2013. január 31., csütörtök

Elfogytak januárban



Mint korábban említettem, havi egyszer jelentkezem majd az elfogytak bejegyzéssel, hogy ne aprózzam el nagyon ezeket a vélemény-nyilvánításokat. Lássuk tehát, miket használtam el ebben a hónapban:

 






Serical Latte hajpakolás
Ez aztán már régi darab a fürdőszobámban. Majdnem egy éve vettem ezt az egy literes flakont, bizony időbe tellett elhasználni, néha volt olyan érzésem is, hogy kifogyhatatlan. Szereti a hajam, finom puha lesz tőle (itt írtam róla részletesen) – de erre is fokozottan érvényes, hogy csak a hajvégekre szabad tenni belőle és alaposan ki kell öblíteni, különben elnehezíti a hajam. A hatásával meg vagyok elégedve, így egyértelműen újravásárolnám. Amiért nem fogom, az az, hogy van egy ugyanilyen nagy adag Serical Frutta hajpakolásom, amit szintén szeretnék elfogyasztani, így most ő lesz porondon. Másrészt pedig gondolkodom, hogy megpróbálkozom a szilikon-mentes hajápolással, így át kell gondolnom, hogy miket használjak és mit nem (ez egyelőre egy távlati terv, mert a meglévő dolgaimat szeretném elhasználni előbb – túl sok van belőlük még ahhoz, hogy csak úgy kidobjam).

 
Avon ápoló szemfestéklemosó
Erről is készült már egy részletesebb bejegyzés, a véleményem azóta is tartom: szeretem ahogy kíméletesen tisztítja meg a szemem a sminktől, annak pedig méginkább örülök, hogy nem bántja a szemem, semmi könnyezés a használata után.
Az előző Avon katalógusban akciós volt ez a termék, ezért 3db-ot vásároltam belőle.


Nivea Pure & Natural Action dezodor
Tudatos döntés volt ezt az alumíniumsó mentes dezodort használni, ebben a bejegyzésben írtam róla bővebben, hogy miért ártalmasak tudomásom szerint az alimíniumsót tartalmazó dezodorok. Míg a fent említett golyós dezodor nem jött be, ezt megszerettem, így már a harmadikat használtam el. Nem gátolja annyira az izzadást, mint „ártalmasabb társai”, de szerencsére én nem vagyok olyan nagyon-nagyon izzadós, így nekem bevált. Olyannyira, hogy maradok is ennél és újravásárolom.


Gyógyszertári hidratáló krém
Folyamatosan használom, nagyon szereti a bőröm ezt a terméket. Egyszerű fehér krém, illatmentes, E vitamint tartalmaz. A bőröm teljesen beszippantja, nem fénylik utána, viszont szépen hidratálja. Nyár óta használom, akkor tökéletes volt, most télen mintha icipicit kevés lenne a bőrömnek, de a használatáról nem akarok lemondani, hisz bevált, így inkább kiegészítem egy hidratáló-ránctalanító szérummal.
Újravásároltam, már használom is az utódját.

NYC Toughen Up! körömerősítő lakk
Körömerősítőként nekem nem vált be – bár meg kell valljam, más erősítő körömlakk sem, eléggé elvetemült körmeim vannak. Amióta tavaly ősszel az egyik Lora lakk úgy megfogta a színtelen gél lakkom, hogy le kellett reszelnem és újratöltenem, azóta még a gél lakkra is használok egy színtelen alapréteget (előtte nem használtam). Mivel a készletemben több ilyen csellengő lakk is akad, nem veszek most külön alaplakkot (a tartósságról a gél lakk gondoskodik), elhasználom őket. Így került ez is a képbe – alaplakként tökéletesen bevált. Az utolsó ¼-et már felhígítottam körömlakk-higítóval, mert nagyon besűrűsödött, de az alján található mennyiség ismét nagyon sűrű és kevés is ahhoz, hogy ki tudjam bányászni, így ezt a lakkot elfogyottnak nyilvánítom. Nem fogom újravásárolni.

 
Avon Rich Moisture ajakbalzsam
Általában egy ilyet tartok a táskámban, semmi extra, de a melegebb hónapokban bevált. Sajnos most télen ez már nekem kevés, inkább a tartalmasabb Carmex ajakápolót használom. Annak örömére, hogy ez kiürült, az a tervem, hogy alkotok magamnak színezett szájfényt, így egyelőre nem fogom újravásárolni.


