2013. január 11., péntek

Elfogytak - január



Valószínűleg havi egyszer jelentkezem majd az Elfogytak posztokkal, hogy ne aprózzam el nagyon, ráadásul az utóbbi időben lelassult a fogyasztás/fogyás, mivel már majdnem minden nem-szeretem terméket elhasználtam. 
Lássuk, mik kerültek be a januári elfogyasztottak közé: 


Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó
Amióta csak kipróbáltam, nagy kedvenc ez az arclemosó! Nagyon fontosnak tartom a bőrradírozást, ebben pedig finom szemcsék vannak a mindennapi arctisztításhoz is. Alaposan tisztítja a bőröm, de nem szárítja (szappanmentes). Írtam róla részletes bejegyzést itt. Már újra is vásároltam, folyamatosan használom.


Beauty Kiss arctisztító kendő 
Tavaly egyszer elfogyott az arctisztító kendőm és mivel nem jártam Rossmann közelében, így gondoltam kipróbálom ezt. Nos, bár ne tettem volna. Az érzékeny bőröm ezt nagyon nem szerette, csípte itt-ott, ráadásul az anyaga sem az a megszokott puha. Be kell valljam, a végén már inkább cipőtisztításra használtam, annyira nem jött be, így egészen biztosan nem fogom újravásárolni. 


Schwarkopf Taft Cashmere hajhab 
Évek óta ezt használom már és nagyon szeretem – főleg az illatát. Hajhab nélkül nagyon nem áll sehogy a hajam (télen még száll is), így ez az egyetlen hajformázó, amiről nem tudok/akarok lemondani. Nincsenek nagy elvárásaim egy hajhabbal kapcsolatban, az illatát viszont annyira szeretem, hogy nem is jut eszembe, hogy mást vásároljak. Újravásároltam már :-) 


Rival De Loop Pure Skin gyümölcssavas arcradír
Jobban preferálom a mechanikus, zuhany közben használható bőrradírokat, de gondoltam kipróbálok egy ilyet is. Amikor írtam róla ebben a bejegyzésben, még nem döntöttem el, hogy használnám-e gyakrabban, de azóta rájöttem, hogy ugyan ha vékonyabban kenem sokkal gyorsabban szárad, ha nem szárad meg teljesen, akkor is ledörzsölhető és a hatása akkor is nagyon jó! Mint említettem, a mechanikai bőrradírokat jobb szeretem, de úgy érzem, ennek is lesz helye a fürdőszobámban, így úgy döntöttem, újravásárolom. 


Alverde makadámdiós testvaj 
Imádom, ez a kedvenc téli testápolóm! Írtam már róla korábban egy részletesebb bejegyzést, itt olvashatjátok. Ilyenkor télen tartalmasabb testápolóra van szükségem, és ez tökéletes erre a célra. Az illata is nagyon finom, ráadásul gyorsan felszívódik – folyamatosan újravásárolom. 


Alterra aloe vera arctisztító kendő 
Elég gyorsan fogyasztom ezeket a kendőket, hisz minden nap elhasználok egyet. A fentivel ellentétben ez már régóta nagy kedvenc: pihe-puha a kendő anyaga, kíméletesen de hatékonyan tisztítja a bőrt, finom áttörlöm vele néha a szemkörnyéki bőrt is, és azt sem irritálja (az is előfordul, hogy erre nyomom a szemfesték lemosót, és így is tökéletes a szememnek). Ezt is újravásároltam már.


Mint látjátok, kezdenek elfogyni a nem-szeretem dolgok (illetve némelyik nagyon nem akar fogyni, róluk jön egy külön bejegyzés), lassan tényleg csak olyan dolgok lesznek a fürdőszobámban, amelyeket folyamatosan és szívesen használok.


Ti miket fogyasztottatok el mostanában?

5 megjegyzés:

  1. A Himalaya Herbals itt is nagy kedvenc. :-)

    VálaszTörlés
  2. Én Karácsony óta használom ezt a Himalaya arclemosót :) nagyon jó kis termék ! :)

    VálaszTörlés
  3. A testápoló tusfürdős párját épp most vettem meg, imádom az illatát! Testápolóból mos túljelentkezés van nálam, így azt (egyelőre) otthagytam a boltban...

    VálaszTörlés
  4. Az Alverde testápoló nálam is nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  5. "Be kell valljam, a végén már inkább cipőtisztításra használtam" :DD
    Ez aranyos :D
    Az alverde testvajat meg azt hiszem, kipróbálom, ha a Chocomania-m elfogy :]

    VálaszTörlés