2012. december 1., szombat

Karácsonyi és téli kívánságlista



Az én Jézuskám már évek óta igényli, hogy súgjak neki - így minden évben gyűjtögetem azokat az ötleteket, dolgokat, amelyeknek örülnék. A listámról pedig könnyen kiválaszthatja, hogy mi lesz az, amivel "meglep" engem. Ezúttal ezt a listát "képesítem", hogy szemléletesebb legyen. 
Ezekre a dolgokra vágyom - ha nem is mindet várom a karácsonyfa alá:

Sigma arctisztító


Ezt már meg is rendeltem a Black Friday akció alkalmával, azonban kérdéses, hogy ideér-e karácsonyig. Ha igen, karácsonyi ajándék lesz valamelyik családtagomtól, ha nem, akkor kései ajándék magamtól :-)


Hajsütővas - Kúpvas


Ahogy lenni szokott: akinek göndör, az egyenesítené, akinek egyenes, hullámosítaná. Nem vagyok ezzel én sem másképp: mindig is hosszú és hullámos hajra vágytam. Vannak hajcsavaróim, de sajnos egyelőre nem tudom magamnak szépen felcsavarni a hajam - ehhez külső segítség kell. Ezért szeretnék egy olyan eszközt, amellyel magam is be tudom bodorítani legalább a hajvégeket. Tudom, hogy a hajnak nem tesz jót a sok sütögetés, de nem szándékozom minden héten használni (munkaidőben nem is lenne rá időm)


3-as hajsütővas


Még nem döntöttem el, hogy melyik legyen a kettő közül: a kúpvas vagy ez a 3-as hajsütő (vagy esetleg egy nagyon vastag hajsütő :-)
Természetesen nem kell mindegyik, valamelyik közülük bőven elég - valószínűleg majd a Jézuska eldönti azzal, hogy melyiket találja meg az üzletekben (esetleg ha van tapasztalatotok, hogy melyik hatékonyabb, vagy milyen termék vált be hajgöndörítésre, írjátok meg megjegyzésben!)


Elektromos fogkefe


Még mindig kütyü :-)
Igen, én még mindig old schoolban nyomom a fogmosást - de már megfogalmazódott bennem, hogy jó lenne egy modernebb, hatékonyabb módszer. Bár még nem választottam ki a számomra ideális készüléket, így ez valószínűleg nem a fa alá kerül, csak később kerül majd hozzám :-)


Piros csizma


A piros a kedvenc színem, de még soha nem volt piros csizmám. Idén, ha találok egy nekem tetsző dögös darabot, nagyon szeretnék egy párat a csizmácskáim között látni :-)

Új téli kabát
Ehhez nincs képem, mert egyelőre még ötletem sincs, hogy milyet szeretnék - valószínűleg karácsony után, az akciók kezdetén fogom keresni az új téli kabátom. 

Új pénztárca
Ma felfedeztem, hogy nagyon megkopott már a pénztárcám, le kell cserélnem. Ezzel kapcsolatban nincsenek nagy igényeim: barna, nagy és bőr legyen - gyakorlatilag ugyanolyan, mint a mostani, csak új :-)


Laptoppárna


Ehhez nincs sok hozzáfűznivalóm: reggelihez is jól jöhet, de elsősorban a laptopom alatt használnám - jobb lenne neki, ha nem az ölemben működne órákig.


Bundle Monster körömnyomdák


Amióta hallottam erről a készletről, vágyódom utána - tetszik hogy több lemez is van egy csomagban, az év során felmerülő alkalmakhoz, ünnepekhez kapcsolódó mintákkal. Őket valószínűleg már csak jövőre fogom megrendelni. 


MUA Heaven and Earth paletta


Amióta hallottam róla, azóta motoszkált a fejemben a gondolat, hogy őt szeretném (aztán mégis az Undressed palettát rendeltem meg...). Most viszont ő is az enyém lesz, már úton is van felém :-)


Coastal Scents - Warm paletta


Erre a palettára a blog kezdete óta vágytam - aztán megrendeltem egy hasonmást, amit megbántam. Ő biztos nem lesz a sminkkészletem része még a télen, de amint lesz neki "hely" - vagyis valamennyire csökken az elhasználandó paletták száma - biztosan megrendelem az eredetit.


