2012. december 6., csütörtök

Lady Stella Herba Vita regeneráló hajfényolaj



A nagy tanulás közepette ezúttal egy tesztet hoztam Nektek, mégpedig a Lady Stella egyik hajápoló termékéről. Már régóta szenvedek azzal, hogy időnként eléggé szárazak a hajvégeim – mostanában főleg a nyári melírozás, vagy az őszi hajszínezés miatt. Már jó ideje tapasztaltam, hogy az olajos hajpakolás néhány órát a hajon hagyva bizony nagyon jót tesz a hajamnak. Erre a célra hetekig az olívaolajat használtam, azonban egy idő után azt éreztem, hogy mintha már nem segítene annyira a hajamon. Legutóbb egy hónapja volt színezve a hajam (és valószínűleg utoljára), a színezés után ismét kicsit rosszabbnak éreztem az állapotát (tudom, ezen azért annyira nem kell csodálkozni). Ezért úgy döntöttem, kicsit pihentetem az olívaolajat és leemeltem a polcról régi ismerősömet, a Lady Stella Herba Vita regeneráló hajfényolajat. 


Amit ígér: 

Regenerálja a száraz, töredezett hajvégeket, ellenállóvá és védetté teszi a hajszálakat az időjárás hajszerkezet károsító hatásával szemben. Körömvirág és napraforgó kivonatot tartalmaz, ezáltal táplálja és erősíti a hajat, csodálatos, selymes fényt kölcsönöz, a matt, fényét vesztett haj és hajvég ismét életre kel. 
Használata: Kis mennyiséget oszlasson el a tenyerében, majd egyenletesen vigye fel a hajszálakra, különös tekintettel a hajvégekre. Száraz vagy nedves hajra is alkalmazható. 

Összetevők 

forrás Krémmánia

Bár azzal a részével nem értek egyet, hogy a töredezett hajvégeket „meggyógyítja” (erre a problémára csak az olló jelent megoldást), korábbi és mostani tapasztalataim alapján a száraz hajvégek ellen sikeresen felveszi a harcot. 
A használati utasítástól eltérően én azonban hajmosás előtt olajos hajpakolásként alkalmazom (száraz hajra nagyon óvatosan kell kenni, mert könnyen túladagolhatjuk!). A reggeli hajmosás előtti este alaposan beolajozom a hajam alsó részét, zacsit tekerek köré, összegumizom így lezárom és nyugovóra térek (hason alszom, így engem egyáltalán nem zavar a copf és a zacsi, másnak ez problémás lehet). Reggel pedig a szokásos módon megmosom a hajam. Azt vettem észre, hogy néhány alkalom után érezhetően puha és hidratált lett a hajam! Bár ezzel a módszerrel igen gyorsan elfogy egy flakon (nem sajnálom az olajat a hajamról), de nem bánom, mert érezhetően jót tett neki, és egyáltalán nem drága. Miután kifogyott a flakon, olajos hajpakolás nélkül is puha volt már a hajam - azért venni fogok még belőle :-) 

A flakon 100 ml-nyi hajfényolajat tartalmaz, ezért az adagért emlékeim szerint 4-500 Ft-ot kellett fizetnem, szerintem egyáltalán nem drága termék. Van egy kis „illata”, ami nem mindenkinek tetszik, de az én orrom nem bántja (volt már olyan hajolajam, aminek szó szerint rosszul voltam a szagától, ez egyáltalán nem az a kategória). 

Nálam abszolút bevált! Úgy érzem, szépen rendbe tette a hajam, a biztonság kedvéért veszek még belőle. 



Nálatok milyen termék/praktika vált be a száraz hajvégek ápolására?

2 megjegyzés:

  1. Én is ugyanezt tapasztaltam az oliva olajjal, hogy egy ideig használt, aztán mintha fel sem kentem volna. Nekem a töredezett hajvégekre a Gliss Kur termékei váltak be eddig a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, örülök, hogy más is mondja, mert szinte félve írtam le, nem értettem mitől lehet!
      A Gliss Kur cuccokat én is szeretem, bár a töredezett hajvégeket inkább levágattam ha voltak. Mostanában inkább csak a száraz hajvégektől szenvedtem, de most egy darabig békén hagyom a hajam (nincs színezés, melírozás), így bízom benne hogy rendbe jön és nem lesz szüksége semmi extrára :-)

      Törlés