2012. november 10., szombat

Elfogyott, leselejtezett



Sajnos a nagy tanulás közepette nem volt időm az utóbbi időben bejegyzéseket írni - 20-án lesz még egy vizsgám, addig csak tartalékon fog működni a blog (de azért ennél sűrűbben próbálok meg majd írni), remélhetőleg utána már több időm lesz :-)
Ebben a bejegyzésben az utóbbi időben elhasznált, illetve leselejtezett termékekről szeretnék néhány szót írni:




Soliteint bőrfinomító hidratáló testápoló
Ismét elfogyasztottam ebből még egy fél litert. Nagy kedvenc nálam ez a testápoló, írtam már róla részletes bejegyzést is itt. Elsősorban nyáron, a melegebb évszakban szoktam használni, mert gyorsan beszívódik, mégis jól táplálja a száraz bőröm. Mivel minden fürdés után szükséges testápolót használnom, viszonylag gyorsan elfogy egy flakon, így azt sem bánom túlzottan, hogy igen olcsó. Ilyenkor ősszel már felváltva használom az Alverde testvajával, ami szintén nagy kedvenc, viszont a melegben túl sok. Amint a képen is látható, az arany díszítés a használat során kicsit elmászott, de ezen kívül semmi probléma ezzel a testápolóval (sőt, ez sem egy nagy probléma számomra)
Mindig újravásárolom, már használatba is vettem az utódját (a Tesco-ban szoktam megvenni, máshol még nem láttam a polcokon).

Anaconda Professional Ránctalanító krém hyaluronsavval
Ezt a krémet még tavasszal vettem, amikor ránctalanító lázban égtem, és mindenképp ránctalanító krémet kerestem az arcomra. Sajnos az én bőröm nem tudta rendesen beszívni, nagyon fényes és zsíros maradt a használata után, így végül nem az arcomon használtam el, mert sajnos rossz vége lett a sok kísérletezésnek és kijött néhány gyulladt pattanás a túlhidratálásnak köszönhetően. Nem szeretném kijelenteni, hogy ez a krém rossz, mert lehet másnak beválik, csupán az én arcbőrömnek volt túl sok. A nyakam és dekoltázsom viszont örömmel fogadta az ápolást, ott egyáltalán nem okozott problémát.
A fentiek fényében nem vásárolnám újra.

Alverde műszempilla hatású spirál
Már írtam róla itt, hogy mennyire nem vált be ez a spirál - semmi dúsítás, hosszabbítás, nemhogy műszempilla hatás. Néhányszor próbálgattam még, de más spirál ecsetével sem csinált semmit a pilláimmal, így lemondtam róla és bár nagyon szeretek kidobni ilyesmit, ez most bizony a kukában landol - és biztosan nem vásárolok ettől a márkától szempillaspirált.

Color Trend fésűs szempillaspirál
Róla is panaszkodtam egy sort itt, hogy nem tetszik, mert a sörte nélküli oldala összetapasztja a pilláimat. Hiába próbálkoztam (bár volt olyan olvasó, akinek bevált, szóval lehet csak én vagyok túl ügyetlen), a szempilláim valamelyik része mindig összetapadt, így végül egy másik, elhasznált spirál keféjével használtam el ezt a spirált - ritkán csinálok ilyesmit, de nem akartam még egy szempillaspirált egyszerűen csak kidobni. Régebben egyébként használtam és szerettem a Color Trend spirálokat, szerintem nem rosszak, bár tény, hogy nekem alapból egész hosszú pilláim vannak. Ezt viszont nem fogom újravásárolni - bár lehet nem is tudnám, mert az új katalógusokban már nem is látom.

Essence 2 in 1 volume szempillaspirál 
Nos nem véletlen, hogy ebben a bejegyzésben ennyi szempillaspirál szerepel - ez sem az elfogyott kategória győztese... Bár meg kell valljam, hogy ez a spirál egy eléggé átgondolatlan vásárlás eredménye volt még az Essence termékekkel történő ismerkedésem legelején. Nagyon érdekesnek tűnt az ötlet, de az üzletben nem néztem meg, hogy vajon hogy is működik - mitől lesz a második lépés hatására extra dús a szempillám. A spirál azt ígéri ugyanis, hogy az első lépéssel természetes hatást érhetünk el, a második lépéssel pedig extra dús hatást. Valójában ugyanazt a spirálkefét használjuk ugyanazzal a festékkel - csak kétszer. Nem okozott nagy változás a szempilláimon ez a spirál sem.
Nem tudom, kapható-e még, úgy rémlik, hogy nem láttam mostanában az Essence pulton (de erre azért nem tenném a nyakam), de biztosan nem vásárolnám újra.

Avon 24k gold szempillaspirál
No és hogy ne csak a panaszt halljátok, ez a spirál már sokkal jobban szerepelt, mint az előző három! A nálam nagy kedvenc SuperFull spirál keféjére hasonlító szempillaspirál, melynek festékébe aranyport tettek. Meg kell valljam, és az aranyporból nem sokat láttam a szempilláimon, talán csak annyit, hogy nem olyan szép sötét fekete a pillám, mint szokott. Az aranyport inkább csak a szempillafesték lemosásakor láttam a vattán. Szerepelt havi kedvences bejegyzésben is, ezt a spirált - a többivel ellentétben - újravásárolnám.


Ti mit használtatok el mostanában? Mi a kedvenc szempillaspirálotok?

6 megjegyzés:

  1. Hihi, én ma fényképeztem le egy rakat elhasznált/leselejtezett spirált, de közben bemondta az unalmast a gép, holnap kölcsöngéppel befényképezem a keféiket is, és jön róluk bejegyzés. Amúgy a Soliteint testápolót megnézem majd magamnak, még nem is hallottam róla, de most felkeltetted az érdeklődésem, mert Anyukámnál fő kritérium a gyors beszívódás. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon jó ez a testápoló, bátran ajánlom :-)
      Nemcsoda, hogy nem hallottál róla, én csak a Tesco-ban láttam, ott is a legalsó polcon elrejtve...

      Törlés
  2. Csodabogár vagyok, nekem mindig van egy szem spirál, ami nagyon bejön, és akár évekig csak azt használom, más nincs is "készleten". Tavasszal a Maybelline One by One volt a csúcs, amikor megadta magát, vettem egy Catrice Lashes to kill-t ami nem vált be.. így visszatértem a "jó öreg" Avon Super Shock spirálhoz. Megint szerelem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blog előtt én is pont így voltam...
      Az utóbbi időben viszont többet kísérletezgetek, de most megpróbálom visszafogni magam, mert ennyi spirált használni egyszerre értelmetlen

      Törlés
    2. Én a Catrice spirállal feladtam a kísérletezést. Ha életem végéig csak a Super Shock spirált használhatnám, az sem lenne baj :):) Régebben, amikor volt 4-5 spirálom is egyszerre, akkor is mindig azért nyúltam.

      Törlés
    3. A SuperShock spirált én is megvettem újra, de egyelőre még a celofánban pihen :-)

      Törlés