OPI - The man with the golden gun


Ez a tétel inkább csak "álomtétel", mert közel 10 ezer forintot bizony soha nem fogok kiadni egy körömlakkért (és egyik Jézuskám sem). Viszont mivel nagyon-nagyon tetszik, itt a helye a listán - hátha valahogy Fortuna rám akar mosolyogni :-)


+ 1 konyhai kütyü: Tefal Actifry


Az egészséges(ebb) táplálkozás jegyében: nagyon tetszik, hogy egy kanál olajjal süthetünk hasábburgonyát - idővel egy ilyen gépet is szeretnék a konyhámban látni. Egyelőre még sokallom az árát, várok, hátha a konkurencia előrukkol egy versenyképes árú termékkel - de a helye itt van a listám, mert már régóta szerepel a kívánságaim között. 



Nálatok mi szerepel a karácsonyi/téli kívánságlistán?


16 megjegyzés:

  1. A Remington kúpvas nekem is megvan,és hihetelenül jóó.. Nagyon gyorsan felmelegszik,és amit én kifejezetten szeretek benne,hogy rajtam múlik,szabályos vagy laza loknikat készítek(míg a sima sütővassal csak szabályosat lehet). Ha ezt veszed meg javaslom vegyél hozzá hőálló kesztyűt is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót!
      Amit djkaty lent belinkelt, ott is használnak kesztyűt, szóval tuti beszerzek egyet :-)

      Törlés
  2. Pont ilyen kúpvasam van nekem is. :-D Még az én viszonylag rövid hajamon is jól használható, Neked viszont szép hosszú, szóval akár a hármas is jó lehet. Mindenesetre nézd meg a sokoldalú használatát itt:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lrqtD7cJvcE
    elmagyarázza, mennyit számít, hogy merre tekered, még ha ez vastagabb is (nekem ilyen is van :-))

    A Warm paletta tesója pedig... ki tudja... Tessék figyelni a blogomat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a videót, el is mentettem a kedvencek közé!
      És teljesen elbizonytalanodtam, hogy akkor melyik hajgöndörítő legyen :-)
      (ezen a vastagon is gondolkodtam ugyanis :-)

      Figyelem a blogod! :-D

      Törlés
    2. Ezt meg pont most olvastam, körömlakkügyben segíthet:
      http://www.lovevarnish.com/2012/12/how-to-make-your-own-24k-gold-topcoat.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+lovevarnish%2FYsZD+%28Love.+Varnish%2C+chocolate+and+more...%29

      Törlés
    3. ÓÓ, Te egy Angyal vagy! :-)
      Tudtam én hogy érdemes lesz kiírni a kívánságlistára ezt a lakkot (csak a google-t nem tudom elég ügyesen kezelni ezek szerint :-)

      Törlés
    4. Az arany és ezüst lapokat meg is rendeltem és kiválasztottam az üvegeket, amiben ki fogom keverni ez én saját arany-lapos fedőlakkom :-)
      Izgatottan várom, hogy megérkezzenek - remélem még karácsony előtt meg tudom csinálni. Mindenképp beszámolok majd az eredményről :-D

      Törlés
    5. Remélem, bejön az ötlet, van, aki írta kommentben, hogy neki bezöldült a lakk, és hogy fedőlakktípustól függ az eredmény. Szerintem nekem is van valahol még ilyen fóliám, lehet, hogy én is bepróbálkozom :-)

      Törlés
    6. Igen, láttam én is a zöldülős problémát, ezért pont ugyanazt a fóliát rendeltem meg, mint a csaj írt (a tipp az volt, hogy azért zöldült be a lakk, mert nem igazi arany fólia volt amit valaki más használt...)
      Sőt, a biztonság kedvéért Essence fedőlakkba is fogom majd tenni a fóliát, ez az új fényes fedőlakk úgyis nagyon tetszik.
      Kíváncsi vagyok nagyon, hogy sikerül majd :-)

      Törlés
  3. Én ha vennék, tuti nagyon vastag hajsütőt vennék :) mivel a mostanival nem tudok szép nagy hullámokat csinálni :( pedig az lenne a cél :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ez fontos szempont!
      A djkaty által linkelt videókban is vastag hajsütőt használnak, szóval nagy valószínűséggel olyat fogok keresni :-)

      Törlés
  4. Szia! Nekem is Remington kúvasam van, tökéletesen meg vagyok vele elégedve, és ahhoz járt hőálló kesztyű is.

    VálaszTörlés
  5. Hát a hajsütővel az a helyzet, hogy mindegyik más hullámot csinál, de hajvasalóval is lehet nagyon szép frizurát csinálni. Nekem egy Remington szettem van, amiben három hajsütő van, a hármasért én régebben odaáig voltam (ma már lusta vagyok...). A nagy hajsütő szerintem csak hosszú hajjal kihasználható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót, hosszú a hajam, szóval azzal nem lesz probléma
      Utánanézek milyen lehet ez a három az egyben hajsütővas :-)

      Törlés