2012. november 23., péntek

Őszi kedvencek



Az utóbb időben elmaradtak a kedvences bejegyzések, mert nem változtak olyan gyakran a kedvenceim, ismételni pedig nem akartam magam. Ezért úgy döntöttem, inkább negyedévente jelentkezem ezekkel az összefoglalókkal. Az utóbbi hetekben azonban bekerült néhány új kedvenc a mindennapjaimba, így megmutatnám Nektek, mik voltak nálam az őszi hónapok kedvencei. 





Sokat lelkendeztem róla már korábban és a véleményem azóta is változatlan (már a második tégelyt is megvásároltam!). Úgy érzem nagyon jót tesz a bőrömmel, így hosszú távon is állandó szereplője lesz az arcápolás rutinomnak ez az arckrém. Kevés olyan krém van, amelyet a bőröm maradéktalanul magába szív és nem lesz tőle fényes, viszont puha és hidratált igen, és ez ilyen. Ennek hatására visszatért a kíváncsiságom a gyógyszertári termékek iránt, olyannyira hogy tervezem újabb gyógyszertári keverésű termékek kipróbálását is. 


Az arcápolásban egy újabb kedvenc termék, mégpedig a szódabikarbónával készült arcradír szerepel. Ezt én a nem-ionos babamosdató kenőccsel keverem, így kapok egy finom, de hatékony arcradírt – ami úgy érzem, hosszú távú szereplője lesz az arcápolási programomnak. 


Talán az egyik legnagyobb változás ezen a téren a mindennapjaimban. Sokat szenvedtem a körmeimmel, mire úgy döntöttem, hogy elég volt a lepattogó körömlakkokból, és újra valami mű dologhoz folyamodok annak ellenére, hogy év elején pont a műköröm megelégelése miatt növesztettem le a körmeimet. Bár a japán manikűrnek köszönhetően szépen megerősödtek a körmeim, de a körömlakkozás továbbra sem volt tartós, én pedig nap mint nap ápolatlannak éreztem magam, amikor napközben elkezdett lepattogni a körömlakk a körmeimről. Ezt megelégelve kipróbáltam otthon a zselélakkozást, és maximálisan meg vagyok vele elégedve. Szeretem nézegetni a körmeim, most már a hossza is kezd alakulni (nem akarok túl hosszú körmöket, csak olyan diszkrét hosszúságot), és múlt héten kíváncsiságból teszteltem meddig marad fent a körömlakk: nos, egy hét után feladtam és lemostam a lakkozást (csupán a fényéből vesztett kicsit a lakkozás). 


Essence körömlakk: Gorgeous Bling Bling & Cookie love 
A zselé lakkos időszak óta beleszerettem az új Essence lakkokba is. Sajnos a saját körmömön nagyon nem voltak tartósak (a negatív rekord a kevesebb mint 12 óra volt), így hanyagoltam őket, de most már egyáltalán nincsenek tartóssági problémáim, és szívesen viselem őket is. 


Essence Silky Touch pirosító: Natural beauty


Ősszel legtöbbször ehhez a színhez nyúltam: gyönyörű natúr barnás pirosító diszkrét arany fénnyel, nagyon szép természetes szín. Natúr sminkekhez ideális, nem porzik és könnyen felvihető a bőrre. 


Egy munkatársamtól kaptam, mert neki nem vált be, nem volt tartós a szemén. Nekem viszont nagyon tetszik ez a tus – vékonyan felvive igenis gyorsan szárad és tartós is marad (nálam). A vékony fekete tusvonal a felső szempillavonalban a mindennapi sminkrutinom része, ez a termék teljesen háttérbe szorította a többi, erre a célra használt terméket. Amióta megvan, az esetek 90%-ában ezt használtam, szóval abszolút kedvencnek mondható :-) 


Kezdek kilépni a komfortzónámból már ami a sminkeléskor használt színeket illeti. Akár önmagában is lehet használni egy nagyon natúr sminkhez , ám mostanában egyre többször használok élénkebb színeket, így inkább az alap színekhez (kontúrhoz sötét barna, a kiemelő szín, a matt barna) veszem elő ezt a palettát, így összességében ezt a palettát használtam a legtöbbet. 


Miss Rose paletták 


Ezekből a palettákból többel is rendelkezem. Amikor megvettem az első kettőt, kicsit megijedtem tőlük: nagyon pigmentált, erőteljes színeik vannak, és a gyakorlatlan sminkelőnek túl erősek lehetnek a színek (mint ahogy nekem is azok voltak). Amint rájöttem, hogy a titok nyitja a matt bőrszínű szemhéjpúder a szélek eldolgozásához és a satírozás, máris megkedveltem őket – és fel is tankoltam belőlük néhány új színnel. A legutóbbi kedvenc színem a türkiz színt tartalmazó paletta, többen is dícsérték már az ezzel készült sminkemet, hogy végre milyen szép színes a sminkem. 


Avon 24k Gold szempillaspirál 
Szeptember-októberben ezt a spirált használtam a legtöbbször, igencsak megkedveltem. A képen viszont már nem tud szerepelni, mert a legutóbbi elfogyott bejegyzésben megmutattam, és a fotózás után egyből a kukában landolt. 




Nálatok mik voltak a kedvencek ősszel?

1 megjegyzés: