2012. december 16., vasárnap

NOTD: Lovely Crystal Strength Nr 465



Tegnap volt a céges karácsonyi bulink, amire egy nagyon szép arany-piros-fekete fényes anyagú ruhát vettem. Ehhez pedig új lakkozás dukált, mégpedig ez a mikrocsillámos piros Lovely lakk. Néhány hete vettem a tökéletes karácsony-piros lakk után kutatva, és végre rákerült a sor - szerintem nagyon illett az új ruhámhoz (amiről kép karácsony után jön, mert azt tervezem felvenni szentestére is :-)



Eredetileg egy hullócsillag került volna a gyűrűsujjamra, de valószínűleg rosszul emlékeztem a technikára, mert nekem bizony nem sikerült lehúzni a lakkot a sütőpapír egyik oldaláról sem, így egyszerűen csak három csillagot ragasztottam fel. 


Sajnos a képek nem adják vissza, de van egy kis rózsaszín fénye is a lakknak, nagyon szép!

vakuval



Nagyon könnyű volt lakkozni ezzel a lakkal, könnyen kenhető az állaga, így az sem volt probléma, hogy maga az ecset eléggé merev. Eddig nem igazán volt még ilyen lakkom, de ezek után bátrabban nézek körül közöttük :-)


Nálatok milyen az igazi karácsony-piros?


4 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett :) én is valami hasonlót képzeltem el karácsony-piros színnek :)

    VálaszTörlés
  2. Szép a körmöd! Úgy látom használ a gél lakk :)

    VálaszTörlés