Avon SuperShock gél állagú szemceruza: Blackberry
Nagyon megszerettem ezeket a szemceruzáit az Avonnak – szinte már nem is használok mást. Ezek kellően puhák, csak úgy siklik a bőrömön (utálom, ha erősen rá kell nyomni a ceruzát a szemkörnyéki érzékeny területre), emellett pedig tartós is (bár én nem használom vízvonalon, de kíváncsiságból kipróbáltam, ott is fennmarad).
Sajnos a barna színű Blackberry árnyalat már nem kapható, így csak feltételes módban tudom kijelenteni, hogy ha kapható lenne, bizony újravásárolnám. Az utolsó tartalékom kezdtem el használni miután ez elfogyott, ezután pedig kipróbálom az Essence új kollekciós, elvileg hasonló állagú szemceruzáját.

Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
Ez a kedvenc fedőlakkom jelenleg. Írtam róla részletesen ebben a bejegyzésben, a véleményem azóta semmit nem változott. Nagyon szép fényt ad a lakkozásnak, tényleg gyorsabban szárad tőle a körömlakk (nemrég kíváncsiságból a Sealing top coat-ot használtam a körmeimre fedőlakként és érezhető volt a különbség, sikerült is belenyúlnom abba a műbe akkor). Egész gyorsan elhasználtam az üvegcsét, bár be kell ismernem, hogy az átlagembernél kicsit gyakrabban lakkozom a körmöm. A legvégén éreztem, hogy kicsit sűrűsödött a lakk, de akkor már a mennyiség miatt is nehéz volt kibányászni az üvegből a lakkot – viszont így is sikerült az üveg tartalmát elhasználnom, nem kellett kidobnom. Ennyi sűrűsödéssel én meg tudom békélni, egyáltalán nem zavar.
Már újra is vásároltam, nem akarok nélküle lakkozni (a sealing top coatot pedig majd elhasználom a lábam lakkozására nyáron, vagy valami DIY projekthez).
 
 
 
 
Avon Anew AF-33 ránctalanító szérum
A tél kezdete óta fokozottan figyeltem arra is, hogy ne csak az arckrémet használjam, hanem minden este ezt a szérumot is. Persze egy flakon elhasználásával még nem tudom egyértelműen kijelenteni, hogy eltüntette a ráncaimat, talán már nem olyan mélyek, de eskü alatt nem vallanám azért :-) Ami zavart, hogy önmagában használva kicsit kevés volt, ha rákentem az arckrémet, akkor a kettő már kicsit sok, eléggé fénylett utána az arcom. Ezért inkább a kettőt keverve kentem fel az éjszakai krém-keverékem, így jó volt.
Ha lesz még akciósan a katalógusban, lehet vásárolok még belőle, de teljes áron nem hiszem, hogy újravásárolnám.


Avon Anew AF-33 ránctalanító szemránckrém
A fenti szérum után nemsokkal vásároltam meg ezt a terméket is – úgy gondoltam, hogy jó, ha ugyanabból a termékcsaládból használom a szemránckrémet is. Sajnos azonban a szemem nem szerette: amint bekentem vele a szemkörnyéket, szinte azonnal elkezdett könnyezni, csípte, szerintem kb a egészet lekönnyeztem, annyira durván bántotta a szemeim. Így aztán hatékony sem tudott lenni ez a krém – próbáltam csak a szemtől picit távolabb kenni, de sokszor még úgy is zavarta. Végül az arcomra használtam el, így már nem zavart egyáltalán – ezek miatt azonban egészen biztosan nem fogom újravásárolni.

Avon hajápoló olaj argánolajjal
Ebből már csak egy kicsit kellett elhasználnom ebben a hónapban, mert ennek az üvegcsének az alján is csak egy kevéske lapult (tiszta felüdülés ennyi mindent elfogyasztani egyszerre :-)
A két Avonos olaj közül ez volt a kevésbé kedvenc, nem véletlenül tartott olyan sokáig elhasználni. Nem rossz ez sem, de nekem a másik jobban bejött. Emiatt is ment nehezebben ennek a használata, inkább akkor használtam el, amikor a másik hajvégápoló már elfogyott, de még nem vettem meg a bio olajat. A kettő közül inkább a másikat vásárolnám újra, de egyelőre talonba kerülnek a fent említett okok miatt és így egyiket sem fogom újravásárolni.
 
 
Avon hajvégápoló szérum
Ebből is kivégeztem egy újabb üvegcsét. Bizony nem tart sokáig egy-egy üveg, nem is olyan sok az a 30 ml. Az Avon hajolajairól írtam már részletes bejegyzést, itt olvasható. Nagyon meg vagyok vele elégedve, évek óta folyamatosan újravásárolom.
Most a szilikon-mentes hajápolási törekvések közepette ennek az újravásárlását is át kell gondolni, hisz ez sem fér bele ebbe a módszerbe. Így most nem vásárolom újra, elhasználom a többi, itthon található Avonos hajolajat is, majd a flakonjukat szépen kitisztítom. Azon agyalok, hogy természetes olajat próbálok meg hajvégápolóként a hajamra kenni: azt még nem döntöttem el, hogy mivel próbálkozom először, makadámdió vagy kókusz olajával. Ha valamelyik természetes olaj beválik, akkor egy időre búcsút intek ezeknek az olajaknak.
 
Jessa intimlemosó
Ezzel kapcsolatban nincs semmi különös elvárásom. Évek óta használom, bevált, ezért újra fogom vásárolni.
 
 
Kallos hajfénykrém
Ez egy tipikus példa arra, hogy néha átgondolatlanul vásárolok. Ezt is tavaly tavasszal vásároltam egy székesfehérvári kiruccanás alkalmával, amikor rátaláltam a Kallos boltra és gondoltam kipróbálom. Viszont nem gondoltam át ezt a vásárlást: hisz az én hajam könnyen elnehezül ha hajmosás után kenek rá még krémeket, és bizony így is lett. Hónapokig állt a fürdőszobapolcon, én pedig bosszankodtam (bár szerencsére nem volt drága). Januárban gondoltam elhasználom, hogy eltűnjön végre, de annyira nem tetszik a hajam, amikor rákenem, hogy inkább feladom és kiselejtezem.
 

Balea Trend it up szárazsampon
Sokáig állt ez is a fürdőszobapolcomon, mert idegenkedtem a használatától (persze hogy akkor miért is vettem meg, arra már én sem emlékszem :-)
Inkább a Stella Vita szórós száraz samponját részesítettem előnyben, de azt jóval macerásabb használni. Lassacskán rájöttem, hogy ellentétben azzal, amit gondoltam, ez is szépen felfrissíti a zsírosodó hajtöveimet és nem is lesz vészesen őszes a hajam ha kicsit többet fújok rá. Így most egyre inkább hajlok afelé, hogy áttérek erre a kiszerelésre, mert kényelmesebb a használata és nehezebb túladagolni. Tehát újravásárolom amint elfogy a másik (nem akarok egyszerre olyan sokat otthon tárolni). 


Essence Make-up – to – match alapozó: Medium árnyalat
Nagy kedvenc nálam ez az alapozó, de sajnos kifutó termék. Nem erős a fedése, emiatt láttam, volt aki nem is szerette, de nekem pont emiatt ideális. Szerencsére nincsenek már takargatnivaló pattanásaim, inkább csak egy-két pigment foltom, amiket pedig egységesített, így nekem elég is volt.
Meg tudtam vásárolni kifutó termékként olcsóbban, így egyelőre feltankoltam belőle, egyébként viszont hiába vásárolnám újra, hisz azt az árnyalatot, amit én használtam, megszüntetik (nem is értem, hogy lehet, hogy csak egy színt szüntetnek meg – annyira nem volt sötét ez sem, hogy annyira kevesen vásárolták volna)

 
Alverde körömvirágos golyós dezodor
Ez a dezodor nem fogyott ki, hanem odaadtam anyukámnak (ezért is nem szerepel a képen) – viszont mielőtt elbúcsúzom tőle, írok róla pár szót, hogy akit érdekel, tudja mi a véleményem róla.
Sajnos nekem nem vált be, ennek egyik oka, hogy nem éreztem elég hatásosnak, másrészt pedig ismét fel kellett ismernem, hogy nem igazán szeretem a golyós dezodorokat, inkább a deo stickeket részesítem előnyben. Olvastam, hogy van aki úgy használja, hogy szódabikarbónát kever hozzá, mert úgy hatásosabb, de ez nekem már túl macerásnak tűnik – maradok inkább az önmagában használható dezodoroknál. Ennek fényében nem vásárolom újra, bár az illata nagyon tetszik – ha lenne belőle stick változat, azt kipróbálnám.




Ti miket fogyasztottatok el ebben a hónapban?

9 megjegyzés:

  1. Én mindig ledöbbenek mennyi mindent használsz el, viszonylag kevés idő alatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Úgy vagyok vele, hogy ha már ennyi mindent összevásároltam, használjam is őket ezerrel.
      Egyébként nem mindent egy hónap alatt használtam ám el: inkább sokmindent felhalmoztam és emiatt sikerült most ennyi mindent elhasználni (vagy a fene tudja, egy hónap múlva kiderül :-)

      Törlés
  2. Én nem vagyok nagy elhasználós, átlag 3 hónap alatt jön össze ennyi minden :) Az Avon hajvégápolói és a Balea szárazsampon örök kedvenceim :)
    Ki akartam próbálni ezt az alapozót, úgy vettem észre, ami Neked beválik, az általában nekem is. Direkt örültem, hogy lesz kiárusításban, de persze amilyen az én szerencsém, egy "kedves" vásárló előttem összekavarta az árnyalatokat (sosem az első darabot veszem le a polcról), elvileg abból a sorból vettem el, ahol az akciós árnyalat volt, a kasszánál meg kiderült, hogy össze volt kutyulva, világosabb színt vittem oda. Rengetegen álltak sorba mögöttem, így inkább ott hagytam. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is kíváncsi vagyok, hogy egy hónap múlva mennyi elhasznált dolgom lesz, tényleg olyan sok ez?
      (bár be kell vallanom, már most látok pár dolgot, ami néhány nap múlva elfogy...)
      Örülök ennek a felismerésnek, hogy ami Neked bejön, az általában nekem is, ennek fényében figyelem a tesztjeidet :-D

      Biztos nem én kevertem össze előtted az árnyalatokat (főleg, hogy gondolom nem Veszprémben voltál), mert én nemes egyszerűséggel felmarkoltam az összes, készleten lévő Medium árnyalatot (ha nagyon nem találsz, és nagyon vágysz rá, egyet szívese odaadok, így is marad nekem elég egy jó időre)

      Törlés
    2. Hát az tuti,hogy nem Te kavartad össze őket, egyrészt a távolság miatt, másrészt meg tudom, hogy nem tennél olyat :) Köszönöm a felajánlást, egyet szívesen átvennék Tőled, természetesen azon az áron, amiért vetted, plusz postaköltség (márciusig sajna nem lesz megint mód személyes talira), dobsz nekem egy mailt a bellalablog@gmail.com-ra? Köszi :)

      Törlés
  3. Nemsokára én is jövök majd megint ilyen bejegyzéssel, mert felgyűlt pár dolog, én is ráálltam az elfogasztásra, úgy döntöttem, igenis kell szánnom magamra elég időt naponta, így pl. a testápolók is könnyebben fogynak. Hajolajként egyébként próbálkoztam kókuszolajjal, de kizárólag hajmosás előtti pakolásnak vált be, mert amúgy úgy nézett ki a hajam tőle, mintha zsíros lenne, és moshattam meg újra :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan így vagyok én is ezzel: az ember lányának kell időt szánnia magára. És őszintén, én jobban is érzem magam, ha alaposan odafigyelek ezekre a dolgokra is.
      Én is izgulok a hajvégápoló miatt: volt még egy kicsi hajolajam otthon, tegnap reggel keveset tettem a hajvégekre, de olyan lett, mint Neked :-( Ma reggel ismét hajat mostam, viszont érzem, hogy hiányzik valami a hajvégeimnek, hiába volt éjjel is rajta olajos pakolás - keresgélek majd, mi lehet jó természetes hajvégápolónak az ilyen kis vékonyszálú hajra, mint az enyém

      Törlés
    2. Én peig kíváncsian várom, mire jutsz :-)

      Törlés
  4. Ezt a Nivea dezodort szerintem legközelebb ki fogom próbálni, mert én is keresem a legjobb alumíniumsó mentes változatot. Most egy Baleásat használok, de sajnos szinte semmit sem csinál.

    VálaszTörlés