2012. december 19., szerda

Helia-D Golyós ránctalanító szérum



Egy bizonyos kor felett az ember lánya már elkezd nézelődni az üzletek polcain megjelenő ránctalanító termékek között. Vagy azért, mert megjelentek az apró ráncok és szeretné megállítani, enyhíteni a folyamatot, vagy azért, mert előre gondolkodik és a még meg nem jelent ráncocskákat szeretné megelőzni, amennyire lehet. Mivel évek óta napi szinten kenek fel, majd mosok le szemsminket, emellett néha elmegyek szoliba is, ezért már régóta használok ránctalanító krémet a szememre. Korábban az Avon szemkrémeit használtam reggel-este, de mivel a korábban használt szemránckrém valamiért nem tetszett már a bőrömnek, ezért újat kellett találnom - elsősorban reggelre. Valami könnyű krémet kerestem, ami tökéletes sminkalap, de mégis csökkenti/megelőzi a ráncocskákat. Beautycrumbs oldalán olvastam először a Helia-D ránctalanító szérumáról, a bejegyzése egyből felkeltette az érdeklődésem, így gyorsan meg is vásároltam. Most a használatával kapcsolatos benyomásaimat osztanám meg veletek. 




Nyilván a hamvas bőrű, tizenéves olvasóim (van ilyen? :-) most legyintenek, hogy na ez a bejegyzés nem nekem szól. Nos, nem állítom, hogy 19 évesen már el kell kezdeni ránctalanító szérumot használni, de szerintem ha lehetőségünk van rá, a huszas éveink második felében már ajánlott a megelőzésre koncentrálni (akár egy egyszerűbb ránctalanítót is tartalmazó krémmel). 

Amiért én úgy éreztem, hogy ezt a terméket el kellene kezdenem használni, azok a szemem körül megjelent ráncocskák. Amikor csak egyszerűen nézek ki a fejemből, egyáltalán nem látom ugyan ráncosnak ezt a területet, de mivel sokat mosolygok (igen, én hiszek abban, hogy két ember között a legrövidebb út egy mosoly :-), bizony olyankor megjelennek a „nők rettegett ellenségei”. Általában úgy vagyok vele, hogy ha nevetéstől/mosolygástól ráncosodom, az nem olyan rossz dolog :-) 
No tehát megelőző-ránccsökkentő célzattal vásároltam meg a szérumot: nagyon szimpatikus volt, hogy egy könnyen beszívódó ránctalanító készítményről van szó, amely megfelelő sminkalap lehet (nem túl zsíros, amin csak megcsúszik a sminkem). 


A Helia-D termékekre jellemző fekete csomagolásban kapható: egy papírdobozban lapul a szérum, amely egy lekerekített formájú vékony tubusban van. A felvitel megkönnyítésére egy fémgolyó szolgál, melyre épp elég szérum kerül ahhoz, hogy kényelmesen bekenhessük vele a kezelendő területet, ráadásul felvitel közben a hideg fém érintése hűsíti is a bőrt, ami különösen a nyári melegben és a fáradt reggeleken jön jól. Ami nálam nehezen működik az a szérum felvitelének megkezdése. A kupak letekerése után nem fordul el könnyen a golyó, így egy-két nagyobb rántással/rázogatással tudom csak működésre bírni, ami nem túl kényelmes. Néhány napja egy ilyen hevesebb mozdulat végkimenetele majdnem tragikus lett: leejtettem a tubust, amiből kirepült a golyó – szerencsére nem ömlött ki a szérum, így a golyó alapos tisztítása után visszapattintottam a helyére és azóta is tudom használni. Viszont most már óvatosabban rázogatom, mert nem lenne jó, ha ez túl sokszor előfordulna. 
Sajnos a fekete csomagolás hátránya, hogy mivel nem látszik át egyáltalán, nem tudom, hogy mennyi folyadék van még a tubusban, mikor kell újravásárolni. Csak a súlyából illetve a benne lévő folyadék lötyögéséből lehet érezni, hogy mennyi maradt még. 

Az összetevői a Krémmániáról: 



Amit ígér: 
A Hyaluronav egyedülálló hidratáló és nedvességmegkötő hatása lehetővé teszi, hogy a bőr feszes és üde maradjon. A Helia-D Golyós ránctalanító szérumban található napraforgószár kivonat segít csökkenteni a mimikai ráncokat és a szarkalábakat. A Vitasource® bajkáli csucsóka gyökérből készített hatóanyaga késlelteti a sejtek öregedését. A benne lévő E-vitamin antioxidánsként hozzájárul a sejteket károsító szabad gyökök semlegesítéséhez.

A szérum maga egy átlátszó, illatmentes híg zselé, ami nem irritálja az én érzékeny szemem. Könnyen beszívódik a felvitel után, néhány perccel később már bátran kezdhetem is a sminkelést. A ránctalanító szérumok hatását nagyon nehéz érzékelni: hacsak nem hoz irreálisan gyors változást. Nos, arról nem számolhatok be, hogy eltűntek volna a mosoly-ráncaim, de a vizsgálatuk közben mintha kevésbé mélynek látnám őket (kb 2 hónapos használat után). Előtte-utána mérésekkel nem tudok szolgálni, így csak a szemmértékemre hagyatkozhatom, bár meg kell valljam, éjszakára mostanában az Avon Anew AF-33-at tartalmazó szemránckrémét használom, mivel azonban azt nem mindig szereti a szemem, így jóval ritkábban, mint ezt a készítményt. 
Mindenesetre ezt a termék nekem most bevált, így biztosan hosszú távon lesz lakója a fürdőszobapolcomnak! 

Kapható a drogériákban (én Rossmannban vettem), de láttam hipermarketeben is, pl a Tescoban. 
Kiszerelése a szokásos 15ml, kb 2.600-2.800 Ft-os ára szerintem teljesen megfelelő. 



Ti milyen szemránckrémet használtok? Mióta használtok ránctalanító terméket?

2 megjegyzés:

  1. Még mindig ezt használom én is és változatlanul szeretem! Én már szerintem úgy 3 éve használok ilyen direkt szemkörnyékre szánt kencéket :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet én is kipróbálom ezt, már egy ideje nézegetem ezeket a kis golyós szemránctalanítókat :) ez most szimpatikusnak tűnik :)

    VálaszTörlés