2012. december 10., hétfő

Nyereményjáték



Ősszel ígértem, hogy a 100 feliratkozott olvasó után jön a következő nyereményjáték. Az utóbbi hetekben ezt a "célszámot" kicsit meg is haladta a blog, az oldalmegjelenítések száma is meghaladta már a 45 ezret, amit köszönök Nektek!
Emiatt (is) nagyon vártam már, hogy megérkezzen a nyereményjátékra szánt paletta, hogy meghirdethessem végre a játékot. Jelentem, ma meghozta a postás bácsi a csomagot! 
Íme az egyik kedves olvasómnak szánt kis nyeremény:



Amit tartalmaz:

MUA Glamour Days paletta (természetesen bontatlan csomagolásban, a képen az enyém szerepel)
Avon SuperShock gél állagú szemhéjtus Blackberry színben
Avon SuperShock szempillaspirál ünnepi csomagolásban, Fekete színben

A részvételi feltételek:
Légy a blog nyilvános követője, és írd ide ehhez a bejegyzéshez, hogy milyen néven követsz! Ha írsz pár kedves szót, jobbító javaslatot, azt is megköszönöm! :-)

Jelentkezési határidő: 2012. december 27. éjfél

52 megjegyzés:

  1. Tala a nevem, ha nem látszana a bejegyzésnél :)
    Nagyon tetszenek a karácsonyi körömdesignok, szerintem majd én is alkotok valami hasonlót :)

    VálaszTörlés
  2. Jajdejóóó! djkatybeauty.blogspot.com néven követlek, és a javaslatom, hogy folytasd úgy a blogolást, ahogy eddig is tetted, tudod, imádom a részletes leírásaidat. És köszönjük szépen a nyereményjátékot :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mea néven követlek. Nincs semmi javaslatom, tetszenek a bejegyzések! :)) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. De jóó! Gratulálok! Én is szeretnék jelentkezni, Gumikacsa20 néven követem a blogod. :) Jobbító javaslatom nincs, de leírom mi tetszik. Nagyon szeretem a részletes leírásokat, a közvetlenséged és a kedvességed. :) Ezen kívül én nem emlékszem egyetlen képre sem ahol ne mosolyognál! :)) Ez engem is jókedvre derít amikor olvaslak. :))))))))))

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Eni néven követem a blogod.
    Szeretlek olvasni, mert tetszik a stílusod, ahogy írsz. Remélem még sokáig olvashatunk! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Krisangel néven követlek, nagyon szeretem a blogod, főként a körmös bejegyzéseket, illetve most a karácsonyi diy alkotásaidat. Jobbító javaslat....csak így tovább!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Szeretnék jelentkezni, köszi a játékot! :)
    phoenix néven követlek, és nincs semmi javaslatom, annyit tennék hozzá max., hogy a körmös bejegyzéseid szeretem a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. lex néven követlek és köszönöm a lehetőséget a játékra :) Én nagyon szeretem a blogodat; számomra valahogy közelebbi, "emberibb" vagy, mint a többi blogger, akit olvasok. Nem tudom, ez miért lehet így - talán tényleg a rengeteg mosolygós képed miatt! :) Nagyon tetszettek a diy posztok, abból még szívesen látnék többet is, illetve outfitet; engem mindig izgat, hogy mit vesznek fel télen az emberek (ez csak nekem okoz gondot? :D) :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra - én meg pont nem ezt a palettát rendeltem meg, szóval reménykedek :)
    Vattacukor néven követlek
    Szeretem a blogod mert tetszik ahogy írsz és tetszik a stílusod is. A barna háttérrel már megbarátkoztam :) minden tetszik itt Nálad, talán egy kérdésem/kérésem volna: Facebook profilja nem lesz a blognak? Vagy van csak én nem találom?
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    remenyipepe néven követlek, és én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, nincs javaslatom, hisz így szeretjük a blogod, ahogy van! :)
    Kedvenceim a terméktesztes és az "elfogytak" posztok.

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Pink Sugar néven követelek és csak így tovább a bloggal, nagyon tetszik:)
    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Dalma ( : néven követlek.
    Nagyon tetszik a bloggod,és kivánok még több követöt és oldalmegjelenitést!( :

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Váczi Ágnes vagy Váczi Ági néven követlek. (hol ezt írja ki, hol azt. amilyen kedve van... :) )
    Egy dolgot viseltem nehezen a blogoddal kapcsolatban, amikor ha jól tudom vizsgára készültél, és kevesebb poszt volt. Minden nap megnézem van-e valami újdonság nálad! Tetszik a blogod, csak így tovább!
    Üdv: Ági

    VálaszTörlés
  14. Én is szeretnék jelentkezni! :)

    Moon Angel néven követlek!

