2013. január 22., kedd

Garnier BB krém – ahogy én használom



Még tavasszal vásároltam meg a Garnier BB krémeit: először a normál/száraz bőrre valót, majd próbaképp az olajmentes változatot. Sajnos nem váltak a kedvencemmé: a normál krém az én bőrömnek túl sok, nem tudta maradéktalanul beszívni, fénylett tőle, míg az olajmentes már kevés volt – hiába kentem fel előtte hidratálót, valahogy mégsem volt az igazi. Időnként használtam őket, de a fenti problémák miatt nem túl gyakran – általában akkor, amikor nem volt otthon más alapozóféle (hihetetlen, hogy egy éve nem igazán használtam ilyesmit, most viszont már annyira megszoktam, hogy bizony nem nagyon megyek anélkül dolgozni).


A minap elfogyott a kedvenc Essence alapozóm, és újra elkezdtem ezek felé sandítani. Nem szeretem a tudatot, hogy ezek itt állnak kihasználatlanul. Két BB krémet kidobni a kukába azért mégsem hangzik túl jól. Viszont nem is vagyok annyira mazochista, hogy úgy használjam őket, hogy közben utálom az érzést, amikor a bőrömön vannak. 

Aztán jött egy mentő ötlet – ha a normál bőrre való túl sok, a másik pedig túl kevés, mi lenne, ha keverném őket? Úgy talán kiegyenlítenék egymást. A gondolatot aztán tett követte – néhány napja már a kettőből kevert BB krémet kenem fel az arcomra reggelente. Nem állítom, hogy ez jobb mindennél, de a korábbi külön-külön használathoz képest nagyságrendekkel jobb. Természetesen nem keverek ki egyszerre túl sok krémet, inkább csak aznapra, vagy max néhány napra előre – így mindenképp higiénikusabb. 

Az a tervem, hogy amíg nem találom meg a számomra ideális új alapozót, addig használom ezt a keveréket. Így legalább nagy részét el fogom használni ezeknek az amúgy nem annyira kedvelt BB krémeknek is. 



Ti szoktatok ilyen „szükségmegoldáshoz” folyamodni?

8 megjegyzés:

  1. Mióta megjelent a Garnier BB krém, azóta én sem használok alapozót. Előtte a Cecilia folyékony púder vagy alapozó (már nem tudom pontosan a nevét) használtam. Úgy emlékszem, hogy szerettem úgyhogy most majd ahhoz szeretnék visszatérni ha elfogy a BB. :-) Kíváncsi leszek milyen lesz újra alapozót használni, már én is nagyon elszoktam tőle. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cecilia? Nem ismerem a márkát.
      Most sikerült bevásárolnom még a kifutó Essence-ből, így egy darabig nem fogok alapozóra / BB krémre költeni :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Sajnálom. Ezek szerint nem é vagyok az egyetlen elvetemült, akinek ez eszébe jutott :-))

      Törlés
  3. Épp most készülök írni egy bejegyzést arról, hogy télen mennyire nem jó nekem az olajmentes. :S Neked is száraz volt tőle az arcod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyasmi - kicsit olyan érzés, mintha a krémezetlen bőrödre még vizet kennél - utána szabályosan szomjazott a bőröm

      Törlés
  4. De jó, hogy így nem kell kidobnod őket :) Én még nem csináltam ilyet, mert szerencsére nincs olyan termékem, ami ne vált volna be :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem csak a normál van meg, nyáron nem tudtam használni, mert nagyon sok volt a bőrömnek. Használat után a sminkes törölközőmmel fel kellett itatnom a felesleget, hogy vállalható legyen a pofim.
    Aztán most télen adtam neki még egy esélyt, így egész jó, ha nem kenek alá hidratálót. De nem nagyon szeretem szegénykét...

    VálaszTörlés