2012. december 6., csütörtök

Minimál piros-arany köröm



Mikulás napján az én körmeimre is került egy kis minimál arany-piros lakkozás. No nem kell semmi extrára gondolni: csupán két szín és némi csillám, csak úgy egyszerűen. A fő szín az Essence Go Bold! körömlakkja az új kollekcióból, amit talán még egyszer sem használtam amióta megvettem, így most mindenképp ki kellett már próbálnom.


Ez az Essence lakk egyébként egy nagyon szép visszafogott arany színű lakk, az én ízlésemnek talán nem eléggé meleg sárgás arany, inkább hideg szürkés, ezüstbe hajló arany, ettől függetlenül biztosan előkerül még idén. Az Essence lakkra a Lovely Moulin Rouge Nr 20 lakkja került - ezzel a lakkal pedig annyi a problémám, hogy kicsit nagynak érzem a piros glittereket, nem simulnak rá szépen a körmeimre. Amúgy elégedett vagyok :-)



A használt lakkok:
Essence Colour&Go: Go Bold!
Maybelline WaterShine Diamonds: Cherry Carats (ősrégi)
Lovely Moulin Rouge Nr 20
Catrice spectaculART Gold Leaf top coat


Néhány kép az Essence lakkról, ha esetleg nem ismeritek:





Ti milyen körmöt viseltek ma?

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik :]
    Ma avattam fel a Másik CC holot :P

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik :) Igazi karácsonyi hangulata van :)

    VálaszTörlés
  3. Jingle bells, jingle bells karácsonyodik....! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony-bizony
      Én pedig (2 tétel között) már a következő piros/bordó-arany párosításon töröm a fejem :-)

      Törlés