2012. december 28., péntek

Idei utolsó karácsonyi köröm



A mai körmös bejegyzésemben az idei utolsó karácsonyi lakkozást szeretném Nektek bemutatni. Sajnos késve érkeztek meg a BornPrettyStore-tól rendelt vizes matricáim, így nem sokszor tudtam őket használni (most már okafogyott lenne a télapós-karácsonyfás minta), no de majd jövőre!
Mivel már kissé untam a pirosas-bordós színvilágot, így karácsony végén inkább az aranyos-barnás színvilágra szavaztam egy kis ajándék-mintával, és ez lett belőle:


Alulra az Essence Go Bold lakkja került, majd díszítőcsíkok segítségével alakítottam ki a mintát és kentem rá a Catrice In the Bronx lakkját (majd levettem a díszítő-, azaz maszkolócsíkokat). A gyűrűsujjra pedig vizes matrica került - amivel ugyanúgy vigyázni kell, mint a körömnyomdával, mert az Essence BTGN fedőlakkja elmázolja, ha túl sokáig húzogatjuk rajt az ecsetet.
A minta nagyon tetszik, jövőre tuti elkészítem még más színösszeállításban is.



Ti milyen lakkozást viseltetek karácsonykor?

1 megjegyzés: