2012. december 29., szombat

Mit hozott a Jézuska?



Lehetett volna kevésbé gyerekes címe is a bejegyzésnek, de kellemes visszaemlékezni a gyerekkoromra, amikor mindig ezt kérdeztük egymástól, Neked mit hozott a Jézuska?
No tehát lássuk, mit kaptam karácsonyra:



Az elektromos fogkefe szerepelt a kívánságlistámon, közösen választottuk ki az Emberemmel, Braun Oral B márkájú. 



Szerepeltek hajgöndörítők is a listámon, bár nem pont azokat kaptam meg.

Remington Stylist hajvasaló és göndörítő
Sajnos az első próbálkozás nem volt vele túl sikeres, de majd gyakorlok ...



Imetec Bellissima Magic Style (45mm)


Amikor először olvastam róla, azonnal tudtam, hogy ilyet mindenképp szeretnék. Keresgéltem a kisvárosunkban található elektronikai üzletekben, de sokáig nem találtam. Végül a Jézuska lecsapott rá - kicsit sajnálom, hogy nem a professzionális változatra, de ez is jónak tűnik :-)


Ruby Rose szemfesték paletta
Soha nem hallottam még erről a márkáról, ti ismeritek?



Levendulás fürdőolaj és fürdőgolyók



Babus Facebook játékán nyertem 3 NYX pigmentet - legalábbis én így tudtam. Ehhez képest egy nagy boríték érkezett, amiben mások is lapultak :-)


A három általam választott pigment mellé kaptam még egy Essence krémes szemfestéket, egy Catrice Snow petrol körömlakkot és egy nude Max Factor szájceruzát. Köszönöm mindegyiket! :-)


Nem fotóztam le az illatgyertyát, a törölközőket, tusfürdőt és édességeket - a blog szempontjából azok nem olyan lényegesek :-)


Nektek mit hozott a Jézuska?

15 megjegyzés:

  1. Basszus, azt hittem hirtelen a fürdőgolyókra, hogy két óriás szemgolyó... :D Látszik, hogy nem aludtam ki magam :DDD
    A Stay All Day-re nagyon kíváncsi vagyok, a többi meg szimpi, a hajvasalóval göndörítés meg menni fog 2-3 próba után, és úgy szoktam, hogy lefelé legyen a nyele, így ha lejjebb is csúszik, még menthető, nem esik szét az egész haj :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Köszi a tippet a hajvasalóra, megpróbálom így is :-)

      Törlés
  2. Én sem ismerem ezt a palettát, de a csomagolása nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. A Bellissima hajkeféről írnál egy beszámolót? Van hangja mint egy hajformázónak? Vagy halk mint egy hajsütő? Nem tudom hova tenni de jókat hallottam róla.
    Klassz ajándékokat kaptál :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok!
      Nincs hangja, mert nem fújja a levegőt, hanem a fém része melegszik fel - gyakorlatilag egy hajsütő és egy hajkefe keveréke

      Törlés
  4. Köszi, nagyon várom majd a beszámolót.

    VálaszTörlés
  5. Én az ezüst metáll Stay all day-ben sajnos nagyot csalódtam, nagyjából falra vakolóanyagnak sem tudnám feltapasztani, annyira nem akarja magát megadni :-/
    Mindenképpen írd meg a Te példányodról a tapasztalatot+a sminket is muti meg ha jól sikerül!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem próbáltam egyet sem, de bízom benne hogy jó lesz
      Annyit olvastam róla, hogy szemhéjalapra nem tapad olyan jól. Te mire vitted fel?

      Törlés
    2. Először sima szemhéjra és már akkor sem akarta az igazságot.

      Törlés
  6. Ugyanez a paletta van meg nekem is, ez a levél csomagolású, de már nagyon régi, szerettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hír! Azt hittem ez egy új márka, de ezek szerint nem :-)

      Törlés
  7. Aranyos a paletta, tesztet követelek :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem most a fogkefe tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  9. Én tavaly kaptam ilyen fogkefét, ennél jobb találmány nincsen! :D

    VálaszTörlés