2012. november 11., vasárnap

NOTD: optimista lakkozás



Pipacs bejegyzése emlékeztetett arra, hogy milyen rég használtam már az Essence Be optimistic! lakkját - ez a hátránya annak, ha sok lakkja van az ember lányának. Így kedden gyorsan előkaptam én is azt a lakkot, ami igazi őszi szín, és a következőt alkottam vele:




A fenti kép az 5 napos lakkozásról készült, szerintem tökéletes állapotban van :-)


A 2 réteg Be optimistic! lakk után a körömvégekre a Gold Fever került, ami nagy kedvenc nálam, az arany és piros csillogás a kedvenc párosom. A körömnyomda ezúttal nem sikerült tökéletesen, a Konad lemezekkel még mindig nem tanultam meg bánni, de kezd az az érzésem lenni, hogy talán az Essence nyomdázós lakkja nem jó ezekhez a lakkokhoz. 
És ahogy fent is említettem, a lakkozás 5 napja történt, és semmi lepattogás, semmi kopás nem látszik rajta, ami kétségkívül a zselélakkozásnak köszönhető. Ráadásul a lakk fénye sem kopott meg, amit pedig az új Essence BTGN fedőlakknak köszönhetek :-)

A lakkok, amiket használtam:




8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a kombináció! Egész nap a körmöm nézegetném! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam vele néhány napig :-)
      Ráadásul már a hossza is tetszik, így főleg nagy kedvenc volt nálam is :-)

      Törlés
  2. Nagyon tetszetős, és vakarom a fejem, hogy régen mért nem tűnt fel ez a lakk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, én is így vagyok néhány lakkal, amiről lemaradtam :-)

      Törlés
  3. Én is nagyon szerettem magamon, szerintem hamarosan ismétlés. :)

    VálaszTörlés