2013. január 7., hétfő

Avon: Ápoló szemfesték lemosó



Ezúttal az Avon ápoló szemfesték lemosóját szeretném bemutatni Nektek. Korábban a Balea arctisztítóját használtam szemfesték-lemosásra, majd nemsokkal azután, hogy elgondolkodtam, talán kifejezetten szemsmink lemosásra gyártott terméket kellene használnom, a szemem elkezdett egyre érzékenyebben reagálni rá (spirituálisabb gondolkodású ember ilyenkor erősen hümmög, hogy na igen – vajon ha nem hozom meg ezt a döntést, akkor hogy alakult volna? :-) ).
Mivel már épp gondoskodtam a megfelelő lemosóról, gyorsan el is kezdtem azt használni, így el is múltak a panaszaim. Mivel már lassan kifogyóban van a szemfesték lemosó, úgy döntöttem, itt az ideje, hogy elmondjam róla a véleményem.



Szemsmink eltávolítására én jobb szeretem a finom krémes lemosókat – olyannyira, hogy a vizes állagú tisztítók nálam szóba sem jöhetnek. Ennek a terméknek az állaga számomra pont megfelelő: fehér színű, krémes lemosó, ami nem túl sűrű, inkább kicsit hígnak mondanám (de semmiképp sem túl folyós).
Amit ígér: krémes összetétele gyengéden távolítja el a sminket és ápolja a bőrt – szerintem ezt teljesíti is.

összetétel (forrás Krémmánia)

A szemsminket szépen leszedi, de nem egy törlésre. Általában 3 vattalapot használok el a szemsmink eltávolítására, mert a végén még egyszer áttörlöm a szemeim egy nagyon kevés lemosóval, hogy a nagyon kevés maradékot eltávolítsa. Ami nagyon tetszik benne, hogy érezhetően ápolja a szem körüli bőrt, smink-lemosás után érezhető az a nagyon vékony kis olajos réteg, amit a bőrön hagy. Érzésre nem is mondanám, hogy olajos réteg, inkább csak látom, hogy enyhén fénylik a bőr a lemosás után.
A vízálló szemfestéket nem távolítja el rendesen, de ezt nem is ígéri, erre másik terméket ajánl az Avon (a kétfázisú sminklemosót).
Egyszerű fehér csomagolásban, 150 ml-es kiszerelésben kapható, lecsavarható sötétkék kupakkal.  A 150 ml-nyi szemfesték lemosó teljes ára a katalógusban 1.320 Ft – ez bizony elég drágának tűnik, de a jelenleg érvényes, 2013/01-es kampányban nagyon akciós áron, 499 Ft-ért kapható. Mivel a szemem érzékeny bőre kifejezetten szereti ezt a lemosót, én biztosan betárazok most belőle :-)


Ti mit használtok a szemfesték eltávolítására?

26 megjegyzés:

  1. Én a nivea vízálló szemfestéklemosóját...Nagyon szeretem...az krémesebb állagú...nekem az olajosak nem jöttek be, mert nem tett jót a bőrömnek, és még a szemem is könnyezett tőle folyton. O.o (de amit most használok, azt nagyon szeretem...tényleg hatékony, és a vízálló sminket is le lehet vele szedni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól hangzik - nem tudom miért, de szinte soha nem használtam az arcomra Nivea terméket (vagy legalábbis nem emlékszem rá). Nem tudom miért ódzkodom tőlük...

      Törlés
    2. Van néhány termékük, ami tényleg eléggé elnehezíti a bőrt...mint pl a jó öreg nivea krém...De én nagyon szeretem a márkát ennek ellenére...Szerintem mondjuk minden márkában van jó és rossz termék is...ha egy rosszat kifogsz, megeshet, hogy elveszi a kedvedet az egész márkától...Én az AVON-nál jártam így a tusokkal...:/ (pedig mostanában minden termékük egyre jobb, lehet már a tus se olyan, mint régen...viszont ezt még nem próbáltam, de ha egyszer mégis a Nivea lecserélése mellett döntök, akkor szerintem kipróbálom ezt...) :)

      Törlés
    3. No igen, valószínűleg az a probléma, hogy pont a jó öreg nivea krémet ismerem csak :-)
      Teljesen igazat adok Neked, minden márkánál vannak jó és rossz termék is. Én pl Alverde sminktermékek közül egy szörnyű spirál próbáltam és azóta nem is akartam mással próbálkozni.
      Az Avonnál is sok olyan dolog van, ami nekem nem jött be - semmiképpen sem szeretném úgy beállítani, hogy itt minden szuper és mindennel meg vagyok elégedve, mert ez nem igaz :-)

