2012. december 15., szombat

Karácsonyfadíszek - inspirációk



Tegnap megmutattam az eddig készült karácsonyfadísz-alkotásaimat ebben a bejegyzésben. Ahogy eddig minden résznél, most hozok egy  kis inspirációs bejegyzést is, azokról a dolgokról, amik nekem tetszettek és lementegettem őket a gépemre. Még van több mint egy hét (2 hétvégével) karácsonyig, az egyszerűbbek még kivitelezhetőek addig!


Filcdíszek minden mennyiségben :-)

Ha valaki szeret varrni, akkor gyorsan nagyon szép díszeket tud alkotni. A legtöbb nem igényel mást, csak filcanyagot, cérnát és két szorgos kezet - ha bonyolítjuk, akkor jól jöhet némi gyöngy, flitter.



Meskáról rendelhető



Kisgyerekeseknek kihagyhatatlan - dísz a gyerkőc kezével




Díszek villanykörtéből






A képek a Nők Lapja adventi fórumairól és google kereséseimből származnak.

A macska miatt én elsősorban puha, kevésbé törékeny díszekben gondolkodom, de nem kizárt, hogy egyszer készül nálunk villanykörtés dísz is.


Ti melyiket készítenétek el ezek közül?

4 megjegyzés:

  1. A villanykörték nagyon bejönnek, abból a pingvines a legcukibb szerintem :]
    De a többi is tetszik :]

    VálaszTörlés
  2. A pingvines villanykörtékért én is odavagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Ha érdekel ez a blogger szerintem nagyon ötletes és jó dolgokat készít: http://kiflieslevendula.blogspot.hu/
    Hátha találsz benne neked is tetsző és könnyen elkészíthető dolgokat.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletesek! :) Tetszik a blogod nagyon! Csak így tovább :)

    VálaszTörlés