2012. december 25., kedd

Boldog karácsonyt!



Békés, boldog karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak!


És hogy ne legyen oly rövid a bejegyzés, jöjjön egy karácsonyi TAG, amit CRaPTRaSH-nél láttam:

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Nem szeretek csomagolni, így inkább ajándéktasak - ráadásul ezzel kevesebb a szemét is, hisz az ajándéktasakot eltehetjük jövőre.

Igazi vagy műfenyő?
Imádom az igazi fenyő illatát, de nem akarok karácsonykor egy elhaló növény körül ünnepelni - így műfenyőnk van.

Mikor díszíted fel a fát?
Mivel 24-én már nem vagyunk itthon, így általában 23-án este

Mikor bontod le a fát?
A vízkereszt körüli hétvégén, lehetőleg minél később.

Szereted a tojáslikőrt?
Nem, bár semmilyen likőrt nem szeretek.

Kedvenc ajándékod amit gyermekként kaptál?
A kemping biciklim - emlékszem, milyen gyönyörű volt ahogy a sötét szobában álló fényes karácsonyfa előtt állt - azt hiszem soha nem kaptam annál jobban vágyott csodás ajándékot.

Van "betlehemed"?
Nincs - szeretnék, de még nem láttam olyat, ami tetszett. 

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A nagymamámnak, mert ő az, akinek már nem kell semmi ... De idén sikerült egy neki is tetsző ajándékot adnom-készítenem :-)

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Akit szeret az ember és igazán örömet akar okozni, annak szerintem mindig könnyű; a családtagjaim közül anyukámnak - neki mindig annyi ötletem van!

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Nem volt ilyen, mindennek örülök, mert nagyon nem trafáltak még mellé.

Elektronikus vagy postai képeslap?
Elektronikus - idén először kettőnkről küldtünk a barátainknak egy karácsonyi keretes lapot, nekem nagyon tetszett :-)

Mikor kezdesz vásárolni?
Általában novemberben kitalálom, hogy kinek mit veszek, aztán ennek annyira megörülök, hogy nem is foglalkozom a vásárlással. December közepén pedig egy hétvége alatt megveszek mindent, mert ekkor már csak keresgélni kell.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Természetesen nem :-)

Kedvenc karácsonyi étel?
A halászlé - számomra nincs karácsony halászlé nélkül. Szeretem, ha jó csípős :-)

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Néhány éve már utazunk karácsonykor, mert a szőke Hercegem távolabbról származik. 

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Csúcsos dísz

Mikor nyitod ki az ajándékod? 
24-én délután vagy este, a páromtól kapottat pedig még 23-án

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Az álszent most néhány napig mindenkit szeretünk dolog és csak azért nem veszekszünk, mert karácsony van, majd karácsony után folytatjuk ... Nem kellene inkább arra törekedni, hogy megoldjuk a problémákat? Ha pedig nem megy, ne sanyargassuk egymást. 

1 megjegyzés:

  1. Ó, kemping biciklim nekem is volt, régi szép emlékek.... :)
    Boldog karácsonyt Neked és szeretteidnek :)

    VálaszTörlés