      Törlés
  2. Most hogy ilyen akciós én is megrendeltem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon gondolkodom, hogy 2-3db-ot rendelek, eláll a polcon :-)

      Törlés
    2. Kolléganőm alapból 3-4-esével rendeli, 500 forintért pedig nem vétek betárazni belőle jópár darabot :)
      Pusza: Reni

      Törlés
    3. Eddig nem figyeltem, hogy ennyire akciós szokott lenni, de valóban megéri ilyenkor betárazni :-)

      Törlés
  3. Nekem a Bioderma a kedvencem, a második helyen a Fleur De Santé egyik lemosója áll, de ezek folyékonyak, ilyen krémesből nekem is az Avonos a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Biodermáról nagyon sok jót olvastam már! Ha lenne krémes lemosója, mindenképpen kipróbálnám :-)

      Törlés
  4. Én is ezt használom most, előtte a Balea lemosóját használtam, az sem volt rossz, de ez jobban tetszik, márcsak a krémessége miatt is. Én is akciósan vettem, a Super Drama szempillaspirállal együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is akciósan vettem: kis táska, spirál és szájfény volt együtt egy akciós csomagban. Most is nagyon olcsón adják a katalógusban :-)

      Törlés
  5. Régen imádtam, de sokalltam az árát, és általában, amikor elfogyott, akkor pont nem volt leakciózva.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, teljes áron én sem venném meg - így rendelek többet, amikor akciós :-)

      Törlés
  6. Sajnos az én szemem ezt sem bírja (ahogy az újabb spiráljait sem az avonnak), begyullad tőle, és csíp rettenetesen... :( pedig szépen leszedi a sminket, de pár alkalom után kuka lett belőle, mert iszonyatosan irritált :\ egy igazi szerencsecsomag vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem irigyellek ...
      Megtaláltad egyébként az ideális szemfesték lemosót?

      Törlés
  7. Nekem a Himalaya Herbals szemfesték lemosója vált be nagyon, habár az nem ilyen krémes állagú, de egy törlésre leszed szinte mindent, miközben érezhetően ápolja a bőrt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, nem voltam elég figyelmes, mert nekem fel sem tűnt, hogy a Himalaya Herbals családban szemfesték lemosó is kapható :-)
      Köszi az infót, észben tartom!

      Törlés
  8. Nálam a zöld Garnier a nyerő, amiket eddig próbáltam azok vagy nem szedtek le semmit vagy irritálták a szemem. Ezt az Avonost mondjuk még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen láttam Nálad a zöld Garniert - azt még nem próbáltam. Kicsit ódzkodom a Garnier arcra való termékeitől (nem tudom miért), de ha esetleg szükséges lesz, észben tartom, hogy azt is érdemes lesz kipróbálni :-)

      Törlés
  9. Nekem ez nem vált be:( régen használtam. Sajnos csípte a szemem :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom :-(
      Úgy látszik, az én szemem mégsem olyan érzékeny, mint gondoltam :-)

      Törlés
  10. nekem anno nagyon bevált, bár mostmár a kallos kétbázisújáért vagyok oda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Kallosnak is van szemfesték lemosója? Mennyi újdonságot megtudok ma :-) Sajna a kétfázisúak állaga nem a kedvencem

      Törlés
  11. Egy darabig én is ezt használtam, de kb a felénél megutáltam. Lejárt a teje, így nem tudtam rendesen adagolni, és csípte a szememet. Nem hozta le rendesen a sminket, én nem áldozok 3 vattapamacsot egy lemásásra. :) Szóval egyik napról a másikra megutáltam, és nem is használtam el a maradékot, mert fúj fúj fúj. :D Azóta a Mülleres CV lemosót használom, és imádom! Nem nagy kiszerelés, de megvan 400 Ft-ból és van kétfázisú változata is.

    VálaszTörlés
  12. Remélem nálam nem lesz ilyen probléma.
    A 3 vattapamacs a két szememre értendő ám! Lehet én kenek magamra túl sok festéket, de az egy-egy vattalapocska a minimum a szemfesték-lemosásnál :-)
    Sajna Müllerbe nagyon ritkán jutok el, így nem akarok olyan mindennap használatos termékekhez folyamodni, amely csak ott kapható (fő a kényelem :-)

    VálaszTörlés