    Lehetne picit több sminkes és outfites esetleg frizurás (gyönyörű a hajad) poszt. És ahogy már mondtam korábban, szívesen látnék tőled saját polyvore-os összeállításokat is. :)

    Gratulálok a bloghoz és további sok sikert kívánok!:)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Váczi Ágnes vagy Váczi Ági néven követlek. (hol ezt írja ki, hol azt. amilyen kedve van... :) )
    Egy dolgot viseltem nehezen a blogoddal kapcsolatban, amikor ha jól tudom vizsgára készültél, és kevesebb poszt volt. Minden nap megnézem van-e valami újdonság nálad! Tetszik a blogod, csak így tovább!
    Üdv: Ági

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Már olvasgatom egy ideje a blogodat (csak nem rég kaptam rá a sminkes témára) és nagyon szeretem. Mindig várom, hogy miről fogsz írni.
    Ma bejelöltem, hogy rendszeres olvasód vagyok. Izabella Pálfi néven követlek.
    Üdv: Rose (Izabella)

    VálaszTörlés
  17. Dija néven követlek:)

    javaslat: legközelebb ha látsz h&m-ben, még ha fáradtnak is tűnök (mindig az vagyok:D) gyere oda!:D:)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Lola Lovering néven követlek.
    Egyre jobb vagy, napról napra! Nagyon sok sikert a továbbiakban!

    VálaszTörlés
  19. Zsofia Lengyel néven követlek.
    Szeretem a blogod így ahogy van,kedvenceim az Avonos posztok,és szívesen olvasok a "patikai shopping" eredményeiről is. :)

    VálaszTörlés
  20. szia! Elinore néven követlek. :) ♥

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Köszi a játékot! :) Nikóca T. néven követlek. Nagyon szeretem a blogodat, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Csengi /Csenge Péter/ néven követlek. Nekem nagyon tetszik a blogod, ne hagyd abba csak így tovább.

    Szép Estét!

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!

    Adryenn Beauty néven követlek.
    Annyit szeretnék javasolni, hogy maradjon minden ugyanígy! Én így szeretem a blogod ahogy van :)
    a nyeremény pedig valami fantasztikus, nagyon reménykedem, hogy én leszek az a szerencsés aki kézhez kapja :)

    Köszi a lehetőséget!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  24. Szia, L néven követlek, szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!

    Judit néven követlek.
    Csak annyit szeretnék javasolni,hogy továbbra is maradjon minden ugyanígy nagyon jó a blogod, szeretem a részletes beszámolókat bármiről is írsz. :)
    Nagyon jó nyeremények örülnék neki,ha nekem kedvezne a szerencse. :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia! Christinee91 néven követlek!:) köszi a lehetőséget:)
    pont most 111 feliratkozó van a blogon, szép szám, de kívánok még neked sok-sok újabb olvasót:) És előre is boldog Karácsonyt!:)

    VálaszTörlés
  27. Szia Vivi♥ néven követlek.
    Köszi a játékot! :)
    Szerintem írj úgy ahogy eddig is.. Nagyon tetszenek a bejegyzéseid főleg a zoknis hajkészítés én is kipróbáltam és nagyon bejött !

    VálaszTörlés
  28. Szia :) a blogon Heni^^ néven követlek.Tetszenek a tesztek és a körmös bejegyzések is :)

    VálaszTörlés
  29. Szia.

    Monika néven követlek, és nagyon tetszik, hogy mindig olyan vidám vagy és kedves, tetszik a stílusod, a közvetlenséged :)
    Köszi szépen a játékot :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Gratulálok a 100 követőhöz! Tetszik a blog, érdemes volt rá feliratkozni! Mely néven követlek, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Kemiviki néven követem a blogod.
    Gratulálok a 100 féliratkozóhoz, még párszor ennyit kívánok!

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  32. Szia PAncsi :) Köszi a játékot :)
    Bloggerina Bellala néven követlek, nagyon szeretem a blogod, csak így tovább :) Az Xmas Projektes alkotásaid után örülnék sok-sok diy posztnak, nagyon megy ez neked :):)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Fanni néven követlek.
    Gratulálok a több mint 100 feliratkozóhoz, további sok síkert kivánok!:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  34. szia!
    Judit Törtei néven követlek!! Köszönöm , hogy részt vehetek a játékban :)
    Jó a blogod, ritkán szólok, hozzá, de olvaslak attól :)csak így tovább :) majd én is igyekszem hozzászólni :)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Barbee néven követlek. Új követőd vagyok, pár beauty blog lapozgatása után bukkantam rád, és nem is mentem tovább. Nagyon jó a blogod, mostantól hű olvasod vagyok! :)
    Csak így tovább, és köszi a játék lehetőséget.

