2012. december 27., csütörtök

Karácsonyi képek



Hoztam néhány képet Nektek a karácsonyunkról, a fánkról ...
A karácsonyi TAG-ből már tudhatjátok, hogy műfenyőnk van, már évek óta. Szerintem nagyon szép, formás fenyőcske, szép magas, mert nekem úgy tetszik (és hogy Jäger ne tudja feldönteni a kisebb, könnyű fát). Telis tele van angyalkákkal és szép színes díszekkel. 
Maga a karácsony nálunk elég mozgalmas: szenteste az én szüleimnél ebédelünk, majd a fadíszítés és ajándékozás után elutazunk a Hercegem szüleihez ahol összegyűlik a család és éjjelig ünnepelünk náluk. Másnap ebéd után vissza és a keresztszüleimet és családjukat látogatjuk meg, karácsony másnapján pedig hozzánk jött először az én családom, este pedig a barátainkat láttuk vendégül. Tehát mozgalmas és nagyon jó volt, ma pedig örülök a pihenésnek, csak lógatom a lábam, olvasgatok, sorozatokat nézek :-)







A lakás tele van az általam készített díszekkel:





Sajna nem sikerült rólam egy jó outfit képet sem csinálni, így csak egy "fél-képet" tudok mutatni:


Van még egy, de itt elég fura fejet vágok :-))



Max várta az ajándékát:



Jägernek is ki kellett pihennie a karácsonyi készülődés fáradalmait :-)




Nektek hogy telt a karácsonyotok?

9 megjegyzés:

  1. Zabáljam a kis cuki pofájukat ezeknek az állatoknak! O.O

    Pancsi te se vagy semmi. :D Jó értelemben. Nagyon szép díszeket csináltál. Ha lett volna kicsi időm lehet én is kitaláltam volna valamit. De már csak 1 hét és végre szusszanhatok én is egyet. :)

    Csinos voltál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Ezek a díszek nem idén készültek, sajna nem volt ennyi mindenre időm.
      A gipszképek a tavalyi termés, a fa képek pedig tavalyelőttiek - általában minden évben van egy kedvenc technikám vagy alapanyagom és a díszek nagy része azzal készül.

      Törlés
  2. Csini voltál, a díszek meg nagyon tetszenek :P

    VálaszTörlés
  3. De gyönyörű volt a fa... és a díszek... és Te is :) és Jager olyan ennivaló :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Jäger mindig ennivaló - kivéve talán amikor az angyalhajat eszi le a fáról :-D

      Törlés
    2. Egyetértek Monikával :-)

      Törlés
  4. Szerintem még akkor is ennivaló :) én semmiért nem tudok haragudni a cicákra :)

    VálaszTörlés