2012. november 29., csütörtök

Elfogytak



Az utóbbi napok gyengélkedése (mandulagyulladás) után végre sikerült nekiállnom egy bejegyzés megírásának, így megmutatnám Nektek az utóbbi időben elfogyasztott újabb termékeket. 


Elöljáróban el kell mondjam, többségében most kedvenceket fogyasztottam el, nemegyszer találkozhattatok már korábban is a blogon ezekkel a termékekkel havi kedvences vagy rutinos bejegyzésekben.

Alterra nedves törlőkendő aloe verával
A Herceg ugyan nem szereti az illatát, de megbékélt vele, mert nekem viszont nagyon bejött ez a lemosó, kellően puha, megfelelő mértékben át van itatva hatóanyaggal (nem szeretem ha túl száraz a kendő). Hatékonyan tisztítja a bőröm, nagyon megszerettem ezt a terméket, mindenképpen újravásárolom!

Nivea Brilliant Blonde szőke sampon
Ahogy ígéri, tartósabbá tesz a szőke hajszín ragyogását. Úgy érzem valóban szebben fénylik a hajam, ha ezt a sampont (is) használom. Teljes mértékben beépült a hajápolási rutinomba, nem cserélném le semmi pénzért ezt a sampont!

Accent Blond balzsam
Még nyár elején vettem ezt a balzsamot, amikor elkezdtem kifejezetten szőke/szőkített hajra való termékeket használni. Ettől a terméktől nem igazán voltam elájulva, úgyhogy visszatérek a Nivea szőke hajra való balzsamához, ezt pedig nem vásárolom újra.

Avon Advance Techniques hajvégápoló szérum
Ez is teljesen a rutinom része, írtam róla részletesen ebben a bejegyzésben. Enélkül eléggé száraz a hajam a szőkítéstől (le is állok vele teljesen), ha ezzel bekenem akkor viszont könnyen ki tudom fésülni a hajam, nem lesz gubancos. Folyamatosan újravásárolom, figyelek hogy mikor akciós a katalógusban és akkor vásárolok be belőle. 

Himalaya Herbals diós arcradír
Erről is készült már részletes bejegyzés. Nagyon megszerettem a Himalaya Herbals termékeket, gyengéden ápolják a bőrt természetes hatóanyagaikkal. Ez az arcradír is finoman de hatékonyan szabadította meg a bőröm az elhalt hámsejtektől, érezhetően puhább a bőr a használata után. Nagyon jó kis termék, mindenképpen újravásárolnám!

E vitaminos gyógyszertári arckrém
Az olcsó, de jó kategóriában említettem már ezt az arckrémet: hosszú ideje ez az első arckrém, amelyet nagyon szeret a bőröm, egyáltalán nem fénylik a használata után, viszont teljes mértékben beszívja az egészet. Hatalmas kedvenc lett ez az arckrém, télen csak ezt fogom használni. Már meg is vettem a pótlást, hogy egy napra se maradjak e nélkül a krém nélkül.

Avon Naturals bőrápoló balzsam méhviasszal
Általában nem igazán szeretem az Avon Naturals termékeit, nem is tudom ezt miért vásároltam meg. Nem voltam tőle különösebben elvarázsolva, ajakbalzsamként használtam el itthon, bár nem igazán kényelmes ez a kis tégelybe ujjal belemászós megoldás. Nem fogom újravásárolni, örülök, hogy elfogyott :-)


Ti miket használtatok el mostanában?


1 megjegyzés:

  1. Ugyanilyen pici Avon Naturals balzsamom van nekem is, csak a barackosból, de azt én imádom. Ajakápolónak első osztályú, és nagyon jó az illata is! Belemászós, de ha tényleg csak itthon használom, akkor nem gond, de egyébként nem is kell sok belőle, hogy annyira összekenném magam. Szóval nálam újravásárlás-gyanús:)

    VálaszTörlés