      Törlés
  3. a vigyorgós kép nagyon aranyos, állat az a felső! :)

    VálaszTörlés
  4. Csini nap :]
    (Bár eddig még csak csininek láttalak :P)
    Olyan órám meg van nekem is, de majd a saját lakásba akarom, már ha lesz... :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Ez az óra mindenkinek bejön, úgy látom :-) Mi is nagyon szeretjük

      Törlés
  5. Magamon nem tudom elképzelni a párducmintát (mondjuk pár éve egy csomó mindent nem tudtam, amit ma már rendszeresen hordok :D), de neked nagyon jól áll! :) És a hajad mennyire gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Régebben én sem tudtam volna elképzelni, most viszont imádom! Szóval változik az ember, lehet hogy egyszer még Te is posztolsz leopárdmintás ruhát a blogodon (ha elindul :-))

      Törlés
  6. Hé! Valami hiányzik! Hol az örök modelltársad, Jager?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Azt hiszem annyira elszokott a reggeli fotózkodástól, hogy nem tűnt fel neki, jönnie kellene pózolni :-)
      Most, hogy belegondolok, tényleg furcsa, hogy nem volt ott :-)

      Törlés
  7. Nagyon csinos vagy! :) és imádom a párducmintát én is :$

    VálaszTörlés