2012. december 2., vasárnap

Adventi koszorú - inspirációk



Ma van advent első vasárnapja - aki még nem készült el a koszorújával (velem egyetemben) serényen dolgozhat ezen a hagyományos asztali díszen. Az általam készített adventi koszorút ezúttal december 7-én mutatom be Nektek a Xmas project keretében, de ma megmutatom melyek azok az adventi koszorúk, amelyekből inspirálódtam.


Idén nálam ezek az adventi koszorúk voltak a befutók :-)







Illatos koszorú fahéjborítással:


Mézeskalácsból:



A hagyományosabb koszorúk kedvelőinek:



Fából:



Az egyenesebb vonalak kedvelőinek:




A képek forrásai sajnos már nincs meg, nagy részüket emlékeim szerint a Nők Lapja Cafe karácsonyi fórumaiból mentettem.


Ti már elkészítettétek az idei adventi koszorút?
Ha van róla képetek, linkeljétek! :-)

6 megjegyzés:

  1. a rémesszarvasos a legjobb <3 :D
    és az utolsó,a gömbös tetszik még nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rénszarvasos szerintem is nagyon cuki, sajna nem találtam sehol olyan alapot
      Az utolsóhoz hasonló lesz az egyik "koszorúnk" :-)

      Törlés
  2. A mézeskalácsos a kedvenc, de mind nagyon jó! :]

    VálaszTörlés
  3. A fahéjas és a mézeskalácsos nagyon tetszik :) Én délután állok majd neki az idei koszorúmnak (szintén a projekt keretében kerül bemutatásra), este pedig már gyertyát gyújtunk :)

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó kettő a kedvencem :) annyira szépek :)

    VálaszTörlés
  5. A rénszarvasos mennyire cuki! :)

    VálaszTörlés