2012. december 27., csütörtök

X-mas projekt: Ajándékozás



Ahogy már tudjátok, Bellala felhívására a karácsony előtti péntekeken karácsonyi dekorációkkal jelentkeztünk néhány bloggerina társaságában. Készült adventi naptár, adventi koszorú és karácsonyfadísz is, valamint az utolsó körben egymásnak készítettünk ajándékot. Én Verusnak készítettem decoupage technikával egy képkeretet (amiről készítettem fázisfotókat is, úgyhogy hozok majd nemsokára egy DIY bejegyzést róla), nekem pedig Bellala készített egy szuper ajándékot.



Izgatottan vártam, mit készített nekem Bellala Eszti :-) És amikor kibontottam, nagyot mosolyogtam. Nagyon ügyesen kitalálta, hogy mi az aminek igazán örülnék! Egy kézzel készült ecset és sminktartót kaptam tőle, ami ideális lesz utazások során, mivel nincs olyan alkalmatosságom, amiben az ecseteimet szállíthatom.


Kinyitva:


Vannak benne szélesebb rekeszek palettáknak, szempillaspirálnak és rúzsnak is. Nagyon ötletes!

Néhány dolgot próbaképpen beletettem (az ecsetek épp fürdéshez készülődnek, azért maszatosak kissé)



Köszönöm szépen, nagyon tetszik az ajándékom és köszönöm, hogy részt vehettem ebben a projektben! :-)

Nézzétek meg a többieknek mit hozott a blogger-Jézuska!

Belle (Girl's Corner)
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)
Verus (Lakkfan blog)


8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugye? Szerintem is!
      Már régóta szerettem volna ilyet, mert ha utazom, nincs igazi jó helye az ecseteimnek, de nekem nem volt türelmem egy ilyet megalkotni :-)

      Törlés
  2. Nagyon szuper! Olyan kis aranyos, és takaros. :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira örülök,hogy tetszik! Jól néz ki, ahogy beleköltöztettél pár dolgot :) Örülök, hogy együtt dolgoztunk ebben a projektben :)

    VálaszTörlés
  4. Ez irtó aranyos és ötletes ajándék! :D

    VálaszTörlés