2012. december 30., vasárnap

Visszatekintő 2012



Az év utolsó(előtti) napján az emberek általában visszatekintenek az elmúlt évre: hogy telt, milyen jelentős esemény színesítette. 



Az év elején, először egy zártabb napló formájában kezdtem el írni a blog elődjét. Hamar megelégeltem, hogy nem lehetett személyre szabni, és amikor felfedeztem a blogok világát, gondolkodóba estem: mennyire leszek kitartó, ha belevágok? Merek majd magamról képeket feltenni az internetre? Lesz-e folyamatosan új mondanivalóm?  
Márciusban, jónéhány hét gondolkodás után végül belevágtam és megszületett a blog első bejegyzése. Izgatottan vártam, vajon lesznek-e olvasóim, érdekel-e valakit a mondanivalóm? 

Átnéztem a régi bejegyzéseket, melyik hónapban melyik volt a szerintem legjobban sikerült bejegyzés:

Márciusban a blogot a csipkebogyó habkrém bemutatásával kezdtem, ez volt a blog első teszt bejegyzése, emellett olvashattatok egy bejegyzést az azóta ismét felfedezett non-ionos arclemosó krémről és a hajápolási rutinomról - képen az akkori frizurámmal, amit azóta is hiányolok.

Áprilisban kezdődött a körömlakk-mániám, egész sok manikűrös bejegyzés született. Rákattantam az Ebay-re: megérkeztek az ékszereim és az első palettám is. Felkerült az első sminkes bejegyzésem is, bár meg kell valljam, utólag ilyen sminket már nem tennék ki :-)
A magánéletem nagy változása: sok-sok agyalás után ebben a hónapban felmondtam a munkahelyemen, ahol 7 évig dolgoztam.

Május a bejegyzések számát tekintve rekorder hónap lett. Ebben a hónapban érkezett hozzám az azóta is nagyon kedvelt mini kabuki ecsetem és a Metal Mania paletta. "Rákaptam" az azóta is kedvelt részletes tesztbejegyzések "ízére", azóta is használom a Serical hajpakolásokat és a Planet Spa arcpakolásokat

Júniusban kezdtem az új munkahelyemen :-) A blogot ez annyiban befolyásolta, hogy több időm lett bejegyzéseket írni, reggeli outfiteket fotózni - szerintem ebben a hónapban szerepelt a legtöbb outfit bejegyzés. Részletesen bemutattam a P Shine japán manikűrt, ami szépen megerősítette a körmeimet. 

Júliusban sok időt töltöttünk a Balatonon, így kicsit megritkultak a bejegyzések. Nagyon boldog voltam, amikor megkaptam a blog első díját! Esküvőre voltunk hivatalosak, erről készült outfit bejegyzés, valamint egy kis álmodozás arról, hogy mit viselnék én az esküvőmön

Augusztusban a legnépszerűbb bejegyzés a tartós szempillafestésről szóló volt, valamint a kedvenc Essence termékeimet bemutató nem rövid szösszenet. 

Szeptemberben lejárt a próbaidőm és véglegesítettek :-) Újra elkezdődött a suli, ezúttal azonban már csak egy tanfolyamra járok, így lényegesen egyszerűbb az életem. Megosztottam tapasztalataim a japán manikűrről, ami bár szépen megerősítette a körmeimet, abban nem tudott segíteni, hogy a körömlakkok tartósak legyenek a körmeimen. Összeszedtem az abszolút kedvenc sminktermékeimet, amelyek nélkül nem szeretnék élni. 

Októberben beszíneztem a hajam (amit persze azóta már megbántam). Elkezdtem az olcsó de jó sorozatot, aminek újabb tagjai érkeznek januárban :-) Elkezdtem az itthoni gél lakkozást, aminek köszönhetően újra tartós a lakkozás a körmeimen. 

Novemberben igen kevés bejegyzés született, mivel két vizsgám is volt. A szódabikarbónás arcradírt azóta is rendszeresen használom, nagyon bevált. Új fedőlakk kedvencem lett, és elkezdődött az X-mas projekt is, amelynek keretében a DIY ötletekre szomjazóknak kedveztünk. 

December ilyen-olyan módon, de nagyrészt a karácsonyról szólt. A hó elején megint vizsga "keserítette az életem", majd jöhettek az X-mas projekt következő, nagyon érdekes állomásai - imádtam ezeket az alkotásokat! Talán a blog leghosszabb bejegyzése lett a sminkpalettás tapasztalataimat bemutató poszt, emellett végre "papírra vetettem" az eddig használt szemhéjalapozókat összehasonlító gondolataimat is. 


Ti szoktatok így visszatekinteni az elmúlt évre? Mik voltak az év meghatározó részei számotokra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése