2013. január 23., szerda

Essence Kívánságlista 2013 / Q1 - Q2



Tanakodtam, hogy nekiálljak-e egyáltalán, de végül úgy döntöttem, hogy már csak a saját magam kedvéért is összegyűjtöm, hogy miket is szeretnék megszerezni az új termékek közül. A teljes listát több blogon is meg tudjátok nézni,  itt én most csak azokat listázom, amikre fáj a fogam – a lista még így is nagyon hosszú lesz :-) 


Kezdem a sort a sminktermékekkel 



Vízálló szemceruza 
A leírások alapján ez a termék hasonló lesz az Avon gél állagú szemhéjtusához – ami sajna már nem kapható barna színben. Így nagyon örültem, amikor megláttam ezt az újdonságot, barna színben szeretném kipróbálni (és ha nagyon beválik, a feketét is :-) ). (Az Avonosból épp ma kezdtem el használni az utolsót, remélhetőleg kitart addig, amíg az új termékek megjelennek) 



Night Club paletta 
Mostanában rajongok a türkiz színű szemhéjpúderekért. Bár a Sun Club paletta nem lett a kedvencem, de azért szívesen adnék ennek is egy esélyt. 




Átlátszó kőpúder 
Valahogy idegenkedem a kőpúder használatától, nem szeretem ha látom magamon. Ebben szerepet játszik az is, hogy szerencsére nem fénylik nagyon a bőröm, így nincs is rá olyan nagyon szükségem. Ennek ellenére a fixálás miatt jó lenne megbarátkozni a használatával, így gondoltam kipróbálom ezt az átlátszó kőpúder változatot. 





BB krém 
Kivonják a forgalomból a kedvenc Essence alapozóm általam használt színét :-( 
Most még bevásároltam belőle, majd ha elfogy, elhasználgatom a Garnier BB krémeimet majd utána kipróbálom az Essencét (no persze csak ha addig nem olvasok túl sok negatív tapasztalatot róluk) vagy a Catrice BB krémét.



Körmös termékek 

A lista hosszát látva (no meg mert egy ideje már amúgy is sejtem), azt hiszem jogosan nevezhetem magam körömlakk-mániásnak :-) 




Új Colour & Go körömlakkok 
A képek alapján mindegyik tetszik :-) A kékek (pedig eddig alig használtam kék körömlakkot), a lila, a gyönyörű smaragdzöld, a narancs – a végleges lista a személyes találkozáskor dől el, de azt hiszem biztos lehetek abban, hogy nemcsak egy körömlakk kerül majd a kosaramba. 





Special topperek 
Imádom a csillámos és egyéb, ilyen-olyan fedőlakkokat! Még egy egyszerű színt (vagy egy kis belenyúlás/hiba nyomát) és szépen fel tudnak dobni. Bár az utóbbi időben nem használom olyan sokat őket, mint régebben (hála a körömnyomdának), azért még néhány különlegesebb darabnak van helye a körömlakkos dobozomban. 




Nail Art körömdiszítő készlet 
Legalább az arany összeállítás KELL :-) 
Jöhet mindenféle csillám, glitter és egyéb körömdíszítő cucc, így ezeket is nagyon szeretném. Az ezüst színért nem annyira rajongok, így valószínűleg az nem jön velem haza. 




Twins lakkok csillámos részei 
Amikor felfedeztem az Essence márkát, már nem lehetett kapni a régi Twins lakkokat, én pedig nagyon sajnáltam ezt. Hogy még egyszer ne kelljen sajnálkoznom, szeretnék közülük magaménak tudni, legalább a rózsaszínes csillámost. 


Ezek mellett nagyon vágyom néhány körömlakkra a következő trendkiadások közül is: 




Snow Jam 
Ebben a trendkiadásban 4 színt jelentet meg az Essence (abban sajnos nem vagyok biztos, hogy itt Magyarországon is), ezek közül nekem mindegyik jöhet. A külföldi oldalakon látott swatchok alapján mind a négy szín nagyon tetszik :-) 



Hugs and Kisses  fedőlakkok
Innen is elsősorban a körömlakkokra, azokon belül is a szívecskés fedőlakkokra fáj a fogam. Az OPI-nál láttam ehhez hasonlót, de ez az árkategória jobban tetszene. Sajnos itt is bizonytalan, hogy kapható lesz nálunk.



Ti mit néztetek ki a szortiment új darabjai közül?

8 megjegyzés:

  1. Nekem az átlátszó kompakt púder, a 3D szemhéjfestékek közül a first love és a smoky eye, a prom-berry körömlakk, a stay matt silky red ajakkrém, a deep red ajakgél, és az új pigmentek közül a my little dragons tetszik nagyon...:)
    A trendkiadásokat még nem néztem át teljesen...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, Téged sem hagynak hidegen az új termékek :-)

      Törlés
    2. Hát nem...csak az a baj, hogy én akárhányszor új dolgok jönnek, legszívesebben nagy bevásárlást csinálnék...:D
      Imádom őket, aztán meg a bőség zavarában nem is tudom, hogy mihez kezdjek először, és a vége az, hogy egy csomó ideig várnak a felavatásukra...:/

      Törlés
    3. No igen, ez bizony nagyon ismerős helyzet! :-D

      Törlés
  2. A Twins lakkokkal én is ugyan így jártam. Már nem lehetett kapni, nekem meg fáj a szívem értük. Na majd most! :D
    A többire is kíváncsi vagyok, de majd élőben kiderül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, ez örök igazság - majd élőben meglátjuk
      (de nekem sajna élőben is sok szokott tetszeni :-)

      Törlés
  3. Sajnos nálunk nem lesznek ezek a trendkiadások. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-( (sír)
      Épp ma olvastam FB-on... Szomorú vagyok
      Nem értem mi alapján válogatják ki, hogy mit hoznak be és mit nem

      Törlés