    VálaszTörlés
  36. Szia! :) Visszatérve megint a virtuális világba, látom, hogy milyen nagyszerű nyereményjátékot indítottál! 93dorisz néven követlek már egy ideje, bár bevallom, hogy az utóbbi egy hónapban személyes okok miatt hanyagoltam mindenkit, még a saját blogomat is. :/
    Mindig is tetszett, amit csinálsz, és ahogy csinálod. Gratulálok! Csak így tovább! Még több száz feliratkozót! :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Nemrég kezdtem el nézegetni ilyen blogokat, mint a Tiéd, és meg kell mondjam nagyon megtetszett :) Még sosem nyertem semmit, itt az ideje megpróbálkoznom vele :) Nagyon tetszik a blogod, érdekes dolgokat írsz :)
    Köszönöm, hogy olvashatlak és remélem még nagyon sokáig foglak is! :)
    Üdv: Lilla

    VálaszTörlés
  38. Szia! Gina néven követlek. Ugyan nem feliratkozva (eddig), de folyamatosan követtem a blogod, kövéren benne vagyok abban a 45 ezer oldalmegjelenítésben. :) Mindent az eddigiek szerint csinálj, és akkor tuti, hogy megtartod az eddigi olvasóidat is;) Kellemes ünnepeket:)

    VálaszTörlés
  39. Bár egyszer jelentkeztem már, és még Te is emlékszel, de nem találom sehol, így újra jelentkezni szeretnék, CRaPTRaSH néven követlek, mióta megoldottuk a feliratkozós problémát :P
    Én szeretem a bejegyzéseid, bár 1-2 sminkes bejegyzéssel, ha több lenne, annak nagyon örülnék!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  40. Szia ! :)

    Zsuzsanna Burány néven követlek! Nagyon szeretem olvasni a blogodat, mert mindig találok olyan bejegyzést ami érdekel. Csak így tovább!

    Üdv,
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  41. Szia :) Én is szeretnék jelentkezni a versenyre :) Bogyii Sims néven követlek. Már elég rég nézegetem a blogodat, de őszintén nekem ez az utolsó posztod tetszett eddig a legeslegjobban. Nagyon érdekesnek, és hasznosnak találtam. Szívesen látnék még ehhez hasonló posztokat más termékekről, pl rúzsok összehasonlításáról vagy szájfényekről vagy ilyesmi :)

    VálaszTörlés
  42. Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Nixon néven követlek.Nagyon jó ajándékokat válogattál össze!!:)
    A körmös és az inspirációs posztok tetszenek leginkább!
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Zsófi nagy-ként követem a blogod. Még cska nemrég találtam rá a blogodra, de már most nagyon sok cikket visszakerestem. :)
    Gratulálok! Így tovább! ^^

    VálaszTörlés
  44. szia!
    eszti néven követlek. A zoknis hajgöndörítést kipróbáltam amiről egyszer írtál és nagyon tetszett a végeredmény (:

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Először is boldog karácsonyt! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra, hátha! Nussh néven követlek :) Nemrég kapott el az ihlet, hogy megtanuljak rendesen sminkelni (még egy épkézláb palettám sincs, hátha pont tőled kapom az elsőt :D), és ehhez remélem a blogod sok segítséget fog nyújtani (már ha lesznek később sminkes bejegyzések is, bár a palettás értékelésed kezdetnek nagyon is megteszi)! :) Tetszenek a tesztek, Jager (a macskák a gyengéim:)), és hogy igényesen, helyesen írsz, és fogalmazol (ez sokaknak gondot okoz...). Mivel most találtam rád, ezért még idő kell, mire végigböngészem a blogot, de egyelőre nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  46. Szia
    Mia Angel néven követlek.
    Tetszik a blogod...jobbító megjegyzés több sminkes poszt és out fitt posztot szeretnék.
    Megosztottam a játékot a blogomon: http://tundercica.blogspot.hu/

    Nálam is van játék gyere és néz be: http://tundercica.blogspot.hu/2012/11/masodik-jatek-blogon.html#more

    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  47. Én csak azt nem értem, hogy-hogy csak most találtam a blogodra! :O Egy kommentednél kattintottam az előbb a nevedre, és most fogom végignézni a blogod. :)

    VANITY (Sminktükör Blog) néven olvaslak. :)
    Köszi a játék-lehetőséget!
    Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végignézegettem, olvasgattam a blogod az elmúlt 1 órában, és nagyon tetszik! Kérek szépen még sok cicás posztot, mert Jäger ultracuki! :) Nekem is van cicám, ő "csak" 4,5 kg-os kislány. :P

      Törlés
  48. Szia.

    Norika29 néven követlek, már régóta olvasom a blogod, csak ritkán iratkozok fel blogokra :) De a tiedet megjegyeztem, egyedi a neve is :) Nagyon tetszik hogy olyan dolgokról is írsz ami mindenkinek elérhető. Gratulálok hozzá, és csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  49. Szia!

    Csak most találtam a blogodra, de nagyon tetszik! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra, JinglingApricot néven követlek.

    VálaszTörlés
  50. Szia :)

    Juctus néven követlek.
    Mostanában találtam csak a blogodra és nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!

    Hajnal néven követlek.
    Nekem tetszik, hogy mosolygós vagy és vidám. A blognak talán kissé sötétkés a sablonja, de amúgy letisztult. :) DIY és sminkes posztokból szívesen olvasnék többet. :)

    Köszönet a játékért! ^.^

    VálaszTörlés