2012. december 12., szerda

NOTD: karácsonyi francia



Az azért elég súlyos, amikor az ember lánya azért siet lefotózni a tegnapi lakkozást, mert új színt akar a körmeire festeni :-) Pedig ez történt az imént: tegnap (a tanulási szünetben, természetesen) alkottam egy kis színes, arany-zöld-piros lakkozást a körmeimre, de már mosnám is le, mert holnap céges karácsonyi vacsi és más színt képzeltem el a kis fekete ruhámhoz. 



Igen, ezúttal a jobb kezem láthatjátok, mert ezen szerintem szebb lett az amúgy szabálytalan maszat. A lakkozás úgy készült, hogy a csillámos natúr barna alaplakk után (fehérebbel kellett volna, de azt hittem nincs olyanom, pedig de) a piros/bordó, zöld és (sárgás) arany lakkal pettyeztem a körömvégeket majd fogpiszkálóval összemaszatoltam, majd egy apró csillámos arany lakkal átkentem az egészet (végezetül a szokásos fedőlakk).



Nem véletlenül nem mutogatom a jobb kezem (amellett, hogy macerás lefotózni): szegény középső ujjam körme nagyon csálé - nem tett jót tett neki egy találkozás a vasajtóval régen. Anno a műkörmös sem tudott vele mit kezdeni, nem tudta a porcelánnal úgy formálni, hogy normálisan nézzen ki. Én már nem is próbálom átformálni, elfogadom, hogy ilyen (és csak ritkán mutogatom, bár a képeken nem is olyan rossz a helyzet, élőben szerintem bénább).



A használt lakkok:




Ti nem unjátok még a karácsonyi manikűröket?
Én nagyon élvezem az alkotásukat :-)

7 megjegyzés:

  1. Hát nem lett volna szívem lemosni..
    ez a lovely lakk meg egyre jobban tetszik, pláne hogy fogy az essence you rock! - cut off the beige lakkom, ami az egyik kedvencem és még ez hasonlít rá leginkább :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem volt :-)
      Már megszáradt az új, egyszerűbb lakkozásom :-)
      Nekem is nagyon tetszik ez a Lovely lakk, kezdem megkedvelni ezt a márkát is :-)

      Törlés
  2. Gyönyörű. És a zselében is egyre ügyesedsz, ahogy látom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nos igen, alakul... Így utólag visszanézve viccesen bumszli körmeim voltak az elején :-)
      Meggyógyultál?

      Törlés
    2. Én is ugyanezt látom a saját körmeimnél. :-D Amúgy köszönöm, már jobban vagyok, csak orrdugulás meg tüsszögés maradt, a szemgyulladásnak vége. :-)

      Törlés
    3. Óóó, szemgyulladás?
      Sajnálom, de örülök, hogy legalább azon túl vagy!

      Törlés
    4. Aha, hiányzott is a sminkelés...

      Törlés