2013. január 5., szombat

Első China Glaze: Riveting



Sóhajtoztam már egy ideje egy China Glaze lakkért - hisz melyik körömlakk-mániás ne szeretne egyet(-kettőt) ebből a legendás lakkból. Karácsony előtt végül úgy döntöttem, hogy igenis megérdemlem és rendeltem egyet Ebay-ről (innen).



Így lett a Riveting szín az első (de semmiképp sem az utolsó) China Glaze lakkom. Tudomásom szerint ez a szín a China Glaze Hunger Games kollekciójának egyik legkeresettebb színe (micsoda véletlen). Nem csodálom, egyszerűen gyönyörű ez a pirosba hajló narancssárga szín arany csillámokkal. Ugyan inkább őszi-nyári szín, de ez cseppet sem zavar, imádom most a körmeimet :-)


Két rétegben szépen fed és gyorsan szárad. Más lakkok vastag és lekerekített ecsete után fura volt most ezzel lakkozni, de mivel gyönyörűen terül, nem volt probléma a vékonyabb és keményebb ecset használata sem :-)


Nem tudok betelni a színével :-)



Tartósságáról nem tudok nyilatkozni, a gél lakkon minden tartós :-)

Az üvegben hatalmas adag, 14 ml lapul, így sokáig tudok gyönyörködni ebben a színben. A fent említett eladótól vásároltam 3,49$-ért, további 4,99$-ba került a szállítás. Egészen biztosan lesz még China Glaze körömlakkom.


Nektek megvan ez a szín, vagy más China Glaze lakk? Honnan vásároljátok őket?

27 megjegyzés:

  1. Én is megrendeltem, már nagyon várom, hogy végre megérkezzen... Egy csoda ez a lakk, pedig amúgy nem vagyok oda a narancssárga színekért. Közben a könyveket is megvettem, azok is postázás alatt állnak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonlóképpen vagyok! Ez a szín csodaszép :-)
      A könyvek pedig letehetetlenek :-D

      Törlés
    2. Ajjaj. Akkor majd munkamentes napokon állok neki :-) Amúgy ezt a szettet rendeltem meg:
      http://www.bookdepository.com/Hunger-Games-Trilogy-Boxed-Set-Suzanne-Collins/9781407136547

      Törlés
    3. Csinos kis gyűjtemény - én most kezdek átállni az elektronikus olvasásra. Könnyebben magammal viszem bárhová és kevesebb helyet foglal (kicsi a lakás :-)

      Törlés
    4. Na igen, nálunk már tervben van a plafonig érő könyvespolc, na meg a felesleges könyvek eladása-cseréje...

      Törlés
    5. Nem akarom eladni a régi könyveimet, valamiért nagyon ragaszkodom hozzájuk :-) Inkább az újakról mondok le papírformában :-D

      Törlés
    6. Egy probléma két megoldása. Írta: PAncsi és djkaty :-D

      Törlés
    7. Egy időben többször is költöztünk - emlékszem a barátaim szemrehányó arcára a sok-sok könyvem miatt :-)
      Azt hiszem akkor fogalmazódott meg bennem először, hogy könnyebb könyvek kellenek :-)

      Törlés
    8. Na igen, nekem testvérem barátai segítettek, és azt mondták, ha fél éven belül nem adok le olvasónaplót az összes könyvből, visszajönnek megverni :-D

      Törlés
  2. Számomra az OPI és a China Glaze a két álomlakk, amire nagyon ácsingózok - utóbbiból még nem sikerült beszerezni egyet sem, de ebayen mindig nézegetem őket. Olyan gyönyörű ez a lakkod, hogy lehet, hogy most én is elcsábulok és rendelek x)

    Hozzászólva a könyves témához is: imádom a könyveket, hamarabb jártam könyvtárba, mint óvodába; 2 évet húztam le az Eltén könyvtárszakon, van egy polc a szobámban, ahová szigorúan csak a KEDVENC könyveim kerülhetnek fel...

    De ennek ellenére mostanában én is ekönyvezek x) Kaptam egy tabletet karácsonyra, így tényleg a végletekig egyszerű magammal vinnem több ezer oldalnyi olvasnivalót; azt a 2-4 ezer forintot pedig, amit amúgy a Libriben költenék el egy kötetre, most körömlakkba fektetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, OPI-ék is gyönyörűeket alkotnak (majdnem megrendeltem a The man with the golden gunt, csak megláttam az árát)
      OPI-t viszont lehet Magyarországon is kapni, így jóval elérhetőbb :-)

      Könyvtár szak? Jól hangzik :-)
      Az elektronikus könyvek lassan de biztosan hódítanak, főleg a könnyű hordozhatóság miatt - no de ha ezt a kijelentést a Libri olvasná :-D

      Törlés
    2. Jó lenne, ha a China Glaze is elérhetőbb lenne...

      A párom egy dél-írországi kisvárosban él; ott a gyógyszertárban is lehet OPI-t kapni :D Vagyis Írországban nincsenek kifejezett drogériák, mint itthon - vagy a gyógyszertár egyik sarkában van például Rimmel vagy Astor pult, vagy pedig a fele üzlet gyógyszertár, a fele meg sminkek, körömlakkok, parfümök :) Úgyhogy én kint szoktam az OPI-k környékén settenkedni x)

      Törlés
    3. Hajjaj, az jó messze van (de gyönyörű vidék :-)
      Nos, valóban én is örülnék, ha a China Glaze elérhetőbb lenne - ennél is drágább volt a szállítás mint maga a lakk... Inkább megéri többet rendelni egyszerre

      Törlés
  3. Gyönyörű színe van, nagyon jó vétel volt. Majd ha rendelsz még, várom a teszteket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendelek biztosan, de még ki kell találnom melyik lakkokat és hogy honnan éri meg leginkább vásárolni.

      Törlés
  4. Nem vagyok nagy narancsos, de ezért az árnyalatért oda vagyok meg vissza, és megérdemelted! ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Nekem sincs más narancs lakkom
      Most azon agyalok, hogy nézne ki ha alá kenek két rétegben szép piros lakkot és ezt egy rétegben fedőlakk-félének :-)

      Törlés
  5. Én sem kedvelem a narancs árnyalatokat, de ez tényleg nagyon szép, nyárra simán el tudnám képzelni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban gyönyörű nyári szín :-)

      Törlés
  6. énis nagyon akarok china glaze-t! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is akarok még :-)
      Jó lenne olyat találni, ahol nem drágítja meg jelentősen a szállítási költség, mert maga a lakk nem is drága :-)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Szerintem is!
      De ég nyárig is lesz néhányszor a körmeimen valamilyen formában

      Törlés
  8. Szép nagyon, tetszik, pedig nem vagyok annyira oda a narancssárgáért :) Én is szeretnék majd egyszer China Glaze lakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy mindenkinek ez a véleménye a színről. Tud valamit az a China Glaze :-)

      Törlés