2012. november 11., vasárnap

Hétvégi zsákmány



A csapból is a Joy Vásárlási láz folyik, és persze én sem hagytam ki, hogy olcsóbban vehessek meg olyan dolgokat, amiket már rég kinéztem. Megmutatom Nektek, miket vásároltam a hétvégén:



A fentiek közül nem minden a kuponos akció keretében érkezett, de mivel épp aktuális, megemlíteném őket is.

A Rossmannban volt kupon a Himalaya Herbals arctisztítóra, ami nemrég elfogyott, és alig vártam, hogy újra megvásárolhassam. A L'Oreal szemhéjpúder egyik testvérét a múltkori akció alkalmával már megszereztem, és annyira tetszett, ráadásul olyan sok jót olvastam erről a színről, hogy nagyon megörültem, hogy ezúttal volt ebből is készleten, így gyorsan le is csaptam a Sahara Treasure szemhéjpúderre is.

Mindkét Rossmann üzletünkbe benéztem, kíváncsian vártam az Essence új trendkiadásáról, de annak ellenére, hogy már több blogon is olvastam a szerzeményekről, nálunk sehol sem találtam. No persze nem adtam fel, elnéztem egy DM-be is, és ott már sikerrel jártam (miért is nem árulják az Essence termékeket több DM-ben?). Gyorsan lecsaptam a hőn áhított piros szájfényre, az arany lakkra és a lila pigmentre. A lakk már szárad is a körmömön, a többieket később fogom bevetni :-)
Emellett beszereztem még egy hajfény olajat is - az utóbbi időben valahogy nem puhította annyira a hajam az olívaolaj mint korábban, és mivel nagyon kedveltem ezt az olajat, így gondoltam a változatosság kedvéért most elhasználok ebből egy flakont. 
Két rózsaszín szájceruzát is elhoztam, az egyik Aden márkájú, a másik pedig Lady Anne - a hétköznapi sminkekhez kerestem valami színezőt a szájfények alá, és gondoltam összehasonlítom őket.



Úgy érzem, nem ártana néhány vagányabb ruha, kicsit kezdett konzervatívvá válni a ruhatáram. Ez a MissQ ruha már régóta tetszett, amióta az egyik veszprémi üzletbe kitették a próbababára, ráadásul a minta is nagy kedvencem. Tegnap épp arra jártam, és mivel az üzletben külön is válogatták a MissQ ruhákat, amelyekre érvényes volt az egyik kupon, intő jelnek vettem, hogy ezt a ruhát hozzam magammal :-)
Elég nehéz volt lefényképezni, mert igen érdekes szabása van ennek az aszimmetrikus ruhának: a hosszú nyúlványok az ujjai és a felső jobb oldali íves részen kint lesz a vállam - majd megmutatom egyszer outfit bejegyzésben. 

Nagyon készültem a C&A és a Humanic kínálatára, de sajnos nem jártam sikerrel. Ahogy a múltkor, most sem találtam semmit a C&A-ban, ami tetszett volna - így a kupont ezúttal is csak a Herceg használta ki. Szeretnék egy új csizmát is, lehetőleg barnát (vagy pirosat :-), de sajnos nem volt a méretemben megfelelő a Humanicban. Illetve dehogynem, volt egy, de 36 ezer forintot nem adok ki egy csizmáért, így a keresés folytatódik. Sajnos Veszprémben elég szegényes a kínálat, lehet kissé távolabb kell keresnem a számomra megfelelő darabot. 

Emellett vettem néhány zoknit és fehérneműt, ezekről nem tennék fel képet :-)

Valamint több apróságot vásároltam a karácsonyi Xmas projekthez, amely Bellala ötlete volt. Már nagyon várom, a karácsony a kedvenc ünnepem, ha időm engedi, nagyon sok díszt készítek. Ez a projekt ad egy kis keretet a karácsonyi készülődésnek, már izgatottan várom! Így ezekről a szerzeményekről sem mutatok képet, később látni fogjátok őket - november végén jövünk az első alkotásokkal :-))


Az utolsó kép a hétvégi szerzeményekről kissé kilóg a sorból, de azért megmutatom, ez a szülinapi ajándékom volt, amit ma kaptam meg :-)



Ti mit vásároltatok a hétvégén? Kihasználtátok a kuponos akciókat?


8 megjegyzés:

  1. A Himalaya kupont én is fel szerettem volna használni, de egyszerűen nem találtam a lehúzható maszkot sehol sem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk a Rossmannban volt bőven választék, bár gondolom ez nem vigasztal :-(

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél. A ruhát tényleg mutasd meg felvéve, mert kíváncsivá tettél. Nálam kimaradt a Joy nap, mert lebetegedtem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jön majd kép!
      Sajnálom, hogy lebetegedtél, jobbulást!

      Törlés
  3. Óóóó, a kedvenc Himalayás arclemosóm! :-)

    VálaszTörlés
  4. De klassz a szülinapi ajándékod!Én is elfogadnám,imádok háztartási gépeket kapni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem öregszem, mert az utóbbi években már én is :-)
      Régebben el nem tudtam volna képzelni, hogy én ilyen ajándékot kérjek-kapjak :-))

      Törlés