2012. november 21., szerda

Végre



Magamban még dúdolgattam is kicsit, hogy végre …
Végre vége a vizsgáimnak (persze csak erre a hónapra, mert jön egy szóbeli még decemberben, remélhetőleg két tárgyból és sok-sok törvényből), így foglalkozhatok kicsit a bloggal is.

Jäger segít tanulni :-)

Sajnáltam nagyon, hogy egy hétig semmi poszttal nem tudtam jönni, de a jövedelemadózás elég rendesen leszívta az energiáimat. Tegnap a vizsga után azonban már tobzódtam az élvezetekben, mert ekkorra időzítettem az Avon rendelésem érkezését is, vettem egy új csizmát és becsúszott a kosaramba az Essence új trendkiadásának pirosítója is (Bius meggyőzött, hogy kell ez :-) 

Így nemsokára új bejegyzésekkel jövök! (Amint tudok képeket feltölteni, mert épp nem enged a rendszer...)

Örömmel látom, hogy az inaktivitásom ellenére érkeztek új olvasók is, nemsokára elérjük a bűvös százas határt! Már készülök rendelni az ígért 100-as nyereményjáték nyereményeit is! 

Emellett jövő héten indul a Bellala által indított Xmas project is, amit szintén nagyon várok, hisz imádom a karácsonyi készülődést, a karácsonyi dekorációkat. Ezzel kapcsolatosan tervezek néhány karácsonyi bejegyzést is, hisz annyi jó ötletet gyűjtöttem, amelyek hasznosak lehetnek Nektek is!

21 megjegyzés:

  1. De jó várom, a bejegyzéseket, és élvezd ki a vizsgák utáni érzést, én imádtam. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Írtam is már bejegyzést, de nem tudom posztolni, mert nem tudok képet feltölteni, jajj...
      A többiek vajon hogy csinálják, hogy nincs ilyen problémájuk?

      Törlés
    2. Nekem is szokott néha, mit ír ki?

      Törlés
    3. Azt írja ki, hogy Hoppá! :-S
      Aztán meg azt, hogy az 1GB-s tárhelyem betelt, így nem tudok feltölteni, csak ha havi 2,5$-ért veszek plusz tárhelyet ... Kitöröltem egy picasa albumot, de az a hel nem szabadult fel

      Most próbálkoztam a képfeltöltővel, de arra meg azt mondja, hogy nem jó az url, holott ha beírom a böngészősávba, meg tudja nyitni a képet
      Még nem jött meg az e-mail a képfeltöltőtől, lehet hogy az a baj?

      Törlés
    4. Sikerüüült!
      Szóval vagy türelmetlen voltam, vagy valamiért kellett az újraindítás a gépemnek :-)

      Törlés
    5. Akkor nem én vagyok figyelmetlen, hogy tegnap még nem láttam a cuki képet? :-) Ilyen segítséggel nem probléma a tanulás. :-D

      Törlés
    6. Bizony, nem vagy figyelmetlen!
      Sikerült "megoldást" találni a problémámra és feltölteni a macsekos képet
      Segítségnek nem mondanám amikor szétugrálja a jegyzeteim, de megnyugtató volt, amikor belemászott az ölembe :-)

      Törlés
    7. Igen, elég könnyű megbocsátani nekik akár egy cserép leverése után is, Maszat konkrétan bocsánatot szokott kérni utána :-)

      Törlés
    8. Jäger olyat nem tud (bár szerencsére a cserepeket is kíméli)
      Viszont visszabeszél, amikor rászólok, hogy sipirc az erkélykorlátról :-)

      Törlés
    9. Na, nálunk erkélyezés nincs, mióta Schrödinger leesett egyszer, és egy éjszakán át azt hittem, meg sem lesz. Másnap másfél óra lakótelepi rohangálás után a földszinti erkélyről gyűjtöttük be. A harmadikról esett le, és egynapi tüsszögésen kívül semmi baja nem lett. :-)

      Törlés
    10. Úristen, ebbe még belegondolni is rossz ...
      Ha ilyesmi történne, tuti ő sem mehetne ki többé. De annyira élvezte (nyáron, most már nem jár ki, mert nincs annyit nyitva az erkélyajtó)
      No és szerzett néhány vidám pillanatot a szomszédoknak - úgy emlegetnek minket, mint akiknek az erkélyen mászkáló macskájuk van ...

      Törlés
    11. Nagyon sokáig nem engedtem ki őket egyáltalán, aztán meggyőzött az a kb. 10 ember, aki egybehangzóan állította, hogy a macska nem hülye, nem fog leesni. Ennyit erről. :-D

      Törlés
    12. Persze nem hülye. De Jäger is sokszor lesi a madarakat, "mekeg" nekik, és mi is attól tartunk, hogy ha egyszer elfelejtkezik magáról és el akarja kapni valamelyiket, máris leesik.
      Mi csak a 2-on lakunk, talán nem esne nagyot, viszont attól tartok, hogy ijedtében világgá fut ...

      Törlés
    13. Igen. Összességében: jobb félni, mint megijedni. Marad nekik a madarak konyhaablakból bűvölése. :-)

      Törlés
    14. Akkor gondolom Te sem tartasz semmit a konyhaablakban :-)

      Törlés
    15. Á, sőt, már függöny is csak a hálószobában van, ahova macska nem jön be, mert Maszat felmászik rá, beakad, nem tud lejönni, és letépi vagy a függönyt, vagy az egész karnist :-D

      Törlés
  2. Pfújj,jövedelemadózás!Ne is mond, én mostanság az illetéktörvényt és az adóigazgatási eljárást bújom!:(

    VálaszTörlés
  3. Jeee, várunk vissza sooooooook-sok bejegyzéssel :D Én közigazgatásjogból voltam magamon kívül, amikor görbült a jegy és görögtek lefelé azok a sziklák :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés