2012. december 10., hétfő

NOTD: karácsonyfa



Remélem nem túl unalmas, hogy folyamatosan karácsonyi körmöket alkotok, és még mindig rengeteg ötletem van... No persze semmi bonyolult, mert biza még mindig tanulni kell. Viszont nagyon jól esik egy kis pihentető körömlakkozás :-) Szabad kézzel sajna nem tudok értékelhetőt alkotni, így ezt a nagyon egyszerű karácsonyfát is cellux segítségével alkottam meg. Mikor elkészült láttam, hogy kicsit kicsi, kicsit csálé (de az enyém), no de majd a következő jobban sikerül.




Mikor a Hercegem meglátta, csak nevetett... Aztán megkérdezte, hogy no és a blogon fent van már? Ismer, na :-)



Rég szenvedtem ennyit a fotózással... Sajna nem vagyok még túl profi a szép fényképek készítésében, de most valahogy még annyira sem akartak jönni a színek, mint máskor. Az alapként használt Essence lakk világos pirosnak látszott, holott valójában inkább nagyon is sötét. Végigjártam a lakást, hogy hol lehet jó a fény, már-már Jägerre is sanda szemekkel nézegettem, hogy vajon az ő szőre milyen háttér lehet... Aztán előkaptam a fekete téli kabátom, és az lett az igazi (tanulnom kellene  nagyoktól, hogy milyen színű háttér hozza ki a körömlakkok színeit)



Amiket használtam:
Essence Colour & Go (új kiadás) - Do you speak love?
Essence Colour & Go (régi kiadás) - Make it golden
Moyra Nr 71 (zöld a fához)
Essence Breaking dawn TE - A piece of forever (a karácsonyfagömbökhöz)
Essence Nail Art Sealing top coat

3 megjegyzés: