2012. november 13., kedd

NOTD: arany-piros körmök



Ismét egy manikűrt mutatnék Nektek, amelyet az új Essence Breaking Dawn A Piece of Forever lakkal készítettem - mert nem tudtam/akartam kihagyni ezt a lakkot az új trendkiadásból. 
Az alapszín tehát két réteg volt ebből a körömlakkból, ami nagyon gyorsan száradt. Cellux segítségével piros lakk került a körömvégekre, majd az egészet megkoronáztam a legnagyobb kedvenc fedőlakkommal, az Essence Gold fever lakkal (nekem még a régi csomagolásban van meg, de megmaradt az átcsomagolás után is, így ha elfogy, tudom pótolni).




Nem túl bonyolult minta, a színei miatt karácsonyi lakk is lehet - legalábbis nálam a lakkozásban az arany és a piros mindig a karácsonyhoz kapcsolódik.




A használt lakkok:




Ti szeretitek ezt a színkombinációt?

16 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon jó ötlet volt, szépek lettek együtt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Az új Avon lakkról ezennel le is mondtam, viszont a Lucky Penny valószínűleg hazajön majd hozzám

      Törlés
    2. Ehhez képest sokkal hidegebb szépség, de nem rossz az sem szerintem. Mindenesetre rajtam egyik sem az igazi, Neked pl. sokkal jobban áll ez az Essence. :-)

      Törlés
    3. Tetszett az is, de a melegebb színeket jobban szeretem, és emellett megpróbálom racionalizálni a körömlakkrendelésem (ezért rendelek csak kettőt a Color Trend csillámos lakkokból :-))
      (ráadásul itt a MUA akció, hajjaj :-D )
      Ez az Essence nekem is tetszik, amúgy is szeretem az arany színt, tuti sokszor látjátok majd

      Törlés
    4. Jajj a Color Trend csillámosait nem rendeltem meg, de közben vérzett a szívem. :D

      Törlés
    5. Azokat én nem tudom kihagyni, egyszerűen kell :-D
      Úgy tervezem jövő héten érkeznek majd :-)

      Törlés
    6. Ah, még nem küldték el az avon rendelésemet, most elgondolkodtattál. :D :D Melyiket rendelted meg? Az összeset? :D

      Törlés
    7. Jajj-jajj, nehogy kikapjak a férjedtől :-)
      A rózsaszínt és az aranyosat fogom a hétvégén megrendelni, mert ilyen lakjaim nincsenek (ezüstöm van az Essence-től hasonló, azt kihagyom)

      Törlés
    8. Azért nem rendeltem meg pont, mert van lilám, aranyom és ezüstöm is az essence-től. :D :D Asszem ezt most kihagyom. :D vagy nem? :D

      Törlés
    9. :-))
      biztos benne lesz a következő katalógusban is, ha meggondolod magad
      Úgy emlékszem nemrég volt Nálad is lakk-stop, ha tényleg vannak ilyen színeid érdemes inkább megvárni az első swatchokat, aztán ha kiderül, hogy valóban nélkülözhetetlen valamelyik, megrendeled a következőből

      Törlés
    10. Megvárom, Te mit írsz majd róluk és utána döntök! :) Igen, elvileg most is lakk-stop van, de úgy döntöttem, teszek néha kivételt. :D

      Törlés
  2. Nekem is a karácsony jutott eszembe róla, de nagyon tetszik :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, tényleg karácsonyos.. :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutatnak együtt :) tiszta Karácsonyi hangulat :)

    VálaszTörlés
  5. awesome nails!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    VálaszTörlés