2013. január 26., szombat

Bundle Monster körömnyomda – 2012-es kollekció



Mint egy korábbi manikűrnél már láthattátok, megérkezett a tavaly decemberben megrendelt Bundle Monster körömnyomda lemez kollekció – elvileg ez a 2012-es. Ők az első BM körömnyomda-lemezeim, eddig Essence és Konad lemezeim voltak. 



Ez a kollekció 25 mintalemezből áll: vegyesen teljes körmös, francia és kisebb mintákkal. Találhatóak rajtuk az ünnepekhez (karácsony, húsvét, Halloween) kapcsolódó minták is. 
Korábban mintha azt olvastam volna, hogy a BM lemezek teljes körmös mintái elég kicsik, de úgy veszem észre, hogy az ezeken található minták megfelelő mértékben nagyok az én körmeimre (talán a régebbi évek lemezeire volt ez igaz). 

Lefotóztam a lemezeket, így láthatjátok, hogy milyen minták vannak a lemezeken: 






 





















Szerettek körömnyomdázni? Ismeritek ezeket a Bundle Monster lemezeket?

7 megjegyzés:

  1. Szépek, én még valahogy nem jöttem rá, hogy legyen szép a mintám... még küzdök a nyomdázással :)

    VálaszTörlés
  2. Én a 2011est néztem ki... de majd, egyszer...
    nagyon csinik, egészséggel használd őket!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper kis minták vannak! :)

    VálaszTörlés
  4. Most picit utállak :D
    Aztán sok szép körmöt mutass ám nekünk! :P

    VálaszTörlés
  5. Tyűűűű, mennyi szépség! :)
    Elég sokra mondtam azt, mikor megláttam, hogy keeelll -most azért irigykedek ám :D
    Kíváncsian várom a szép körmöket velük :D

    VálaszTörlés