2012. december 12., szerda

Elfogytak



Végre valóban vége az idei vizsga-mizériának, ma letudtam a két szóbeli vizsgát is, így koncentrálhatok kicsit a blogra és a karácsonyra (még csak egy ajándék van meg, jajj). Aki még nem látta volna,hogy épp zajlik a blog nyereményjátéka, itt tud rá jelentkezni!  Nagyon köszönöm a kedves szavakat, nagyon jól esnek :-D
Mára egy nálam mostanában igen gyakori bejegyzést hoztam: nem tudom, hogy csak én érzem viszonylag soknak azt a mennyiséget, amit elhasználok, vagy más is? Van olyan a lentiek között ami egy tudatos elhasználós projekt része, mások viszont a mindennapi rutinnak köszönhetően fogynak folyamatosan. No de nézzük őket, miket is használtam el az elmúlt 2-3 héten:



Syoss Color&Volume sampon szilikonmentes
Bár ez már a második flakon, amit elhasználtam belőle, de még mindig nem ez a kedvenc samponom. Az olajos pakolást ugyan nagyon szépen eltávolítja a hajamról, de önmagában egyáltalán nem szeretem használni. A melírozott, száraz(acska) szőke hajra bizony nem az igazi a szilikonmentes kúra - ezután is mindig kellett egy (az én hajamnak) ápolóbb sampon. 
Ezért most úgy döntöttem, nem vásárolom újra ezt a sampont.

Stella Herba Vita száraz sampon
Sajnos a hajtövem nagyon-nagyon gyorsan zsírosodik: gyakorlatilag már a hajmosás utáni napon zsírosnak látom a tövét. Az én hajhosszom viszont már nem nagyon teszi lehetővé, hogy naponta-kétnaponta megmossam (főleg télen nem az igazi a túl gyakori hajmosás), ezért szükségem van egy áthidaló megoldásra, ami nálam ez a száraz sampon lett. Óvatosan kell vele bánni, mert ha túl sokat teszek a hajamra, akkor őszesnek tűnik (sötét hajra nem is ajánlanám nyugodt szívvel), viszont nagyon sokat segít abban, hogy vállalhatónak lássam a hajtöveim.
Régóta folyamatosan újravásárolom, most is már az utódját használom.

Stella Herba Vita regeneráló hajfényolaj
Nemrég írtam róla itt, nagyon szeretem ezt az olajat is. Szépen ápolja a hajam, segít javítani a száraz hajvégek állapotán. Felváltva használom ezt és az olívaolajat, úgy tűnik, így beválik a dolog :-)
Újravásárolom mindenképpen!

Balea arctisztító tej
Évek óta használom ezt a terméket: elsősorban szemfesték-lemosásra. Az utóbbi időben elgondolkodtam, hogy az érzékeny szem körüli bőr védelme érdekében talán jobb lenne egy kifejezetten szemfestéklemosó terméket használni, de úgy gondoltam, hogy amíg ez el nem fogy, addig nem veszek másikat. Mintha megérezte volna ezt a szemem, és egyszercsak elkezdte csípni a szem környéki bőrt. Hogy ez hogy lehet, nem is értem ... Végül elhasználtam az arcomra, de most egy darabig nem vásárolom újra.

Avon Solutions szemránckrém
Ezzel is ugyanez történt, mint az előzővel. Sokáig használtam ezt a terméket, majd átváltottam Balea szemránckrémre, ezután pedig egy akció keretében újravásároltam: ekkor viszont már nem tetszett a bőrömnek, irtóra könnyezett, miután bekrémeztem vele a szemem. Néhányszor próbálkoztam, de aztán feladtam - és elhasználtam a nyakamra, dekoltázsomra.
Ezek miatt sajnos ezt a terméket sem fogom újravásárolni.

Gyógyszertári nem ionos hidrofil kenőcs
Említettem már a gyógyszertári kalandozásaimat, melyek során (újra) felfedezem a gyógyszertárak által készített krémeket, arctisztítókat.  Ennek keretében újra elkezdtem használni ezt az eredetileg babafürdetésre használt tisztítót, amelyről egyébként még a blog kezdetén is írtam itt. Elsősorban a szódabikarbónás bőrradír  vivőanyagaként használtam mostanában, valamint esti arclemosóként is, amikor nem akartam a bőrradírozós arclemosót haszálni.
Újra rájöttem, hogy nagyon jó kis lemosó ez, úgyhogy mindenképpen újravásárolom még a héten!


Ti miket használtatok el az elmúlt hetekben? Használjátok valamelyiket a fentiek közül?

8 megjegyzés:

  1. A gyógyszertári krémeket én is nagyon szeretem. A kénes sampon szuperül teljesített a korpáimmal szemben. :-) Azt hiszem ki fogom próbálni a tisztítót is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd számolj be, Nálad hogy vált be!

      Törlés
  2. A Syoss sampon nekem nem vált be, már másnap zsíros volt a hajtövem! A szilikonmnetes samponok közül az Alverde koffeines samponja a nyerő nálam, a zsírosodást is mérsékelte, aminek köszönhetően +1 nappal kitudtam tolni a hajmosást (pl. ha vasárnap hajat mosok, elég szerdán mosnom). Szerintem nézz körül az Alverde samponoknál, lehetséges ott találsz megfelelőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy nem tudom, erőltessem-e ezt a szilikonmentes dolgot, de talán nem kellene feladni az első rossz tapasztalat után.
      Viszont erről a koffeines samponról annyi jót olvastam már, hogy tuti kipróbálom (de előbb fogyjon el a most vett óriás sampon, szóval ez inkább 2013-as projekt lesz)

      Törlés
  3. A hidrofil kenőcsöt egy időben én is használtam arctisztításra, mert szépen kíméli a bőrt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is ideális a kíméletes arctisztításra! Ezért is akarok mihamarabb újravásárolni!

      Törlés
  4. Az Isana száraz samponját nem akarod kipróbálni? Nekem az nagyon bejött, és nem hagy nyomot sem, már fésülés után sem (bár én mindíg átfújom hajszárítóval)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felírom magamnak!
      A Balea száraz samponja nem az igazi, úgy érzem, hogy nálam eléggé elmarad a hatása a Stelláétól, ezért is nem kísérleteztem tovább.
      De ha már így ajánlod, egy próbát megér :-)

      Törlés